sprezyny obnizajace vs. gwintowane zawieszenie, opinie

Postprzez mandzynek » 26 lut 2009, 22:27

witam
chcialbym wizualnie obnizyc autko. wiem ze najlepszym sposobem jest kupno kompletnego zawieszenia (srezyna + amortyzator) ale jest to dosc drogie rozwiazanie.
czy kupno samych sprezyn obnizajacych da widoczny efekt czy nie?
pozdr mandzynek
Ostatnio edytowano 3 mar 2009, 23:27 przez mandzynek, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 23:35
Posty: 462
Skąd: Londyn/Walbrzych

Postprzez Adaś » 26 lut 2009, 22:28

A myślisz, że dlaczego te sprężyny mają dopisek "obniżające" ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez piwo » 26 lut 2009, 23:15

<lol>
chodzi o widoczny efekt?to sprezyny obnizajace starcza.
jesli auto ma dobrze sie prowadzic to wazniejsza kwestia sa drogie amortyzatory.drogie czytaj dobre,bo nie ma dobrych tanich amortyzatorow.i wtedy warto pokusic sie o kompletne zawieszenie czy gwintowane czy nie gwintowane ale obnizone ze zmieniona sila tlumienia amortyzatorow dobrana do twardosci sprezyn.
wiec jesli chodzi o wyglad inwestujesz w sprezyny za 500zl i masz czego potrzebujesz.
jesli zalezy ci na lepszym prowadzeniu auta kupujesz kompletna zawieszenie renomowanej firmy za 2-5 tys zl
dodam ze same sprezyny moga poprawic prowadzenie auta w lukach na rownej nawierzchni,ale pogorszyc zachowanie na wybojach i w jezdzie po koleinach.poza tym zycie amortyzatorow seryjnych uilegnie skroceniu (o ile nie wiadomo).poza tym na wybojach auto moze podskakiwac,bo sila tlumienia amortyzatorow moze okazac sie nie wystarczajaca.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mandzynek » 26 lut 2009, 23:32

Adaś napisał(a):A myślisz, że dlaczego te sprężyny mają dopisek "obniżające" ? ;)

nazwa nazwa chodzi mi o to czy zakladajac takie sprezyny do oryginalnych amorow nie zniszcze ich i innych elementow zawieszenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 23:35
Posty: 462
Skąd: Londyn/Walbrzych

Postprzez Adaś » 26 lut 2009, 23:44

mandzynek napisał(a):chodzi mi o to czy zakladajac takie sprezyny do oryginalnych amorow nie zniszcze ich i innych elementow zawieszenia

A spytałeś się
mandzynek napisał(a):czy kupno samych sprezyn obnizajacych da widoczny efekt czy nie?

więc zdecyduj się
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez suchy71 » 19 mar 2009, 21:17

ja z pytaniem do tematu. czy do mazdy 323fjest gwintowane zawieszenie? jeśli tak, to ile kosztuje i gdzie można kupić?
suchy71
 

Postprzez Lukas007 » 19 mar 2009, 21:24

do mazdy 323f


BG, BA czy BJ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje

cron