Strona 1 z 14

Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich

PostNapisane: 30 kwi 2009, 18:07
przez xXx
Jak każdy wie, MX-3 niestety nie cieszy się dobrą opinią jeżeli chodzi o hamulce. Zestaw który jest standardowo zamontowany niestety daje radę przy próbach zatrzymania z prędkości około 100km/h, wtedy wychodzi to całkiem sprawie, jednak czegoś brakuje.

Pytanie do posiadaczy MX-3 brzmi, czy znajdą się osoby zainteresowane zestawem poprawiającym skuteczność hamowania owego wynalazku.


W skład takiego zestawu wchodzą:

– Tarcze hamulcowe 274-280mm
– Zaciski hamulcowe z większym klockiem hamulcowym mazda(jednotłoczkowe).
– Adaptery służące do zamontowania większego zacisku do zwrotnicy
– Klocki hamulcowe przystosowane do większego zacisku oraz tarczy(mazda)

Zaciski przednie po regeneracji, wypiaskowane oraz pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...

Adaptery pomalowane proszkowo na kolor czarny lub czerwony...


W sytuacji, gdy temat wzbudzi zainteresowanie przedstawię więcej szczegółów danej operacji...

[Usunięte]

PostNapisane: 30 kwi 2009, 23:28
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 1 maja 2009, 00:08
przez Loczek
Spoon mowi o BIg Brake Kit

A patryk o Home brake kit :D

PostNapisane: 1 maja 2009, 10:41
przez xXx
Łukasz, zestaw ofertowany przeze mnie nie będzie kosztował 2000 PLN, a dużo dużo mniej, nie piszę na razie ile dokładnie, ponieważ jest kilka opcji i była by to jedna wielka dywagacja.

Niebawem taki zestaw zagości w MX-3 którą posiadam, zrobimy testy przed oraz testy po, informował będę na bieżąco...

[Usunięte]

PostNapisane: 1 maja 2009, 14:41
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

PostNapisane: 1 maja 2009, 15:17
przez xXx
Do zestawu o którym mysle wybralem tarcze łatwo dostepne, dobre, tanie oraz sprawdzone, tak samo zaciski oraz klocki....


Inna sprawa, ze tarcza 274-280mm miesci się wraz z zaciskiem pod koło 15"...


Jezeli beda zainteresowani tematem, jestem w stanie zaproponowac zestaw czterotłoczkowy również w bardziej dobrej cenie...

PostNapisane: 1 maja 2009, 16:39
przez muaythai14
Panie Patryku, wstępnie bym się na to pisał. Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane. Pozdrawiam.

PostNapisane: 1 maja 2009, 16:41
przez Mev
muaythai14 napisał(a):Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane

<lol>

PostNapisane: 1 maja 2009, 17:27
przez xXx
Mev napisał(a):muaythai14 napisał:
Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane


Nie wiem jak to skomentować, ale nacinane tarcze to nie problem. Będzie kilka opcji od tarcz standardowych po nacinane oraz nawiercane takie jak Brembo Maxx oraz EBC TurboGroove...

PostNapisane: 1 maja 2009, 20:22
przez muaythai14
xXx napisał(a):
Mev napisał(a):muaythai14 napisał:
Jeszcze bardziej bym się podniecił, jakby tarcze były nacinane i nawiercane


Nie wiem jak to skomentować, ale nacinane tarcze to nie problem. Będzie kilka opcji od tarcz standardowych po nacinane oraz nawiercane takie jak Brembo Maxx oraz EBC TurboGroove...

No to baja, na coś takiego właśnie czekałem. Komentarz chyba raczej Cię nie uraził (...) podniecony bo coś takiego mi się zawsze podobało. Jestem heteroseksualny "pjona"
A tak jak już nawiązał się dialog, to bez zbędnego cukrowania, jestem pełen uznania dla twojej wiedzy kolego i tego co robisz, do tego dodam, że jakbym miał swapować coś w swoim aucie to chciałbym oddać auto w twoje ręce, albo tego druciarza z pruszcza. Czekam, aż temat się dalej rozwinie. Pozdrawiam.

PostNapisane: 2 maja 2009, 15:05
przez xXx
Jak tylko będą konkrety wrzucę wszystko na forum...



P.S. Dzięki za słowa uznania...

PostNapisane: 4 maja 2009, 21:07
przez mlody1921
Też chętnie czekam na montaż i testy jak sie sprawuje

PostNapisane: 5 maja 2009, 00:09
przez Hvil
też chętnie się zainteresuję. Wozik w te wakacje chyba czeka całkowita przebudowa. Na dniach odezwę się także w sprawie silnika jesli można na pw.

PostNapisane: 6 maja 2009, 13:33
przez Kalio
Jestem Ciekaw ! Jak by to mialo wygladac, cenowo i skutecznie ?

PostNapisane: 6 maja 2009, 15:21
przez Mr.M
Również jestem zainteresowany może wrescie zacznie to hamowac :)

Pozdrawiam

PostNapisane: 6 maja 2009, 18:42
przez Adaś
Pati a co do BA GT zaproponujesz ? :)

Albo lepiej nie proponuj, ja się teraz blacharką zajmuję <lol>

PostNapisane: 6 maja 2009, 20:55
przez Hazu
Adaś sam sobie takie coś dorób, wystarczy że dobierzesz sobie właściwą tarczę do standartowych zacisów a do tego trzeba dorobić adapter u ślisarza.

a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.

PostNapisane: 7 maja 2009, 00:16
przez bazyl wspaniały
Hazu napisał(a):a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.

tylko do jednej wersji BA, KF GT czy jakoś tak, nie jestem biegły w oznaczeniach 323. ale ręki za to nie dam sobie obciąć

PostNapisane: 7 maja 2009, 10:22
przez xXx
Adam, jezeli chodzi o hamylce do BA KF, to proponuję czterotłoczkowy zestaw z Nissana 200SX S14A + tarcza około 285mm, taka powinna zmiescic się pod oryginalne 16"

PostNapisane: 7 maja 2009, 17:43
przez Adaś
Hazu napisał(a):a tak wogóle to do BA powinny pasować hamulce od M6 wiec po co kombinować.

Ja nie wiem czy BA KF nie ma większych tarcz niż w M6 ;)

edit.

jednak nie, BA ma 274mm a M6 GG 283mm, ale i tak jest to więcej niz np. MX-6 KL lub X6 KF (258mm) :)