Ulter/Remus NRS – czy warto gdzie co i jak?

Postprzez Wolf- » 24 sie 2009, 23:48

Elo

Chce wstawic do swojej madzi tlumik sportowy niestety tylko uniwersalny wchodzi w gre bo dedykowanych do tego modelu nie ma (323 bf) . Tłumik ma być ze stali nierdzewnej i do max 400 zł oczywiście mogą być tańsze , ale chodzi mi o firmowy sprzet np.Ulter a nie jakies KM czy inne g****. Zalezy mi na pomruku basowym i tylko na tym , niechce tez buczka /wyjka itd. O ile to mozliwe zebym wytrzymywal na trasie przy 130km/h bo w sumie duzo czytalem i nie znalalzem odpowiedzi czy jak ma sie tlumik nrs dobrej firmy to czy on nawet na wysokich obrotach jest dosc przyjemny. Propozycje prosze z allegro , no chyba ze ktos sie orientuje kto montuje dobre tlumiki w Trójmieście i za ile. Z tego co wiem tylko spawanie wchodzi w gre bo jak juz mowilem dedykowanych do bf'ki nie ma.
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez maxitun » 25 sie 2009, 20:36

a po kiego grzyba nierdzewka?
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez Wolf- » 25 sie 2009, 23:29

W sumie to nie wiem ;p wydawało mi się , że sa lepsze
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez morfi » 26 sie 2009, 19:46

nierdzewka ultera kosztuje ok 300 zł daja gwarancje na dwa lata na tłumik, osobiscie taki mam i goraco polecam, przy niskich obrotach jest lekko głośniejszy od serii a przy wysokich obrotach ładnie mruczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 256 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez maxitun » 26 sie 2009, 20:56

lepsze w czym ?
że sie błyszczą a Ty tego i tak nie widzisz?
że żółkną jak jest nędzny materiał?
że gdyby zrobić taki sam z stali aluminiowanej to byłby lżejszy?

moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi ale resztę? bez sensu chyba że masz worek pieniędzy i nie masz co z nim zrobić
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez Wolf- » 27 sie 2009, 16:08

Dzięki MORFI ;)
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez morfi » 27 sie 2009, 18:32

nie ma za co :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 256 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez luki88 » 27 sie 2009, 18:54

maxitun napisał(a):lepsze w czym ?

po roku nie zardzeweije i mozna go wypolerowac dla szpanu

sadze ze lepiej dołożyc trochę i cieszy się porządnym tłumikiem niż kupic jakis super hiper tlumik from alledrogo
jak mialbym wyda 200 zł na tłumik to wolałbym już dołoży tą setkę na ultera

morfi napisał(a):osobiscie taki mam i goraco polecam

widzialem, slyszałem, potwierdzam

dobry stosunek ceny do jakości

i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez Wolf- » 27 sie 2009, 23:27

"i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew"

hahaha jestes [tiiit] :D
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez hopek » 30 sie 2009, 10:32

maxitun napisał(a):moim zdaniem kolektory wydechowe jest sens robic z dobrej nierdzewki – fajny fiolecik wychodzi


maxitun napisał(a):zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych


hmmm jeśli to prawda to powinienes wiedzieć że kolektory owija się specjalna tasmą. Po co komu "fiolecik" jak pod maską będzie temperatura prawie jak na słońcu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez maxitun » 3 wrz 2009, 21:50

to że sie owija to ja wiem i że lepiej to robić na mokro to też wiem a to nie zmienia faktu że ten fiolecik wygląda sympatycznie
zajmuję się profesjonalnie tuningiem układów wydechowych, masz z tym problem napisz z chęcią pomogę
www.extratuning.eu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2008, 10:24
Posty: 21

Postprzez NgS » 8 wrz 2009, 10:57

morfi napisał(a):osobiscie taki mam i goraco polecam, przy niskich obrotach jest lekko głośniejszy od serii a przy wysokich obrotach ładnie mruczy

popieram, na niskich obrotach ma bardzo ładną pracę!
tylko że mój powyżej 4000obr/min napier.... a nie mruczy, ale to dla tego że cały układ mam przedłubany


Wolf- napisał(a):"i na końcówce będzie pisało ulter a nie jakiś badziew"

swoją drogą, nie wiedziałem że ulter ma taki prestige
kl-ze madafaka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2008, 20:55
Posty: 108
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f bg 1,8 16v sohc >2.5v6 KL-ZE

Postprzez emilMZ » 22 wrz 2009, 11:41

polecam wydech APEXi a`la mugen mam zamontowany w swojej BG przywiozłem go akurat z niemiec ale widziałem ze na allegro też są.Bardzo ładnie mruczy z zamontowanym silencerem,a bez niego tez mruczy ale troche głosniej i w trasie trudno to wytrzymać :P a wynalazków typu KM,WM osobiscie nie polecam bo one tylko potrafią buczeć
Były szczęśliwy posiadacz dwóch Madzi 323f BG 1.6 16v i 1.8 16v SOHC
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 17:17
Posty: 106
Skąd: Lubartów/Lublin
Auto: Fiat Punto Cabrio ELX 1.2 16V

Postprzez Wolf- » 2 gru 2009, 20:13

Odnawiam temat :)

http://allegro.pl/item823241431_tlumik_ ... apexi.html

taki tlumik moge zamowic , teraz kto i gdzie mi go w gdansku ewentulanie w sopocie zamontuje ?
Chcialem to zrobic sam ale bez spawania sie nie obejdzie bo w mojej mazdzie ktos juz kombinowal przy wydechu i wyglada to patologicznie jutro wstawie zdjecia w tym temacie :) Jezeli macie kogos do polecenia to polecac , chyba ze ktos z was sam sie podejmie :).
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez Lukas007 » 2 gru 2009, 20:42

Dokładnie ten tłumik chcę zamontować na wiosnę do mojego PGT. Dobrze wykonany i tani, a przy tym powinien mieć ładny dźwięk na wyższych obrotach. Tylko on ma średnicę wejścia 2.5"... na jakich rurach robisz wydech ?? Bo taki tłumik do fabrycznych 5cm rurek to trochę sztuka dla sztuki (a raczej dla dźwięku).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Wolf- » 2 gru 2009, 22:24

standard , nie zmieniam wydechu tylko tlumik koncowy na ten ;) tylko jak mierzylem rure suw-miarką to wyszło 43mm czyli zapewne jest 40mm



Lukas007 napisał(a):Bo taki tłumik do fabrycznych 5cm rurek to trochę sztuka dla sztuki (a raczej dla dźwięku).


nie kumam... tzn chodzi ci oto ze bez sensu taka zabawa i ze dzwiek bedzie slaby , jezeli nie zmieniam calego wydechu ?
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez radekkm » 3 gru 2009, 00:47

Lukas007 napisał(a):a przy tym powinien mieć ładny dźwięk

dzwiek bedzie piekny zwlaszcza w okolicach 3 tys obrotow :) ,jak w golfie 1.4 bez tlumika ;)
tlumiki koncowe przelotowe do wolnossakow sie nie nadaja chyba ze robisz caly wydech,masz gdzies glosnosc i interesuje cie tylko poprawienie osiagow
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Wolf- » 3 gru 2009, 08:25

Prosze nie odbiegac od tematu...

Jest ktos tutaj kto wie , kto i gdzie mi to zamontuje?
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 17:14
Posty: 91
Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG

Postprzez Pit » 3 gru 2009, 10:52

Wolf- napisał(a):Prosze nie odbiegac od tematu...
Jest ktos tutaj kto wie , kto i gdzie mi to zamontuje?

Lukster (...) Nie podoba mi się Twój podpis. Zmień proszę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 10 gru 2009, 16:11

Pit napisał(a):Lukster (...) Nie podoba mi się Twój podpis. Zmień proszę.

Ale o co chodzi ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje