Strona 1 z 1

Problemik z Blow off

PostNapisane: 15 lis 2008, 20:01
przez Lej
Dzieje się coś takiego i co można z tym zrobić ..http://www.youtube.com/watch?v=2f6BgeOB ... re=related

PostNapisane: 15 lis 2008, 21:18
przez Pit
Troszkę Ci SSQV nie trzyma ciśnienia. Jak nie rozbierzesz, nie dowiesz się, dlaczego...

PostNapisane: 15 lis 2008, 21:25
przez Fiveopac
Lej napisał(a):Dzieje się coś takiego i co można z tym zrobić ..http://www.youtube.com/watch?v=2f6BgeOB ... re=related


Wpiales BOVa przed przepustnica czy za ?
To jakas podrobka? Ma to regulacje sprezyny?

PostNapisane: 16 lis 2008, 11:59
przez Lej
Wpięty jest w miejsce dv za przepustnicą ,tak podrubka hks bez regulaci ale hyba zrobię regulacie.Ale nacięgnięcie sprężyny coś pomorze .

PostNapisane: 16 lis 2008, 14:41
przez BratCukierka
to mogłeś kupić od razu Properfekt :)

PostNapisane: 16 lis 2008, 15:01
przez Lej
To znaczy nieda się wyregulować,walnąć go na pułke ikupić drugi bo orginał zdechł

PostNapisane: 16 lis 2008, 15:03
przez BratCukierka
Piotruś napisał(a):Troszkę Ci SSQV nie trzyma ciśnienia. Jak nie rozbierzesz, nie dowiesz się, dlaczego...

PostNapisane: 16 lis 2008, 15:34
przez Lej
Trzyma tylko otwiera się za wcześnie i powoli się zamyka autko potrai zgasnąć

PostNapisane: 16 lis 2008, 15:47
przez BratCukierka
lepszym zakupem pewnie byłby greddy style... po pierwsze jest tańszy a po drugie z regulacją :P

PostNapisane: 16 lis 2008, 15:55
przez Lej
Ten fajnie gwizda :D

PostNapisane: 16 lis 2008, 16:11
przez BratCukierka
Właśnie widać i słychać na filmiku :P ;)

PostNapisane: 18 lis 2008, 11:21
przez Fiveopac
Lej napisał(a):Ten fajnie gwizda zeby

Jo, tak po górolsku gwizda panocku!
Masz sprezyny za miekka, albo chinole wlozyli ci od dlugopisu. Ew. cos poknociles z instlacja, ale nie wrzuciles nawet zdjecia a wrozka na urlopie....

PostNapisane: 18 lis 2008, 22:15
przez Lej
Na filmiku to nie mój samochód tylko podobna sytuacia a co do blow off to spróbuję wyregulować lub wynienić narazie wyjąłem i jeżdżę bez.Dzięki

PostNapisane: 24 lis 2008, 00:12
przez Waluś
a ja troszkę wręcz odwrotnie.Czy jest możliwe że nieseryjny blow off może podnieść moc, lub moment ??
Założyłem blowa usuwając przy tym zawór sterujący ciśnieniem i zastępując go MBC
I mam nieodparte wrażenie że auto przy tym samym ciśnieniu które miałem zadane wcześniej jakoś lepiej się wkręca i żwawiej przyspiesza. Być może to moje tylko nieobiektywne odczucie, ale jakoś tak mi się wydaje :) być moze jest to związane z szybszym napełnianiem ukłądu, choć nie sądzę aby tutaj mogło się coś zmienić.....

PostNapisane: 24 lis 2008, 00:16
przez BratCukierka
seryjnie nie masz BOV'a , masz zawór dv, chyba że się mylę? :P

PostNapisane: 24 lis 2008, 00:21
przez ravo
blow nie podnosi doladowanie ( wrecz opini ludzi heheh ) seryjnie miales DV

mbc nie zwiekszylo doladowania ale dziala inaczej niz solenoid ( chyba w mazdzie jest to samo ? ) ale mbc podtrzymuje cisnienie, przez co turbina bardziej dostaje ale auto szybciej sie wkreca ( mniejsza turbo dziura )

jesli sie myle prosze mnie poprawic

PostNapisane: 24 lis 2008, 00:53
przez Fiveopac
ravo napisał(a):mbc nie zwiekszylo doladowania ale dziala inaczej niz solenoid ( chyba w mazdzie jest to samo ? ) ale mbc podtrzymuje cisnienie, przez co turbina bardziej dostaje ale auto szybciej sie wkreca ( mniejsza turbo dziura )

jesli sie myle prosze mnie poprawic

Masz racje, dokladnie tak jest jak napisales.
Waluś masz dobrego czuja, mbc powoduje ze wastegate pozniej sie otwiera, nawet jak otwiera sie na maksa przy tym samym doladowaniu.

PostNapisane: 24 lis 2008, 23:53
przez Waluś
wiedziałem że coś jest nie tak. Ale to "nie tak" mi sie podoba <lol>