4 przepustnice + mazda
Zbieram dane co do sterowania 4 przepustnicami, jak zachowa się seryjna elektronika w stosunku do 4 przepustnic? dolot pozostanie z wykorzystaniem seryjnej przepływki oraz pozostaną wszystkie czujniki itd. Czy nie będzie za ubogo? Przyszłościowo zamontowana będzie prawdopodobnie jakaś świnka. Nie zależy mi na hier osiągach ale na poskładaniu tego bez wybuchu silnika;) dodam, że rozchodzi się o słynne Z5 
hehe rozumiem Cie bardzo dobrze i wiem ze jest to prawie bez sensu ale tu chodzi bardziej o sztukę dla sztuki;)
znam
Matheus napisał(a):hehe rozumiem Cie bardzo dobrze i wiem ze jest to prawie bez sensu ale tu chodzi bardziej o sztukę dla sztuki;)
Czyli aby to dzialało, chcesz zamknac 4 przepustnice w puszcze polaczonej ze starym ukladem. Innej mozliwosic nie ma jesli chcesz stara przeplywke i sterowanie dawka paliwa. A wiec poco wymyslac takie rzeczy jak i tak tego widac nei bedzie? A moze obudowa bedzie z pleksi by widac bylo ten bezsens?
ITB sie zaklada troche w innych celach niz dla sztuki.
Less roof, more fun


skoro dla CIebie jest to bezsensem to ok ale ja to robie bo lubię. Wolę zrobić kolektor 4P niż zakładać magnetyzery i stożki.
Widzę, że ten dział sprowadza się tylko do tego aby rozprawiać na temat białych kierunkowskazów, strumienic i sportowych świec;) tak więc temat można zablokować lub usunąć bo widzę, że ten temat i tak nic nie wniesie. Pozdro
EDIT
tak o coś takiego mi chodzi

EDIT
tak o coś takiego mi chodzi
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 19:29 przez Matheus, łącznie edytowano 1 raz
Matheus napisał(a):Widzę, że ten dział sprowadza się tylko do tego aby rozprawiać na temat białych kierunkowskazów, strumienic i sportowych świec;) tak więc temat można zablokować lub usunąć bo widzę, że ten temat i tak nic nie wniesie. Pozdro
Nie żartuj proszę.
Matheus napisał(a):EDIT
tak o coś takiego mi chodzi
Czyli nie znasz zasady działania ITB. Będziesz fochował, czy podyskutujemy?
Matheus napisał(a):Widzę, że ten dział sprowadza się tylko do tego aby rozprawiać na temat białych kierunkowskazów, strumienic i sportowych świec;
No niestey ten dzial w 95% sklada sie z życzeń i głośnego myslenia. Ziszczajace sie marzenia senne to tylko 5%. Dlatego staramy sie juz na poczatku odkreslac wyrazna linia projekty, ktora maja szanse na powstanie i te spowodowane chwilowym-umykajacym natchnieniem.
Less roof, more fun


Matheus tu zobacz na zasadzie 2,5 V6 jak to wykonane:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uWzCAkaaSX4&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uWzCAkaaSX4&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
a tu jak jeździ takie 2,5 v6 na 1/4 mili
w takim czymś warto to robić ale Z5?
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AACd9YZlh5E&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AACd9YZlh5E&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uWzCAkaaSX4&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uWzCAkaaSX4&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
a tu jak jeździ takie 2,5 v6 na 1/4 mili
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AACd9YZlh5E&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AACd9YZlh5E&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
możemy jeśli będziemy się traktować normalnie, czyli że każdy ma prawo do własnego zdania oraz do nie wiedzy bo nie twierdzę, że jestem tunerem samochodowym czy znawcą tuningu ale odrazu nie oznacza to, że nic nie wiem.
Lol jaki patent, jak chcesz grzebac sie w ITB to lepiej kup Swifta GTi albo jakie VTi tam ludzie sie w to bawia. A dla samej sztuki to mozna zrobic wiele ciekawszych rzeczy np swap. Bo jak nie zalezy ci na osiagach to sobie mozesz nawet turbo wsadzic, moze nie wybuchnie ( za szybko ).
Matheus napisał(a):możemy jeśli będziemy się traktować normalnie, czyli że każdy ma prawo do własnego zdania oraz do nie wiedzy bo nie twierdzę, że jestem tunerem samochodowym czy znawcą tuningu ale odrazu nie oznacza to, że nic nie wiem.
Zgadzam się z Tobą w 100%. W takim przypadku trochę inaczej powinieneś zacząć wątek, bo to co napisałeś w pierwszym poście, nie ma totalnie sensu, jedno wyklucza drugie...
czyli jak?
chodzi o to gdzie chcesz mieć ten przepływomierz? spójrz na fotkę którą wkleił Piotruś i to co napisał:
spójrz na fotkę lub filmikk i będziesz wiedział o co chodziło piotrusiowi bo na samym wstępie dałeś pomysł itb w z5 z elementami które się wzajemnie wykluczają
Piotruś napisał(a):Jak masz zamiar zastosować ITB wraz z przepływką, seryjnym systemem paliwowym i seryjnym ECU
spójrz na fotkę lub filmikk i będziesz wiedział o co chodziło piotrusiowi bo na samym wstępie dałeś pomysł itb w z5 z elementami które się wzajemnie wykluczają
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Pewnie, że warto takie coś robić
Osobiście uwielbiam jak silnik "gada" na gaźnikach.... to jest po prostu miazga!
Jeśli gaźniki to po co przepływomierz? Będziesz mechanicznie sterował dawkami paliwa, na przepustnicach, a nie ustawiał składu mieszanki bazując na czujnikach, tym bardziej ECU i śwince.
Jeśli gaźniki to po co przepływomierz? Będziesz mechanicznie sterował dawkami paliwa, na przepustnicach, a nie ustawiał składu mieszanki bazując na czujnikach, tym bardziej ECU i śwince.
Ostatnio edytowano 28 sty 2009, 19:49 przez pawelMX6, łącznie edytowano 1 raz
pozostawienie przepływki było by rozwiązaniem przejsciowym aż do zastosowania swinki. Wtedy przeszedł bym z MAF na MAP
Tylko nie rozumiem po co – przepływomierz, ECU a na końcu jeszcze świnka, mają za zadanie ustalenie składu mieszanki, tak? Jeśli masz gaźnik to skład mieszanki regulujesz mechanicznie – dyszami.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje