Mocniejsze wtryski

Postprzez Ukman » 27 lis 2008, 18:42

Witam
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam. Wiecie cos na ten temat ? Mocniejsze chce dlatego bo bede chciał chipowac mojego traktorka no i moje wtryski nadają sie tylko do wymiany a przynajmniej 2 z nich :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 2 gru 2008, 23:59

Ukman napisał(a):Witam
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam.

nie ma takiej opcji...
a jesli jest to nie bedzie to proste i tanie
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Pit » 3 gru 2008, 15:14

"Mocniejsze" oznacza – o większej przepustowości?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Ukman » 3 gru 2008, 15:27

No mniejwiecej
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Pit » 3 gru 2008, 16:34

Ukman napisał(a):No mniejwiecej

Czyli? Jakie masz wtryski i na jakie chcesz je zamienić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Peksu » 3 gru 2008, 17:04

:)
Peksu
 

Postprzez Ukman » 3 gru 2008, 17:24

Bardziej chcialem sie dowiedziec czy da sie cos takiego przeprowadzic jak wymiane wtryskow na mocniejsze... Ale chyba nie bede sie w to bawił poprostu kupie zwykłe od kolegi Enduro. jeszcze mam w planie chipowac silnik na 175 hp no i zastanawiam sie dlaczego wszcyscy co chipują silniki nie dają innego dolotu np stozek K&n z dobrym dolotem zimnego powietrza bo po jakims czasie silnik zaczyna kopcic bo ma za ubogą mieszanke . Mam racje ?
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Pit » 3 gru 2008, 18:09

Wszystko pokręciłeś. Silnik kopci, gdy ma ZA BOGATĄ mieszankę. Natomiast montując stożek, na pewno mieszanki nie wzbogacisz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Ukman » 3 gru 2008, 18:45

hehe no pokrecilem bo w tych sprawach za mocny nie jestem...
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 3 gru 2008, 23:23

Piotruś napisał(a):Wszystko pokręciłeś. Silnik kopci, gdy ma ZA BOGATĄ mieszankę. Natomiast montując stożek, na pewno mieszanki nie wzbogacisz ;)

ale jak zamontuje gruchę wielkosci wiadra 10 Litrowego
pod maską silnika,
to będzie mu przynajmniej buczało!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Enduro » 3 gru 2008, 23:29

tak jak kolega już wspomniał,
jak silnik kopci to ma za bogatą mieszankę
i przez to mogą zapiec się pierscienie,
a jak ma za ubogą to> mogą za bardzo grzać się tłoki,
bo paliwo też chłodzi tłoki....
jedno i drugie jest niekorzystne...
i grozi to zezłomowaniem motoru
i to w krótkim czasie
E.
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 01:24 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Ukman » 3 gru 2008, 23:37

Enduro jesli myslisz ze ja jestem z takich co lubi zeby buczalo to sie mylisz... Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze. A ze nie trafiłem w sedno sory...
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 3 gru 2008, 23:54

Ukman napisał(a):Enduro jesli myslisz ze ja jestem z takich co lubi zeby buczalo to sie mylisz... Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze. A ze nie trafiłem w sedno sory...

ale to tekst co do gruchy i buczenia
to jest do" Piotrusia" !
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Riki » 3 gru 2008, 23:58

Ukman nic nie kombinuj :) zakładaj oryginalne wtryski. Nie widziałem czegoś takiego jak mocniejsze wtryski do MZR-CD aczkolwiek te seryjne średnio znoszą chipowanie na dłuższym dystansie.. wybór należy do Ciebie ;)

P.S
Ja bym oczywiście chipował.

P.S 2
Nie ruszaj dolotu :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Enduro » 6 gru 2008, 01:29

chciałem sie tu pochwalić pewną ciekawostką
wprawdzie nie ma mocniejszych wtrysków jakich szukał Ukman
ale:
są słabsze i to bez jaj!!!!
pewna znajoma mi firma handlująca częsciami do sam. japońskich w Holandii, sprowadza silniki m.in diesla do Mazdy 6
bezposrednio z Japoni
i są to motory odzyskane z busów dostawczych!
ale poza kilkoma elementami zewnętrznymi nie róznią się
od tych, nam juz znanych!
ale:
własnie, wtryski są inne tzn. słabsze!
mniej wydajne,
wtryskują one mniejszą dawke paliwa przez co te jednoski nie maja tyle KM (121 lub 136!) co standartowe w M6 z 1 serii.
pozdr.
E.
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 01:26 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Artiks » 6 gru 2008, 09:31

Ukman napisał(a):Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze
Zwiększysz doładowanie programem to będzie więcej powietrza :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Enduro » 6 gru 2008, 20:30

Artiks napisał(a):
Ukman napisał(a):Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze
Zwiększysz doładowanie programem to będzie więcej powietrza :D

w dieslu powietrza jest dość, pod dostatkiem
i to dawka paliwa jest przy tuningowaniu zwiększana
aby uzyskać większe siły z jednoski
pozdr
E
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 01:26 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Pit » 9 gru 2008, 12:57

A to ciekawe. Mi się wydawało, że to właśnie zwiększenie ciśnienia doładowania jest podstawą podkręcania turbawek. Potem dopiero MAF czy MAP czytając większą ilość powietrza dolewał wachę. Ale ja tam nic nie wiem i się nie znam. Dziękuję więc za to, że ktoś po tylu latach wyprowadził mnie z błędu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Ukman » 9 gru 2008, 22:27

Hehe co do chipowania w jakiej firmie to robic ? Bo bede robił to w wawie i ktory jest najpewniejszy
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez varick » 10 gru 2008, 23:26

Ukman, ja robilem u P. Andrzeja Poniedzialka,dodam tez je moje auto bylo pierwsza mazda 6 robiona u niego-ale to juz troche dawno temu bylo..
ja za duzo nie chcialem podnosic, mam 150km i ok 400nm..
Pierwsza jazda bajer odczucie,moment obrotowy robi swoje-na 4ce od ok 80km/h wyprzedzanie idzie 'lekko'..
A spalanie sie nie zmienilo od serii..
Ostatnio edytowano 31 gru 2008, 16:45 przez varick, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 21:22
Posty: 79 (0/1)
Skąd: Janikowo
Auto: M6 '02,136KM Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje