Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam. Wiecie cos na ten temat ? Mocniejsze chce dlatego bo bede chciał chipowac mojego traktorka no i moje wtryski nadają sie tylko do wymiany a przynajmniej 2 z nich
Mocniejsze wtryski
1, 2
Witam
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam. Wiecie cos na ten temat ? Mocniejsze chce dlatego bo bede chciał chipowac mojego traktorka no i moje wtryski nadają sie tylko do wymiany a przynajmniej 2 z nich
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam. Wiecie cos na ten temat ? Mocniejsze chce dlatego bo bede chciał chipowac mojego traktorka no i moje wtryski nadają sie tylko do wymiany a przynajmniej 2 z nich
- Od: 9 lip 2008, 21:01
- Posty: 579
- Skąd: Wawa/Northampton
- Auto: Mazda 6 Ts2 SL
Ukman napisał(a):Witam
Niedlugo czeka mnie wymiana wtrysków i tak sie zastanawiam bo jakis czas temu słyszałem od kogos ze mozna włozyc do mazdy 6 mocniejsze wtryski od jakiegos innego samochodu . Tylko musi zgadzac sie pojemnosc wtrysków lub silnika ... Nie pamietam.
nie ma takiej opcji...
a jesli jest to nie bedzie to proste i tanie
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
"Mocniejsze" oznacza – o większej przepustowości?
Ukman napisał(a):No mniejwiecej
Czyli? Jakie masz wtryski i na jakie chcesz je zamienić?
Bardziej chcialem sie dowiedziec czy da sie cos takiego przeprowadzic jak wymiane wtryskow na mocniejsze... Ale chyba nie bede sie w to bawił poprostu kupie zwykłe od kolegi Enduro. jeszcze mam w planie chipowac silnik na 175 hp no i zastanawiam sie dlaczego wszcyscy co chipują silniki nie dają innego dolotu np stozek K&n z dobrym dolotem zimnego powietrza bo po jakims czasie silnik zaczyna kopcic bo ma za ubogą mieszanke . Mam racje ?
- Od: 9 lip 2008, 21:01
- Posty: 579
- Skąd: Wawa/Northampton
- Auto: Mazda 6 Ts2 SL
Wszystko pokręciłeś. Silnik kopci, gdy ma ZA BOGATĄ mieszankę. Natomiast montując stożek, na pewno mieszanki nie wzbogacisz 
Piotruś napisał(a):Wszystko pokręciłeś. Silnik kopci, gdy ma ZA BOGATĄ mieszankę. Natomiast montując stożek, na pewno mieszanki nie wzbogacisz
ale jak zamontuje gruchę wielkosci wiadra 10 Litrowego
pod maską silnika,
to będzie mu przynajmniej buczało!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
tak jak kolega już wspomniał,
jak silnik kopci to ma za bogatą mieszankę
i przez to mogą zapiec się pierscienie,
a jak ma za ubogą to> mogą za bardzo grzać się tłoki,
bo paliwo też chłodzi tłoki....
jedno i drugie jest niekorzystne...
i grozi to zezłomowaniem motoru
i to w krótkim czasie
E.
jak silnik kopci to ma za bogatą mieszankę
i przez to mogą zapiec się pierscienie,
a jak ma za ubogą to> mogą za bardzo grzać się tłoki,
bo paliwo też chłodzi tłoki....
jedno i drugie jest niekorzystne...
i grozi to zezłomowaniem motoru
i to w krótkim czasie
E.
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 01:24 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ukman napisał(a):Enduro jesli myslisz ze ja jestem z takich co lubi zeby buczalo to sie mylisz... Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze. A ze nie trafiłem w sedno sory...
ale to tekst co do gruchy i buczenia
to jest do" Piotrusia" !
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ukman nic nie kombinuj
zakładaj oryginalne wtryski. Nie widziałem czegoś takiego jak mocniejsze wtryski do MZR-CD aczkolwiek te seryjne średnio znoszą chipowanie na dłuższym dystansie.. wybór należy do Ciebie
P.S
Ja bym oczywiście chipował.
P.S 2
Nie ruszaj dolotu
P.S
Ja bym oczywiście chipował.
P.S 2
Nie ruszaj dolotu
chciałem sie tu pochwalić pewną ciekawostką
wprawdzie nie ma mocniejszych wtrysków jakich szukał Ukman
ale:
są słabsze i to bez jaj!!!!
pewna znajoma mi firma handlująca częsciami do sam. japońskich w Holandii, sprowadza silniki m.in diesla do Mazdy 6
bezposrednio z Japoni
i są to motory odzyskane z busów dostawczych!
ale poza kilkoma elementami zewnętrznymi nie róznią się
od tych, nam juz znanych!
ale:
własnie, wtryski są inne tzn. słabsze!
mniej wydajne,
wtryskują one mniejszą dawke paliwa przez co te jednoski nie maja tyle KM (121 lub 136!) co standartowe w M6 z 1 serii.
pozdr.
E.
wprawdzie nie ma mocniejszych wtrysków jakich szukał Ukman
ale:
są słabsze i to bez jaj!!!!
pewna znajoma mi firma handlująca częsciami do sam. japońskich w Holandii, sprowadza silniki m.in diesla do Mazdy 6
bezposrednio z Japoni
i są to motory odzyskane z busów dostawczych!
ale poza kilkoma elementami zewnętrznymi nie róznią się
od tych, nam juz znanych!
ale:
własnie, wtryski są inne tzn. słabsze!
mniej wydajne,
wtryskują one mniejszą dawke paliwa przez co te jednoski nie maja tyle KM (121 lub 136!) co standartowe w M6 z 1 serii.
pozdr.
E.
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 01:26 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Artiks napisał(a):Zwiększysz doładowanie programem to będzie więcej powietrzaUkman napisał(a):Chodziło mi o dobrą mieszanke paliwo powietrze
w dieslu powietrza jest dość, pod dostatkiem
i to dawka paliwa jest przy tuningowaniu zwiększana
aby uzyskać większe siły z jednoski
pozdr
E
Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 01:26 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A to ciekawe. Mi się wydawało, że to właśnie zwiększenie ciśnienia doładowania jest podstawą podkręcania turbawek. Potem dopiero MAF czy MAP czytając większą ilość powietrza dolewał wachę. Ale ja tam nic nie wiem i się nie znam. Dziękuję więc za to, że ktoś po tylu latach wyprowadził mnie z błędu.
Ukman, ja robilem u P. Andrzeja Poniedzialka,dodam tez je moje auto bylo pierwsza mazda 6 robiona u niego-ale to juz troche dawno temu bylo..
ja za duzo nie chcialem podnosic, mam 150km i ok 400nm..
Pierwsza jazda bajer odczucie,moment obrotowy robi swoje-na 4ce od ok 80km/h wyprzedzanie idzie 'lekko'..
A spalanie sie nie zmienilo od serii..
ja za duzo nie chcialem podnosic, mam 150km i ok 400nm..
Pierwsza jazda bajer odczucie,moment obrotowy robi swoje-na 4ce od ok 80km/h wyprzedzanie idzie 'lekko'..
A spalanie sie nie zmienilo od serii..
Ostatnio edytowano 31 gru 2008, 16:45 przez varick, łącznie edytowano 1 raz
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje