Ulter/Remus NRS – czy warto gdzie co i jak?
1, 2
Elo
Chce wstawic do swojej madzi tlumik sportowy niestety tylko uniwersalny wchodzi w gre bo dedykowanych do tego modelu nie ma (323 bf) . Tłumik ma być ze stali nierdzewnej i do max 400 zł oczywiście mogą być tańsze , ale chodzi mi o firmowy sprzet np.Ulter a nie jakies KM czy inne g****. Zalezy mi na pomruku basowym i tylko na tym , niechce tez buczka /wyjka itd. O ile to mozliwe zebym wytrzymywal na trasie przy 130km/h bo w sumie duzo czytalem i nie znalalzem odpowiedzi czy jak ma sie tlumik nrs dobrej firmy to czy on nawet na wysokich obrotach jest dosc przyjemny. Propozycje prosze z allegro , no chyba ze ktos sie orientuje kto montuje dobre tlumiki w Trójmieście i za ile. Z tego co wiem tylko spawanie wchodzi w gre bo jak juz mowilem dedykowanych do bf'ki nie ma.
Chce wstawic do swojej madzi tlumik sportowy niestety tylko uniwersalny wchodzi w gre bo dedykowanych do tego modelu nie ma (323 bf) . Tłumik ma być ze stali nierdzewnej i do max 400 zł oczywiście mogą być tańsze , ale chodzi mi o firmowy sprzet np.Ulter a nie jakies KM czy inne g****. Zalezy mi na pomruku basowym i tylko na tym , niechce tez buczka /wyjka itd. O ile to mozliwe zebym wytrzymywal na trasie przy 130km/h bo w sumie duzo czytalem i nie znalalzem odpowiedzi czy jak ma sie tlumik nrs dobrej firmy to czy on nawet na wysokich obrotach jest dosc przyjemny. Propozycje prosze z allegro , no chyba ze ktos sie orientuje kto montuje dobre tlumiki w Trójmieście i za ile. Z tego co wiem tylko spawanie wchodzi w gre bo jak juz mowilem dedykowanych do bf'ki nie ma.
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
a po kiego grzyba nierdzewka?
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
www.extratuning.eu
- Od: 19 paź 2008, 10:24
- Posty: 21
nierdzewka ultera kosztuje ok 300 zł daja gwarancje na dwa lata na tłumik, osobiscie taki mam i goraco polecam, przy niskich obrotach jest lekko głośniejszy od serii a przy wysokich obrotach ładnie mruczy
lepsze w czym ?
że sie błyszczą a Ty tego i tak nie widzisz?
że żółkną jak jest nędzny materiał?
że gdyby zrobić taki sam z stali aluminiowanej to byłby lżejszy?
moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi ale resztę? bez sensu chyba że masz worek pieniędzy i nie masz co z nim zrobić
że sie błyszczą a Ty tego i tak nie widzisz?
że żółkną jak jest nędzny materiał?
że gdyby zrobić taki sam z stali aluminiowanej to byłby lżejszy?
moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi ale resztę? bez sensu chyba że masz worek pieniędzy i nie masz co z nim zrobić
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
www.extratuning.eu
- Od: 19 paź 2008, 10:24
- Posty: 21
maxitun napisał(a):lepsze w czym ?
po roku nie zardzeweije i mozna go wypolerowac dla szpanu
sadze ze lepiej dołożyc trochę i cieszy się porządnym tłumikiem niż kupic jakis super hiper tlumik from alledrogo
jak mialbym wyda 200 zł na tłumik to wolałbym już dołoży tą setkę na ultera
morfi napisał(a):osobiscie taki mam i goraco polecam
widzialem, slyszałem, potwierdzam
dobry stosunek ceny do jakości
i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
maxitun napisał(a):moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi
maxitun napisał(a):zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych
hmmm jeśli to prawda to powinienes wiedzieć że kolektory owija się specjalna tasmą. Po co komu "fiolecik" jak pod maską będzie temperatura prawie jak na słońcu
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
to że sie owija to ja wiem i że lepiej to robić na mokro to też wiem a to nie zmienia faktu że ten fiolecik wygląda sympatycznie
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
www.extratuning.eu
- Od: 19 paź 2008, 10:24
- Posty: 21
morfi napisał(a):osobiscie taki mam i goraco polecam, przy niskich obrotach jest lekko głośniejszy od serii a przy wysokich obrotach ładnie mruczy
popieram, na niskich obrotach ma bardzo ładną pracę!
tylko że mój powyżej 4000obr/min napier.... a nie mruczy, ale to dla tego że cały układ mam przedłubany
Wolf- napisał(a):"i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew"
swoją drogą, nie wiedziałem że ulter ma taki prestige
kl-ze madafaka :)
- Od: 18 gru 2008, 20:55
- Posty: 108
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE
polecam wydech APEXi a`la mugen mam zamontowany w swojej BG przywiozłem go akurat z niemiec ale widziałem ze na allegro też są.Bardzo ładnie mruczy z zamontowanym silencerem,a bez niego tez mruczy ale troche głosniej i w trasie trudno to wytrzymać
a wynalazków typu KM,WM osobiscie nie polecam bo one tylko potrafią buczeć
Były szczęśliwy posiadacz dwóch Madzi 323f BG 1.6 16v i 1.8 16v SOHC
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
- Od: 21 wrz 2009, 17:17
- Posty: 106
- Skąd: Lubartów/Lublin
- Auto: Fiat Punto Cabrio ELX 1.2 16V
Odnawiam temat
http://allegro.pl/item823241431_tlumik_ ... apexi.html
taki tlumik moge zamowic , teraz kto i gdzie mi go w gdansku ewentulanie w sopocie zamontuje ?
Chcialem to zrobic sam ale bez spawania sie nie obejdzie bo w mojej mazdzie ktos juz kombinowal przy wydechu i wyglada to patologicznie jutro wstawie zdjecia w tym temacie
Jezeli macie kogos do polecenia to polecac , chyba ze ktos z was sam sie podejmie
.

taki tlumik moge zamowic , teraz kto i gdzie mi go w gdansku ewentulanie w sopocie zamontuje ?
Chcialem to zrobic sam ale bez spawania sie nie obejdzie bo w mojej mazdzie ktos juz kombinowal przy wydechu i wyglada to patologicznie jutro wstawie zdjecia w tym temacie
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
Dokładnie ten tłumik chcę zamontować na wiosnę do mojego PGT. Dobrze wykonany i tani, a przy tym powinien mieć ładny dźwięk na wyższych obrotach. Tylko on ma średnicę wejścia 2.5"... na jakich rurach robisz wydech
Bo taki tłumik do fabrycznych 5cm rurek to trochę sztuka dla sztuki (a raczej dla dźwięku).
standard , nie zmieniam wydechu tylko tlumik koncowy na ten
tylko jak mierzylem rure suw-miarką to wyszło 43mm czyli zapewne jest 40mm
nie kumam... tzn chodzi ci oto ze bez sensu taka zabawa i ze dzwiek bedzie slaby , jezeli nie zmieniam calego wydechu ?
Lukas007 napisał(a):Bo taki tłumik do fabrycznych 5cm rurek to trochę sztuka dla sztuki (a raczej dla dźwięku).
nie kumam... tzn chodzi ci oto ze bez sensu taka zabawa i ze dzwiek bedzie slaby , jezeli nie zmieniam calego wydechu ?
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
Lukas007 napisał(a):a przy tym powinien mieć ładny dźwięk
dzwiek bedzie piekny zwlaszcza w okolicach 3 tys obrotow
tlumiki koncowe przelotowe do wolnossakow sie nie nadaja chyba ze robisz caly wydech,masz gdzies glosnosc i interesuje cie tylko poprawienie osiagow
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Wolf- napisał(a):Prosze nie odbiegac od tematu...
Jest ktos tutaj kto wie , kto i gdzie mi to zamontuje?
Lukster (...) Nie podoba mi się Twój podpis. Zmień proszę.
Pit napisał(a):Lukster (...) Nie podoba mi się Twój podpis. Zmień proszę.
Ale o co chodzi ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje