Wielokrotnie poruszana kwestia progresywnych sprężyn
1, 2
Witam, wiem ze temat juz byl kilkanascie razy poruszany na forum... jednakze zapytanie do Was jest takie... jakiej firmy sprezyny polecacie, myslalem nad -40mm na glebe... prosilbym o wypowiadanie sie osob ktore juz maja jakas obnizke na 323f ba, jesli macie foto to wklejajcie...
Z gory dzieki za pomoc...
Z gory dzieki za pomoc...


w nastepnym tygodniu zaloze mts technik i moge ci powiedziec jak to sie sprawuje
ps. moge je zalatwic w dobrych cenach a wiec jak cos to pisz na PW
a temat itak zaraz do kosza poleci
ps. moge je zalatwic w dobrych cenach a wiec jak cos to pisz na PW
a temat itak zaraz do kosza poleci
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
luki88 przecież sam pisałeś, że -40mm to nie jest gleba.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Pit napisał(a):Brak reakcji na moją prośbę rejestruję.
Pit tzn no jakas konwersacja sie tutaj nawiazala... to co moze przeniesiemy ten wontek do innego... no bo nie wiem co innego mozna zrobic... czy kosz


luki88 napisał(a):w sobote bede zkaladal – zdam relacje jak to wyglada i czy warto je zakladac
Ocenić takie rzeczy to można po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów.
winko napisał(a):prosilbym o wypowiadanie sie osob ktore juz maja jakas obnizke na 323f ba, jesli macie foto to wklejajcie...
ja mam Vogtland -5cm – zadowolony jestem, przód siedzi minimalnie niżej jak tył – a o to mi chodziło najbardziej żeby tył nie był niżej. Są naprawdę twarde, na 15" i profilu 55 było ok jeszcze, ale na 17" i profilu 40 już jest naprawdę "taczka" jak mi mówią niektórzy

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Adaś napisał(a):Ocenić takie rzeczy to można po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów.
kwestia 3-4 miesiecy
a sprawdzic jak to wyglada niezaszkodzi bo opinie w necie są rozne – w wiekszoscii nawet sprzeczne
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
U mnie siedzi -35 H&R i równiez przód troszkę niżej niż tył. specjalnej róznicy w komforcie nie ma, więcej zmienia profil opony moim zdaniem.
Mówia na miescie, że Jamexy dają efekt gdzie tył siedzi niżej niz przód
Mówia na miescie, że Jamexy dają efekt gdzie tył siedzi niżej niz przód

Jakiś tam podpis Leszka :P
mariusz_sti napisał(a):ja mam Vogtland -5cm – zadowolony jestem
No za zdjeciach tez to ladnie wyglada... ile Cie to kosztowalo?? Idzie to kupic gdzies w Polska
luki88 napisał(a):a sprawdzic jak to wyglada niezaszkodzi bo opinie w necie są rozne – w wiekszoscii nawet sprzeczne
luki88 czekamy na Twoje foto


winko napisał(a):. ile Cie to kosztowalo?? Idzie to kupic gdzies w Polska oczko pytajnik
nówki w PL kosztują koło 700-800zł, mnie udało się kupić w stanie prawie nówki za 300zł
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
U mnie na sprezynach angielskich P-I tam gdzie bylo komfortowo na serii tak samo jest na obnizonych, komfort maleje z jakoscia drogi do kwadratu w porownaniu do serii, ale nie zapuszczajac sie w jakies dziwne drogi, ktore nie widzialy remontu od 20 lat nie mam wiekszych narzekan na komfort.
Mev napisał(a):W moim przypadku (przy Xedosie 6) jest "normalnie" tj. przód ciut niżej niż tył usmiech
No ale wlasnie z 323f-kami moze byc inaczej...no nic poczekamy jak luki88 zarzuci swoje springi... bo nie powiem cenowo to dobra okazja


1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje