Czy możliwy i opłacalny jest swap z 1,8v6 na 2,2 F2T
Witam ciekawi czy możliwe i opłacalne jest założenie silnika 2,2 F2T do mazdy mx3 bez jakiejś okrutnej rzeźby ?
Silniczek F2T seryjnie ma 143 konie i dość fajny momęt obrotowy i silnik posiada potęcjał, tylko co ze skrzynią , wiązka od 1,6 16v DOHC trzeba by mieć ? a co z zawieszeniem ? połosiami itp.
Silniczek F2T seryjnie ma 143 konie i dość fajny momęt obrotowy i silnik posiada potęcjał, tylko co ze skrzynią , wiązka od 1,6 16v DOHC trzeba by mieć ? a co z zawieszeniem ? połosiami itp.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
No i własnie kolega 8dyb8 czuje klimat a jechałem ostatnio dłubniętym probe I na 12 psi i powiem ze
taki uśmiech gościł ze 3 dni na twarzy, łapy i terszta czy od 1,6 16v pasują?, a co z zawieszeniem czy taki silnik siądzie na sanie od v6 dużo było by rzeźbienia ? czy wszedł by na mocowania od sanek B6
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
8dyb8 napisał(a):jak sie troszku wiecej zainwestuje
dziwne myślenie... jak się "troszku" zainwestuje w ZE to raczej "troszku doinwestowane" F2T go nie pojedzie...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
kamilgt napisał(a):mlody1921 napisał:
Witam ciekawi czy możliwe
tak
tutaj masz w 323
http://www.mx6.com/forums/1g-mx6-other- ... hread.html
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
kamilgt napisał(a):mlody1921 napisał:
i opłacalne jest
nie
I o to chodzi. To jest totalna rzeźba. Czy z b6 czy z K8 i tak wszystko musisz wywalić. Rzeźbić łapy itp. a elektronika, wiązki itp dorabiac do F2T.
Ktoś dobrze szalony i mocno doinwestowany mógłby się w to pobawić.
lepiej kupić:
mlody1921 napisał(a):probe I
I w nim dłubać.
8dyb8 napisał(a):mocniej nie wyjdzie seryjny f2t z modem za 2zl wciaga zadbana KLke, jak sie troszku wiecej zainwestuje to ZE tez bezproblemowo zrobi
Jakoś nigdy nie miałem problemów z Walusiowym F2T w MX-6, czy jezdzilem 626 GE KL, jeden raz się Walusiowi udało jak w 626 padło sprzęgło... O wciągnięciu KL-ZE przez F2T nie było nigdy mowy...
Takie są fakty, a nie mity...
mlody1921 napisał(a):Szkoda tylko ze Probe I waży 1600 kilo bez małaa mx 1100, a pół tony to sporawo
Bez mala to wazy 1350 kg/ 0-100 7.5s wg danych technicznych
xXx napisał(a):8dyb8 napisał(a):mocniej nie wyjdzie seryjny f2t z modem za 2zl wciaga zadbana KLke, jak sie troszku wiecej zainwestuje to ZE tez bezproblemowo zrobi
Jakoś nigdy nie miałem problemów z Walusiowym F2T w MX-6, czy jezdzilem 626 GE KL, jeden raz się Walusiowi udało jak w 626 padło sprzęgło... O wciągnięciu KL-ZE przez F2T nie było nigdy mowy...
Takie są fakty, a nie mity...
nie wiem co walus mial tam zdlubane, ale probe I ze zwezka odjezdza probe II KL
nawet filmik wygrzebalem
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... =firefox-a
moze to wypadek przy pracy, faktycznie zwykle te autka jada rowno, ale nie oszukujmy sie autko z turbina o podobnej/troche mniejszej mocy daje frajde ktorej w wolnossaku nie doswiadczysz, no chyba ze w jakims vtecu gdzie czuc kopa po tych 5tys, ale to juz inna para kaloszy
Jacol napisał(a):8dyb8 napisał:
jak sie troszku wiecej zainwestuje
dziwne myślenie... jak się "troszku" zainwestuje w ZE to raczej "troszku doinwestowane" F2T go nie pojedzie...
tak, ale z tego co widzialem to za KL-ZE trzeba sobie liczyc ze 4tysiace, a za tyle to mozna 2 probe na czesci wziasc, albo 3 silniki
- Od: 3 lip 2008, 15:26
- Posty: 164
- Skąd: WWA
- Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV
No właśnie problem tkwi w tym ze KLZE są nieosiągalne, a jak są to za kosmiczną kase.
Więc jak v6 to wchodzi w gre KL, a niewiem czy jakby chciał pompować 0,5 bara czy długo pożyje.
Więc jak v6 to wchodzi w gre KL, a niewiem czy jakby chciał pompować 0,5 bara czy długo pożyje.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Oczywiscie nie chcę porównywać wolnossaka do Turbo, jednak w przedziale mocy ~200KM wygrywa auto wolnossące, a to dlatego że o wiele lepiej się nim startuje, nie ma turbodziury, ciągnie idealnie po prostu z dołu...
Co do honda i słynnego V-tec-a, niewątpliwie fajne rozwiązanie, jeżeli chodzi o dźwięk oraz kręcenie do średnio 9 tys obrotów, ale niestety w porównaniu z autami większych pojemności oraz tej samej mocy hondy dostają.
Amen...
Co do honda i słynnego V-tec-a, niewątpliwie fajne rozwiązanie, jeżeli chodzi o dźwięk oraz kręcenie do średnio 9 tys obrotów, ale niestety w porównaniu z autami większych pojemności oraz tej samej mocy hondy dostają.
Amen...
Kiedyś miałem przyjemność z takim probe. BA V6 vs Probe F2T. Wygrałem o jakieś półtorej dlugości auta od 0 do 180. Przy czym kolega twierdził ze łapała go odcinka. Dla mnie w aucie turbo ciagnac do odcinki to lamerstwo, ale sa tacy jak ravo co ciagle dusi na odcince i twierdzi ze tak jest najlepiej. w to nie wiem. Myśle ze dobry szofer w probe I gen zrobi seryjnego KF-a ale kolega z tego czerwonego Probe KL na 1 filmiku dostał takie lanie ze on chyba jeździc nie umie. Albo niech zainteresuje sie V-ris boxem
bo w to ze Kl dostaje tyle dlugości to nie uwierze....

- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Hoho Jacobs ale FE3 jest jeszcze wiekszym rodzynem na rynku niż KLZE
No nic rozejrze sie jeszcze za KL-em może coś ladnego sie znajdzie w dobrej kasie i oczywiście będe szukał dalej o f2t
No nic rozejrze sie jeszcze za KL-em może coś ladnego sie znajdzie w dobrej kasie i oczywiście będe szukał dalej o f2t
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje