Strona 1 z 2

Ulter/Remus NRS – czy warto gdzie co i jak?

PostNapisane: 24 sie 2009, 23:48
przez Wolf-
Elo

Chce wstawic do swojej madzi tlumik sportowy niestety tylko uniwersalny wchodzi w gre bo dedykowanych do tego modelu nie ma (323 bf) . Tłumik ma być ze stali nierdzewnej i do max 400 zł oczywiście mogą być tańsze , ale chodzi mi o firmowy sprzet np.Ulter a nie jakies KM czy inne g****. Zalezy mi na pomruku basowym i tylko na tym , niechce tez buczka /wyjka itd. O ile to mozliwe zebym wytrzymywal na trasie przy 130km/h bo w sumie duzo czytalem i nie znalalzem odpowiedzi czy jak ma sie tlumik nrs dobrej firmy to czy on nawet na wysokich obrotach jest dosc przyjemny. Propozycje prosze z allegro , no chyba ze ktos sie orientuje kto montuje dobre tlumiki w Trójmieście i za ile. Z tego co wiem tylko spawanie wchodzi w gre bo jak juz mowilem dedykowanych do bf'ki nie ma.

PostNapisane: 25 sie 2009, 20:36
przez maxitun
a po kiego grzyba nierdzewka?

PostNapisane: 25 sie 2009, 23:29
przez Wolf-
W sumie to nie wiem ;p wydawało mi się , że sa lepsze

PostNapisane: 26 sie 2009, 19:46
przez morfi
nierdzewka ultera kosztuje ok 300 zł daja gwarancje na dwa lata na tłumik, osobiscie taki mam i goraco polecam, przy niskich obrotach jest lekko głośniejszy od serii a przy wysokich obrotach ładnie mruczy

PostNapisane: 26 sie 2009, 20:56
przez maxitun
lepsze w czym ?
że sie błyszczą a Ty tego i tak nie widzisz?
że żółkną jak jest nędzny materiał?
że gdyby zrobić taki sam z stali aluminiowanej to byłby lżejszy?

moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi ale resztę? bez sensu chyba że masz worek pieniędzy i nie masz co z nim zrobić

PostNapisane: 27 sie 2009, 16:08
przez Wolf-
Dzięki MORFI ;)

PostNapisane: 27 sie 2009, 18:32
przez morfi
nie ma za co :D

PostNapisane: 27 sie 2009, 18:54
przez luki88
maxitun napisał(a):lepsze w czym ?

po roku nie zardzeweije i mozna go wypolerowac dla szpanu

sadze ze lepiej dołożyc trochę i cieszy się porządnym tłumikiem niż kupic jakis super hiper tlumik from alledrogo
jak mialbym wyda 200 zł na tłumik to wolałbym już dołoży tą setkę na ultera

morfi napisał(a):osobiscie taki mam i goraco polecam

widzialem, slyszałem, potwierdzam

dobry stosunek ceny do jakości

i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew

PostNapisane: 27 sie 2009, 23:27
przez Wolf-
"i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew"

hahaha jestes [tiiit] :D

PostNapisane: 30 sie 2009, 10:32
przez hopek
maxitun napisał(a):moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi


maxitun napisał(a):zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych


hmmm jeśli to prawda to powinienes wiedzieć że kolektory owija się specjalna tasmą. Po co komu "fiolecik" jak pod maską będzie temperatura prawie jak na słońcu :P

PostNapisane: 3 wrz 2009, 21:50
przez maxitun
to że sie owija to ja wiem i że lepiej to robić na mokro to też wiem a to nie zmienia faktu że ten fiolecik wygląda sympatycznie

PostNapisane: 8 wrz 2009, 10:57
przez NgS
morfi napisał(a):osobiscie taki mam i goraco polecam, przy niskich obrotach jest lekko głośniejszy od serii a przy wysokich obrotach ładnie mruczy

popieram, na niskich obrotach ma bardzo ładną pracę!
tylko że mój powyżej 4000obr/min napier.... a nie mruczy, ale to dla tego że cały układ mam przedłubany


Wolf- napisał(a):"i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew"

swoją drogą, nie wiedziałem że ulter ma taki prestige

PostNapisane: 22 wrz 2009, 11:41
przez emilMZ
polecam wydech APEXi a`la mugen mam zamontowany w swojej BG przywiozłem go akurat z niemiec ale widziałem ze na allegro też są.Bardzo ładnie mruczy z zamontowanym silencerem,a bez niego tez mruczy ale troche głosniej i w trasie trudno to wytrzymać :P a wynalazków typu KM,WM osobiscie nie polecam bo one tylko potrafią buczeć

PostNapisane: 2 gru 2009, 20:13
przez Wolf-
Odnawiam temat :)

http://allegro.pl/item823241431_tlumik_ ... apexi.html

taki tlumik moge zamowic , teraz kto i gdzie mi go w gdansku ewentulanie w sopocie zamontuje ?
Chcialem to zrobic sam ale bez spawania sie nie obejdzie bo w mojej mazdzie ktos juz kombinowal przy wydechu i wyglada to patologicznie jutro wstawie zdjecia w tym temacie :) Jezeli macie kogos do polecenia to polecac , chyba ze ktos z was sam sie podejmie :).

PostNapisane: 2 gru 2009, 20:42
przez Lukas007
Dokładnie ten tłumik chcę zamontować na wiosnę do mojego PGT. Dobrze wykonany i tani, a przy tym powinien mieć ładny dźwięk na wyższych obrotach. Tylko on ma średnicę wejścia 2.5"... na jakich rurach robisz wydech ?? Bo taki tłumik do fabrycznych 5cm rurek to trochę sztuka dla sztuki (a raczej dla dźwięku).

PostNapisane: 2 gru 2009, 22:24
przez Wolf-
standard , nie zmieniam wydechu tylko tlumik koncowy na ten ;) tylko jak mierzylem rure suw-miarką to wyszło 43mm czyli zapewne jest 40mm



Lukas007 napisał(a):Bo taki tłumik do fabrycznych 5cm rurek to trochę sztuka dla sztuki (a raczej dla dźwięku).


nie kumam... tzn chodzi ci oto ze bez sensu taka zabawa i ze dzwiek bedzie slaby , jezeli nie zmieniam calego wydechu ?

PostNapisane: 3 gru 2009, 00:47
przez radekkm
Lukas007 napisał(a):a przy tym powinien mieć ładny dźwięk

dzwiek bedzie piekny zwlaszcza w okolicach 3 tys obrotow :) ,jak w golfie 1.4 bez tlumika ;)
tlumiki koncowe przelotowe do wolnossakow sie nie nadaja chyba ze robisz caly wydech,masz gdzies glosnosc i interesuje cie tylko poprawienie osiagow

PostNapisane: 3 gru 2009, 08:25
przez Wolf-
Prosze nie odbiegac od tematu...

Jest ktos tutaj kto wie , kto i gdzie mi to zamontuje?

PostNapisane: 3 gru 2009, 10:52
przez Pit
Wolf- napisał(a):Prosze nie odbiegac od tematu...
Jest ktos tutaj kto wie , kto i gdzie mi to zamontuje?

Lukster (...) Nie podoba mi się Twój podpis. Zmień proszę.

PostNapisane: 10 gru 2009, 16:11
przez lukster
Pit napisał(a):Lukster (...) Nie podoba mi się Twój podpis. Zmień proszę.

Ale o co chodzi ?