Strona 1 z 2

Mocniejsze wtryski

PostNapisane: 27 lis 2008, 18:42
przez Ukman
Witam
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam. Wiecie cos na ten temat ? Mocniejsze chce dlatego bo bede chciał chipowac mojego traktorka no i moje wtryski nadają sie tylko do wymiany a przynajmniej 2 z nich :)

Mocniejsze wtryski

PostNapisane: 2 gru 2008, 23:59
przez Enduro
Ukman napisał(a):Witam
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam.

nie ma takiej opcji...
a jesli jest to nie bedzie to proste i tanie
pozdr.
E.

PostNapisane: 3 gru 2008, 15:14
przez Pit
"Mocniejsze" oznacza – o większej przepustowości?

PostNapisane: 3 gru 2008, 15:27
przez Ukman
No mniejwiecej

PostNapisane: 3 gru 2008, 16:34
przez Pit
Ukman napisał(a):No mniejwiecej

Czyli? Jakie masz wtryski i na jakie chcesz je zamienić?

PostNapisane: 3 gru 2008, 17:04
przez Peksu
:)

PostNapisane: 3 gru 2008, 17:24
przez Ukman
Bardziej chcialem sie dowiedziec czy da sie cos takiego przeprowadzic jak wymiane wtryskow na mocniejsze... Ale chyba nie bede sie w to bawił poprostu kupie zwykłe od kolegi Enduro. jeszcze mam w planie chipowac silnik na 175 hp no i zastanawiam sie dlaczego wszcyscy co chipują silniki nie dają innego dolotu np stozek K&n z dobrym dolotem zimnego powietrza bo po jakims czasie silnik zaczyna kopcic bo ma za ubogą mieszanke . Mam racje ?

PostNapisane: 3 gru 2008, 18:09
przez Pit
Wszystko pokręciłeś. Silnik kopci, gdy ma ZA BOGATĄ mieszankę. Natomiast montując stożek, na pewno mieszanki nie wzbogacisz ;)

PostNapisane: 3 gru 2008, 18:45
przez Ukman
hehe no pokrecilem bo w tych sprawach za mocny nie jestem...

PostNapisane: 3 gru 2008, 23:23
przez Enduro
Piotruś napisał(a):Wszystko pokręciłeś. Silnik kopci, gdy ma ZA BOGATĄ mieszankę. Natomiast montując stożek, na pewno mieszanki nie wzbogacisz ;)

ale jak zamontuje gruchę wielkosci wiadra 10 Litrowego
pod maską silnika,
to będzie mu przynajmniej buczało!
E.

diesel

PostNapisane: 3 gru 2008, 23:29
przez Enduro
tak jak kolega już wspomniał,
jak silnik kopci to ma za bogatą mieszankę
i przez to mogą zapiec się pierscienie,
a jak ma za ubogą to> mogą za bardzo grzać się tłoki,
bo paliwo też chłodzi tłoki....
jedno i drugie jest niekorzystne...
i grozi to zezłomowaniem motoru
i to w krótkim czasie
E.

PostNapisane: 3 gru 2008, 23:37
przez Ukman
Enduro jesli myslisz ze ja jestem z takich co lubi zeby buczalo to sie mylisz... Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze. A ze nie trafiłem w sedno sory...

diesel

PostNapisane: 3 gru 2008, 23:54
przez Enduro
Ukman napisał(a):Enduro jesli myslisz ze ja jestem z takich co lubi zeby buczalo to sie mylisz... Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze. A ze nie trafiłem w sedno sory...

ale to tekst co do gruchy i buczenia
to jest do" Piotrusia" !
pozdr.
E.

PostNapisane: 3 gru 2008, 23:58
przez Riki
Ukman nic nie kombinuj :) zakładaj oryginalne wtryski. Nie widziałem czegoś takiego jak mocniejsze wtryski do MZR-CD aczkolwiek te seryjne średnio znoszą chipowanie na dłuższym dystansie.. wybór należy do Ciebie ;)

P.S
Ja bym oczywiście chipował.

P.S 2
Nie ruszaj dolotu :)

wtryski

PostNapisane: 6 gru 2008, 01:29
przez Enduro
chciałem sie tu pochwalić pewną ciekawostką
wprawdzie nie ma mocniejszych wtrysków jakich szukał Ukman
ale:
są słabsze i to bez jaj!!!!
pewna znajoma mi firma handlująca częsciami do sam. japońskich w Holandii, sprowadza silniki m.in diesla do Mazdy 6
bezposrednio z Japoni
i są to motory odzyskane z busów dostawczych!
ale poza kilkoma elementami zewnętrznymi nie róznią się
od tych, nam juz znanych!
ale:
własnie, wtryski są inne tzn. słabsze!
mniej wydajne,
wtryskują one mniejszą dawke paliwa przez co te jednoski nie maja tyle KM (121 lub 136!) co standartowe w M6 z 1 serii.
pozdr.
E.

PostNapisane: 6 gru 2008, 09:31
przez Artiks
Ukman napisał(a):Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze
Zwiększysz doładowanie programem to będzie więcej powietrza :D

diesel

PostNapisane: 6 gru 2008, 20:30
przez Enduro
Artiks napisał(a):
Ukman napisał(a):Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze
Zwiększysz doładowanie programem to będzie więcej powietrza :D

w dieslu powietrza jest dość, pod dostatkiem
i to dawka paliwa jest przy tuningowaniu zwiększana
aby uzyskać większe siły z jednoski
pozdr
E

PostNapisane: 9 gru 2008, 12:57
przez Pit
A to ciekawe. Mi się wydawało, że to właśnie zwiększenie ciśnienia doładowania jest podstawą podkręcania turbawek. Potem dopiero MAF czy MAP czytając większą ilość powietrza dolewał wachę. Ale ja tam nic nie wiem i się nie znam. Dziękuję więc za to, że ktoś po tylu latach wyprowadził mnie z błędu.

PostNapisane: 9 gru 2008, 22:27
przez Ukman
Hehe co do chipowania w jakiej firmie to robic ? Bo bede robił to w wawie i ktory jest najpewniejszy

PostNapisane: 10 gru 2008, 23:26
przez varick
Ukman, ja robilem u P. Andrzeja Poniedzialka,dodam tez je moje auto bylo pierwsza mazda 6 robiona u niego-ale to juz troche dawno temu bylo..
ja za duzo nie chcialem podnosic, mam 150km i ok 400nm..
Pierwsza jazda bajer odczucie,moment obrotowy robi swoje-na 4ce od ok 80km/h wyprzedzanie idzie 'lekko'..
A spalanie sie nie zmienilo od serii..