Strona 1 z 1

Możliwości najnowszego urządzenia firmy V-Tech..

PostNapisane: 14 lis 2008, 21:42
przez Murray
Tuning elektroniczny to obecnie najprostszy i najtańszy sposób na uzyskanie znacznych przyrostów mocy w turbodoładowanych silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych. Prezentacja najnowszego urządzenia firmy V-Tech.
http://www.auto-swiat.pl/media,podglad/ ... ka,Id-362/
zapraszam do oglądania ciekawostki technicznej..:)

PostNapisane: 14 lis 2008, 21:55
przez Fiveopac
Murray ciesze sie ze opanowales sztuke kopiuj+wklej a moze nawet ctr+c oraz ctrl+v a teraz napisz choc slowo od siebie jak to sie ma do tuningu mazd? Bo wedlug mnie nijak.

PostNapisane: 14 lis 2008, 22:26
przez Murray
Tuning to modyfikacja.A tym urządzonkiem kombinujesz na mocy silnika :P jeśli coś takiego nie pasuje do mazd bo ma inne wejście[ja jeszcze tego w łapkach nie miałem] itd to może pojawić się przejściówka albo już jest lub urządzenie pod określony typ,firmę japończyka.Skoro pod VW jest czemu ma nie być pod japońce.

Aha I: Z mojej strony to jest ciekawostka techniczna.Mazdowicze nie tylko mają mazdy...

PostNapisane: 14 lis 2008, 23:22
przez ciekawy21
ciekawe ile to kosztuje.. ale dobry patent <jupi>

PostNapisane: 15 lis 2008, 00:47
przez jarusiek
kolejny wynalazek Vtechu <lol>

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:19
przez Leszek
Ja myślałem, że takie rzeczy to juz seryjnie w nowych autach montują.... To ma byc wynalazek? Zawiodłem się.

PostNapisane: 22 lis 2008, 00:42
przez Riki
jarusiek napisał(a):kolejny wynalazek Vtechu


możesz to rozwinąć? :)

PostNapisane: 22 lis 2008, 16:16
przez Udesky
ciekawyy21 napisał(a):ciekawe ile to kosztuje.. ale dobry paten

2500zl, bo jest o tym już na forum SCP czy OCP, generalnie zabawka,
Równie dobrze możesz sobie kupić lapka za 300zl kabel VAG ( w przyadku TDI) i prosisz tunera aby zrobił ci 2 programy, koszty nie wiem czy nie mniejsze, a przynajmniej masz softy pod twój silnik.

O znalazłem info o cenach:
Ceny:
Typ silnika Rozwiązanie z jednym programem z dwoma programami
Turbo benzynowy standard do 1999ccm(*) 2750,00 3290,00
standard
( 2000-2999ccm) 2990,00 3650,00
standard powyżej 3000ccm 3590,00 4390,00
Turbodiesel standard 2150,00 2550,00
standard od 2500ccm i
od rocznika 2005) 2750,00 3290,00
Wolnossący do 2500ccm standard 1750,00 1990,00
indywidualny 2590,00 3050,00
Wolnossący ponad 2500ccm standard 2050,00 2450,00
indywidualny 2950,00 3550,00


Murray napisał(a):jeśli coś takiego nie pasuje do mazd bo ma inne wejście

a co ty chcesz tym zrobić w wolnossącym?

Tutaj link do topicu na OCP:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... 35&start=0