Mam dylemat: jestem teraz w USA a w PL zostala moja Mx3 1.6 16v SOHC (B6), tutaj
jest duzy wybor fajnych "joddeemowych" silniczkow i trafilem na przyklad na ladny KL-
ZE, bierze mnie ochota zeby to nadac do kraju i zrobic swapa.

1) podejrzewam , ze bez zmiany skrzyni a moze i polosi, przegubow sie nie da (przejscie z 88KM na 200KM i 136Nm na 217nM)... Mam racje? Czy moze jednak sie da?
2) ten KL-ZE ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MILLENIA ... MX-3-2-5L-
CURVED-NECK-ENGINE-
KLZE_W0QQitemZ250359559181QQihZ015QQcategoryZ33615QQssPageNameZWDVWQ
QrdZ1QQcmdZViewItem ) jest pozatym bez ECU, w Stanach moze taki ECU znajde ale
czy oprocz ECU potrzebowalbym cos jeszcze dokupic (pomijajac "liste zakupow Lukiego"
tzn. np. sprzeglo)? Niestety ECU z B6 to chyba nie posteruje KLZE i zadne zmiany
eepromow tu nie pomoga
pod silnik, reszta wiazek i osprzetu od B6 pasuje?
Zgascie moj zapal jesli trzeba, puki nie wydalem $700

Wiem, ze Luki jest weteranem i zwyciezca podobnej bitwy z technologia co z reszta chwalebnie opisal:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... t=mx3+klze
a Brii wie pewnie co najmnie tyle co Luki
...ale to bylo wyjscie z K8, podejrzewam ze z B6 szlak nieprzetarty...
Licze na szczere, jesli trzaba to bolesne uswiadomienie na co sie porywam
Jesli tak lepiej, to prosze ktoregos z szanownych kolegow o kopniecie tematu do dzialu Tuning, moze najlepiej do watku Lukiego z powyzszego linka.
pozdro