Swap silnika z 1.6 16 sohc na 1.8 16v dohc – Mazda MX-3

Witam!Na początku chciałbym powiedzieć, iż wiele tematów z forum już przejrzałem ale nadal nie znam odpowiedzi co do pytań które mnie nurtują.
Mam mx-3 1.6 16sohc z 92 roku i jestem przed swapem, a dokładnie mówiąc przymierzam się do niego intensywnie a pierwsze najważniejsze kroki już zrobiłem,czyli zakup silnika,skrzyni,wiązki(tylko nie wiem czy z kompem) oraz półosiami. Silnik pochodzi z mazdy 323 bg 1.8 16v Gt z roku 1992 o mocy 128ps..no i teraz mam parę pytań co do wykonania tego swapu,oczywiście nie będę robił tego sam tylko z kumplem mechanikiem ale chciałbym znać odpowiedzi na pytania takie jak:
1- czy mocowania silnika (łapy) będą pasowały?( w sposób plug and play:)?
2- czy elementy które wymieniłem wystarczą do całkowitego swapa czy coś muszę jeszcze dokupić?
3- jak jest z masa silników?czy jest duża różnica między nimi-pytam ze względu na zawieszenie...
4- czy będzie trzeba przerabiać coś z wiązką czy całość bez większych problemów podejdzie?
5- czy pompa paliwa od 1.6 16v może pozostać ?
6-głupie pytanie za które mnie pewnie zlinczuje większość ale w obecnym silniku mam zamontowane lpg-bylem zmuszony gdyż póki co biedny student nie ma $$ tyle paliwa, wiec pytanie czy dużo problemów z przełożeniem tego gazu?
7-czy przeplywomierz również musi być również od silnika z gt?
jak będę miał jeszcze jakieś pytania to będę pisał mam nadzieję iż znajdą się osoby pomocne a może ktoś kto już ten temat przerabiał:) z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi..
Mam mx-3 1.6 16sohc z 92 roku i jestem przed swapem, a dokładnie mówiąc przymierzam się do niego intensywnie a pierwsze najważniejsze kroki już zrobiłem,czyli zakup silnika,skrzyni,wiązki(tylko nie wiem czy z kompem) oraz półosiami. Silnik pochodzi z mazdy 323 bg 1.8 16v Gt z roku 1992 o mocy 128ps..no i teraz mam parę pytań co do wykonania tego swapu,oczywiście nie będę robił tego sam tylko z kumplem mechanikiem ale chciałbym znać odpowiedzi na pytania takie jak:
1- czy mocowania silnika (łapy) będą pasowały?( w sposób plug and play:)?
2- czy elementy które wymieniłem wystarczą do całkowitego swapa czy coś muszę jeszcze dokupić?
3- jak jest z masa silników?czy jest duża różnica między nimi-pytam ze względu na zawieszenie...
4- czy będzie trzeba przerabiać coś z wiązką czy całość bez większych problemów podejdzie?
5- czy pompa paliwa od 1.6 16v może pozostać ?
6-głupie pytanie za które mnie pewnie zlinczuje większość ale w obecnym silniku mam zamontowane lpg-bylem zmuszony gdyż póki co biedny student nie ma $$ tyle paliwa, wiec pytanie czy dużo problemów z przełożeniem tego gazu?
7-czy przeplywomierz również musi być również od silnika z gt?
jak będę miał jeszcze jakieś pytania to będę pisał mam nadzieję iż znajdą się osoby pomocne a może ktoś kto już ten temat przerabiał:) z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi..