Strona 1 z 2

Gtech vs profi sprzet do pomiarow na drag stripie

PostNapisane: 5 kwi 2009, 21:52
przez radekkm
Kolektory 6-2-1 juz ogarniete wiec dzis wybralem sie na dragstripa
Przejazd pierwszy,kiepski start
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RHJ0SfMUfgM&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RHJ0SfMUfgM&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Obrazek
By radek1981, shot with N95 at 2009-04-05

czas na G-tech 15,02

przejazd 2 lepszy start ale bez slickow szalu nie bedzie

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8qvZoC_EdvQ&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8qvZoC_EdvQ&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Obrazek
By radek1981, shot with N95 at 2009-04-05

G-tech sie zawiesil :|

przejazd 3 znow spalony start
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/B1YdM0w7KBA&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/B1YdM0w7KBA&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

profi 14,7 costam ;)
Gtech 14,9

Mam nadziej ze test ciekawy :D

P.S.Juz niedlugo wskoczy lekkie kolo zamachowe,slicki i bedzie strojenie
Licze na plaskie 14 :D

PostNapisane: 5 kwi 2009, 22:05
przez BratCukierka
jest nieźle :D

PostNapisane: 5 kwi 2009, 23:39
przez ravo
no to teraz dla mnie oficjalnie to najszybsze klze i o dziwo sam jestem w szoku, ze jest szybko

PostNapisane: 6 kwi 2009, 00:08
przez radekkm
jakos jedzie,ale warunki na stripie sa naprawde swietne

PostNapisane: 6 kwi 2009, 09:47
przez Pyton162
najszybsze klze N/A w PL

PostNapisane: 6 kwi 2009, 09:59
przez Xionc
Pyton162 napisał(a):PL

GB chyba ;)

PostNapisane: 6 kwi 2009, 10:00
przez lukster
ja na drag stripie nie jeździłem :P
Ale fakt, dziś najszybsze klze ;) Gratsy!

PostNapisane: 6 kwi 2009, 10:14
przez Fiveopac
Swietne czasy i fajny test :) Ile ja bym dal zeby moc sie przejchac na tak profesjonalnym drag stripie :( :(

PostNapisane: 6 kwi 2009, 11:18
przez brii
Fiveopac napisał(a): Ile ja bym dal zeby moc sie przejchac na tak profesjonalnym drag stripie

Daj mi 10 000zł to Ci zorganizuje wycieczkę ;) :P

radekkm <uklon>

PostNapisane: 6 kwi 2009, 11:27
przez xXx
Gatulacje, bardzo dobry czas profesjonalnie przygotowana nawierzchnia to podstawa...

PostNapisane: 6 kwi 2009, 11:30
przez Fiveopac
brii napisał(a):Daj mi 10 000zł to Ci zorganizuje wycieczkę oczko język

Myslalem raczej o wartosciach mniej materialnych jak np. wyszydełkowany sweterek, trzy łabędzie origami lub bóbr znajacy tysiąc bitów.
xXx napisał(a):Gatulacje, bardzo dobry czas profesjonalnie przygotowana nawierzchnia to podstawa...

W polandii niestety musimy zadowolic sie driftem na 400 metrów :P taki to sobei pozyje :)

PostNapisane: 6 kwi 2009, 11:51
przez xXx
Fiveopac napisał(a):bóbr znajacy tysiąc bitów


Takowego to bym chętnie przygarnął <lol>


Fiveopac napisał(a):xXx napisał:
Gatulacje, bardzo dobry czas profesjonalnie przygotowana nawierzchnia to podstawa...

W polandii niestety musimy zadowolic sie driftem na 400 metrów taki to sobei pozyje


Niestety, za miesiąc będę wiedział czy tylne opony 255 w Nissanie dają radę na rodzimych drogach...

PostNapisane: 6 kwi 2009, 13:05
przez People_Hate_Me
xXx ja na 215 na Tych drogach juz sie robi kaszana :P to nie chce wiedziec co jest na 255 :–)

radekkm gratulacje wyniku naprawde ogromny szacunek :–)

PostNapisane: 6 kwi 2009, 14:35
przez brii
xXx napisał(a):Niestety, za miesiąc będę wiedział czy tylne opony 255 w Nissanie dają radę na rodzimych drogach...

Ja jeżdżę teraz na 245 i daje jako tako radę, gorzej jest na 205 – 215 :)

PostNapisane: 6 kwi 2009, 18:38
przez Pit
Wracamy do tematu dyskusji, czyli porównywania wyników. Ktoś jeszcze ma doświadczenia w tej materii?

PostNapisane: 6 kwi 2009, 18:59
przez radekkm
dzieki za pochlebne slowa,co do warunkow podczas startu na ulicznych oponach nie ma az takiej roznicy,nie wiem jak na slickach
G-tech niestety oszukuje, pomiary na nim traktowalbym jako zabawe

PostNapisane: 6 kwi 2009, 22:03
przez 8dyb8
+/– 0.5sek, jakies pojecie przynajmniej daje na 1/4... co do 0-60 to juz troche gorzej (patrz ponizej 5sek fiacik ravo)

PostNapisane: 6 kwi 2009, 22:21
przez Gib
Fajne wyniki.
Sierka 17,56 jak moja będzie kręcić takie czasy to ją wywale chyba.

PostNapisane: 21 kwi 2009, 14:53
przez iiyama
radekkm napisał(a):196,6 KM@6200rpm 246,1Nm@5050rpm


pobite, nie dużo bo na 202 KM, ta sama hamownia co 2 miesiące temu Ozarów, mała głupota wymieniona

ale otym już napisze nowy właściciel Kl-ze i wklei wynik wieczorem. Brawo Badyl

PostNapisane: 21 kwi 2009, 15:07
przez radekkm
ja tez sie wybieram na hamownie po wymianie kolektorow na 6-2-1 i z wysterowanymi v-risami
Wlasnie na nowym konfigu zrobilem czas 14.39
Niemniej graty dla Badyla,jednak porzadne strojenie czyni cuda
Musze w koncu zebrac sie w sobie i podlaczyc SMT ktore lezy w garazu :]