Strona 1 z 2

Wielokrotnie poruszana kwestia progresywnych sprężyn

PostNapisane: 10 kwi 2009, 01:45
przez winko
Witam, wiem ze temat juz byl kilkanascie razy poruszany na forum... jednakze zapytanie do Was jest takie... jakiej firmy sprezyny polecacie, myslalem nad -40mm na glebe... prosilbym o wypowiadanie sie osob ktore juz maja jakas obnizke na 323f ba, jesli macie foto to wklejajcie...
Z gory dzieki za pomoc...

Re: Wielokrotnie poruszana kwestia progresywnych sprężyn

PostNapisane: 10 kwi 2009, 06:19
przez Pit
winko napisał(a):Witam, wiem ze temat juz byl kilkanascie razy poruszany na forum..

Proszę więc o kontynuację któregoś z istniejących wątków.

PostNapisane: 10 kwi 2009, 08:30
przez luki88
w nastepnym tygodniu zaloze mts technik i moge ci powiedziec jak to sie sprawuje
ps. moge je zalatwic w dobrych cenach a wiec jak cos to pisz na PW

a temat itak zaraz do kosza poleci

PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:30
przez waldez
luki88 przecież sam pisałeś, że -40mm to nie jest gleba.

PostNapisane: 10 kwi 2009, 13:25
przez luki88
luki88 wiem ale na gwint mnie niestać :)

PostNapisane: 10 kwi 2009, 14:10
przez winko
luki88 napisał(a):w nastepnym tygodniu zaloze mts technik i moge ci powiedziec jak to sie sprawuje

No pewno , to czekam na fotki :D
Ile toto ma cie kosztowac ??

PostNapisane: 10 kwi 2009, 17:07
przez Pit
Brak reakcji na moją prośbę rejestruję.

PostNapisane: 10 kwi 2009, 17:14
przez winko
Pit napisał(a):Brak reakcji na moją prośbę rejestruję.

Pit tzn no jakas konwersacja sie tutaj nawiazala... to co moze przeniesiemy ten wontek do innego... no bo nie wiem co innego mozna zrobic... czy kosz ??

PostNapisane: 13 kwi 2009, 19:06
przez luki88
w sobote bede zkaladal – zdam relacje jak to wyglada i czy warto je zakladac

PostNapisane: 13 kwi 2009, 19:44
przez Adaś
luki88 napisał(a):w sobote bede zkaladal – zdam relacje jak to wyglada i czy warto je zakladac

Ocenić takie rzeczy to można po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów.

PostNapisane: 13 kwi 2009, 20:57
przez MariuS
winko napisał(a):prosilbym o wypowiadanie sie osob ktore juz maja jakas obnizke na 323f ba, jesli macie foto to wklejajcie...


ja mam Vogtland -5cm – zadowolony jestem, przód siedzi minimalnie niżej jak tył – a o to mi chodziło najbardziej żeby tył nie był niżej. Są naprawdę twarde, na 15" i profilu 55 było ok jeszcze, ale na 17" i profilu 40 już jest naprawdę "taczka" jak mi mówią niektórzy :D Mi to nie przeszkadza, poki co stawy i krzyż zdrowe <lol>. Przejechałem jakieś 15tys km na nich

PostNapisane: 14 kwi 2009, 10:59
przez luki88
Adaś napisał(a):Ocenić takie rzeczy to można po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów.

kwestia 3-4 miesiecy
a sprawdzic jak to wyglada niezaszkodzi bo opinie w necie są rozne – w wiekszoscii nawet sprzeczne

PostNapisane: 14 kwi 2009, 12:24
przez Leszek
U mnie siedzi -35 H&R i równiez przód troszkę niżej niż tył. specjalnej róznicy w komforcie nie ma, więcej zmienia profil opony moim zdaniem.

Mówia na miescie, że Jamexy dają efekt gdzie tył siedzi niżej niz przód <zygi>

PostNapisane: 14 kwi 2009, 12:26
przez winko
mariusz_sti napisał(a):ja mam Vogtland -5cm – zadowolony jestem

No za zdjeciach tez to ladnie wyglada... ile Cie to kosztowalo?? Idzie to kupic gdzies w Polska ;) ??


luki88 napisał(a):a sprawdzic jak to wyglada niezaszkodzi bo opinie w necie są rozne – w wiekszoscii nawet sprzeczne

luki88 czekamy na Twoje foto :D

PostNapisane: 14 kwi 2009, 13:11
przez MariuS
winko napisał(a):. ile Cie to kosztowalo?? Idzie to kupic gdzies w Polska oczko pytajnik



nówki w PL kosztują koło 700-800zł, mnie udało się kupić w stanie prawie nówki za 300zł :D

PostNapisane: 14 kwi 2009, 17:49
przez michi
Ja miałem u siebie weitec i byłem bardzo zadowolony ;)

PostNapisane: 14 kwi 2009, 21:40
przez luki88
aLehandro napisał(a):Mówia na miescie, że Jamexy dają efekt gdzie tył siedzi niżej niz przód

zobaczymy :) jak beda lipne to sie zmieni na coś inngo

PostNapisane: 14 kwi 2009, 21:42
przez Mev
aLehandro napisał(a):Mówia na miescie, że Jamexy dają efekt gdzie tył siedzi niżej niz przód

W moim przypadku (przy Xedosie 6) jest "normalnie" tj. przód ciut niżej niż tył :)

PostNapisane: 14 kwi 2009, 22:11
przez Bartg
U mnie na sprezynach angielskich P-I tam gdzie bylo komfortowo na serii tak samo jest na obnizonych, komfort maleje z jakoscia drogi do kwadratu w porownaniu do serii, ale nie zapuszczajac sie w jakies dziwne drogi, ktore nie widzialy remontu od 20 lat nie mam wiekszych narzekan na komfort.

PostNapisane: 14 kwi 2009, 22:34
przez winko
Mev napisał(a):W moim przypadku (przy Xedosie 6) jest "normalnie" tj. przód ciut niżej niż tył usmiech

No ale wlasnie z 323f-kami moze byc inaczej...no nic poczekamy jak luki88 zarzuci swoje springi... bo nie powiem cenowo to dobra okazja :)