Oto kilka zdjęć, jak wyglądał przed i jak wygląda po
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie1.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie11.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie3.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie13.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie5.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie15.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie6.jpg)
![Obrazek](http://www.mazdaspeed.pl/klub/xxx/mycie16.jpg)
Pokrywy zaworów za jakiś czas będą pomalowane na jakiś łądny kolor, tak samo kolektor którego tutaj niestety nie ma, ale to dopiero jak silnik zostanie odpalony.
www.mazdaspeed.pl
H typ R
XXX napisał(a):Nawet jak założę, to nie mam jeszcze ECU KL 31 KL-ZE ani VAF-a JE 50.
Polnik, czego Ty zawsze jesteś taki pewien wszystkiego, a potem wychodzi że i tak nie miałeś racji.
Jak wszystko pójdzie dobrze, to mazda przyśpieszać będzie w granicach 6 sekund od 0-100 km/h...
Przykładowo mazda 323BG Sedan z ATX-em i KL-ZE na 400 m robi czas w granicach 14.33 sek.
Zobaczymy!!
XsiX napisał(a):krystian czyżby strach cie obleciał ?![]()
XXX napisał(a):Przykładowo mazda 323BG Sedan z ATX-em i KL-ZE na 400 m robi czas w granicach 14.33 sek
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje