Witam
Mam pytanie:
Czy do Xedosa pasują hamulce z RX-7 ?
Niestety w najbliższym czasie będę zmuszony zrobić tylne hamulce a, że i tak zamierzam założyć większe felgi to może zamiast naprawiać stare wymieniłbym przy okazji na większe.
Zaciski tył do RX7:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__93-95-Mazda-RX-7-rear-brake-Calipers_W0QQitemZ350106763574QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQddiZ2811QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item350106763574&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A543|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
a tarcze są w porównywalnej cenie jak z mazdy6.
Nie wiem tylko czy podejdą i czy jest duża różnica między hamulcami z 6 a z RX7
Swap hamulców z RX7
Strona 1 z 1
ravo napisał(a):myslisz, ze te mikro zaciski beda lepiej hamowac ?
napewno jeżeli tylko będą założone na tarcze o odpowiednio dużej średnicy.
zgredek
jak masz kompletny zestaw od RX-7 w cenie zestawu od M6 to może coś dopasujesz.
Za te pieniądze warto sprubować nawet jeśli coś trzeba bęzie przerobić.
Moim zdaniem łatwiej założyć zestaw od M6 lub dobrać odpowiednie tarcze o dużej średnicy (chyba od rx-7 się nadadzą ) i dorobić dystanse do mocowania zacisku oryginalnego aby odsunąć zaciski od osi – oczewiście tak samo z tyłu jak i z przodu.
zgredek napisał(a):Zaciski tył do RX7:
Hazu napisał(a):zestaw od M6
z M6 tylko przód pasuje

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
zgredek napisał(a):Zaciski tył do RX7:
Hazu napisał(a):zestaw od M6
z M6 tylko przód pasuje

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Powiedzcie mi co to jest? bo na cały zacisk mi to nie wygląda
http://tiny.pl/6vdq
http://tiny.pl/6vcz
http://tiny.pl/6vdq
http://tiny.pl/6vcz
ravo napisał(a):myslisz, ze te mikro zaciski beda lepiej hamowac ?
Myślę, że tak. Udało mi się znaleźć w końcu dane dotyczące zacisków:
TYŁ:
MX6:
1 tłoczek średnica 30,1mm, tarcza pojedyńcza śr. 261mm grubość 10mm
RX7:
1 tłoczek średnica 34,8mm, tarcza wentylowana śr. 294mm grubość 20mm
Cała tarcza jest "głębsza" o jedyne 5 mm. Gorzej wygląda z przodem bo chociaż zacisk ma 4 tłoczki śr. 36,1mm (zamiast jednego śr. 57,1mm) to tarcza jest "głębsza" o 18mm no i może być problem.
Nie wiecie czy śruby zacisków(mocowanie) ma te same wymiary? Czy trzeba będzie dorabiać jakieś przejściówki?
Siw-y napisał(a):Powiedzcie mi co to jest?
Nakładka BREMBO na zaciski. Taki bajer jak chcesz żeby lepiej wyglądały. Ale są czerwone więc powinny też lepiej hamować

- Od: 23 lut 2012, 23:13
- Posty: 31
zgredek i myslisz,ze wieksza srednica tloczka rowna sie lepszym hamowaniem??A czy Twoja pompa hamulcowa da rade??
rob Swoje stare zaciski i bedzie lepiej.Xed zlych nie mial
rob Swoje stare zaciski i bedzie lepiej.Xed zlych nie mial
-
waldii
waldii napisał(a):myslisz,ze wieksza srednica tloczka rowna sie lepszym hamowaniem??
Przy większej tarczy na pewno. Większa tarcza=większa płaszczyzna odprowadzania ciepła=zimniejsze/efektywniejsze hamulce. A większy tłoczek dociska klocki na większej płaszczyźnie.
waldii napisał(a):A czy Twoja pompa hamulcowa da rade??
Przy wymianie tylko [jakich?]( na początek) powinna dać. Najwyżej zrobi się również swap pompy.
waldii napisał(a):Xed zlych nie mial
Tu bym polemizował.
- Od: 23 lut 2012, 23:13
- Posty: 31
zgredek napisał(a):waldii napisał:
Xed zlych nie mial
Tu bym polemizował.
doprowadz je do ładu a sie zdziwisz.
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje