Strona 1 z 6

SMT-6

PostNapisane: 27 cze 2008, 22:19
przez Gość
witam wszystkich pozytywnie zakreconych i zakochanych w mazdach;)
chciałem sie dowiedziec czy ktos z was wie czy po podlaczeniu SMTP-6 da sie cos wycisnac z mojej mazdy? bo juz wszadzie probowalem pukac o zwiekszenie momentu i mocy w tym aucie i glucho jak makiem zasial czy jakos tak...

Re: SMTP-6

PostNapisane: 27 cze 2008, 22:27
przez Pit
icemario napisał(a):SMTP-6

SMTP powiadasz? :D nic nie da, na bank nic nie da :D Za pomocą SMTP jedynie możesz maile wysyłać ;)

PostNapisane: 27 cze 2008, 22:37
przez Gość
hehe...no jasne <lol>
a teraz moze lepiej co?

PostNapisane: 27 cze 2008, 22:52
przez Waluś
icemario ale Piotruś ma rację. Zresztą nie wiem czy można wysyłać meile z
Piotruś napisał(a):SMTP-6

ale na pewno można z SMTP

Proponuje poprawić na SMT 6 :P o to juz może pomóc <lol>

PostNapisane: 27 cze 2008, 23:34
przez darekk86
smt6 nic nie da jak nie zmienisz dolotu, pompy paliwa, regulatora cisnienia, itd. To sluzy do strojenia samochodu po zmianach, a nie do zmian zbytnio. Oczywiscie jak bys nad tym posiedzial sporo to pewnie by bez zadnych zmian jakies 2-3KM doszly, po zmianach podanych wyzej na pewno troche wiecej. Ale nie ma za bardzo sensu sie w to pakowac jak nie masz takiej potrzeby.
Lepiej zrob dolot, wydech, a jak Ci brakuje mocy to podtlenek :D

PostNapisane: 27 cze 2008, 23:56
przez Fiveopac
icemario cos masz podlubane? Smt6 sam z siebie nie doda ci mocy.

PostNapisane: 28 cze 2008, 18:20
przez Gość
wiem,wiem...jeszcze nie mam "podlubane" ale mam plany tylko nie wiem czy wlasnie warto inwestowac bo kazdy mi mowi ze w zaden sposob nie da sie z tego silnika wycisnac zadowalajacych efektow...wiec znalazlem temat o SMT6 i mialem nadzieje ze dzieki zastosowaniu wlasnie tego cuda uda mi sie ominac moj oporny ECU i zmienic mieszanke na bogatsza co w sumie powinno zwiekszyc osiagi w radykalny sposob.
oczewiste jest ze mam zamiar wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...
a jeszcze na marginesie zapytam o sportowe walki rozrzadu i kute tloki czy ktos moglby sie wypowiedziec skond to brac???i czy warto???bo moj mechanik to mowi ze jak nie bedzie kutych tlokow to popłyną(cokolwiek to znaczy ;) )bo inne auta to czytam ze takiej firmy albo takiej czy innej a do mojego to nic a nic :( wajcha...
a co do podtlenku to nie zamiezam tak jak i turbina tez nie wchodzi w gre (bo wtedy na 1/4 niemialbym szans w innej kategorii.) :D

PostNapisane: 28 cze 2008, 18:39
przez Fiveopac
Uwaga – podam teraz jedyną sensownie najtanszą modyfikacje w przypadku 2.0 v6:

Swap na 2,5 v6 KL (ZE)

Dziekuje za uwage.

PostNapisane: 28 cze 2008, 18:45
przez darekk86
zmien mechanika... Co to za mechanik ktory przy zmianach jakie podajesz zaleca montaz kutych tlokow?? Bez turbiny, bez nitro? To moze po wstawieniu stozka tez powinno sie kupowac kute tloki? ;)
Kutych tlokow do KFa nie za bardzo znajdziesz, do KLa jeszcze da rade. Ale to i tak cena ponad 3-4tys zl.
O sportowych walkach rozrzadu tez myslalem niedawno, ale nie znalazlem jeszcze nigdzie. Moze ktos podpowie? A moze od KL/KL-ZE pasuja do KFa i cos daja?
A co do zmian to najpierw zrob to o czym piszesz a pozniej zobacz jak to bedzie chodzilo bez strojenia jeszcze. I dopiero pomysl o smt6.
No a najtanszy tuning to wlasnie swap na KL/KL-ZE...

PostNapisane: 28 cze 2008, 20:36
przez Gość
hmmm...swap niestety mnie tez nie interesuje...widze ze trafilo mi sie nie lada autko do tuningowania :(
moze podpowiecie bo zastanawiam sie nad 323f ale z takim silnikiem co by mozna bylo z niego zrobic "malego potworka" :D (oczewiscie bez nitro i turbo!!!) skoro z xedosa v6 nici...

PostNapisane: 28 cze 2008, 20:40
przez Gość
aaa tak wogole to o co chodzi z tymi KF,KL,ZE?
mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute... <glupek2>

PostNapisane: 28 cze 2008, 20:45
przez darekk86
hmm, jak masz zamiar zrobic malego potworka bez turbo i nitro?? To ile chcesz tych koni wyciagnac?
To kup honde Type-R, wtedy bedziesz mial juz prawie max co mozna wyciagnac z wolnossacego bez turbo. Znajomy ma civica z 2 litrow 270KM. Wiecej juz sie za bardzo nie da...

Koszt tuningu wolnossacego bedzie duzo wyzszy niz z turbina a bedzie totalnie nierozwojowy jak bys chcial wiecej mocy.
A z zadnego z silnikow mazdy nie wyciagniesz zbyt duzo. Mazdy nie mialy wysilonych silnikow, dopiero wersje -ZE mialy ciut wiecej mocy z litra. Ale to i tak nie to co honda itp.

A po co ci 323F? Tam masz ten sam silnik 2.0 v6 co w xedosie. No chyba ze chcesz tuningowac 1.5 co ma 90KM...

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:03
przez 2Nol
icemario napisał(a):aaa tak wogole to o co chodzi z tymi KF,KL,ZE?


KF – silnik 2.0 V6 144 KM
KL (znany też jako KL-DE) – silnik 2,5 V6 163 KM
KL-ZE – silnik przeznaczony na rynek japoński, 2,5 V6 197 KM

icemario napisał(a):mechanik powiedzial ze przy sportowym walku tloki popłyną...wiec pomyslalem ze trzeba kute... <glupek2>


Serio... zmień mechanika

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:07
przez darekk86
no i KF-ZE – tez glownie na rynek japonski, 2.0 V6 160-170KM w zaleznosci od wersji :)

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:14
przez 2Nol
Idąc tym tropem to jeszcze K8-ZE 1,8 V6 144KM i KJ-ZEM 2,3 V6 z kompresorem który miał coś koło 215 koni :)

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:52
przez Gość
eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie :D
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM ;)
+

icemario napisał(a):wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...

...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:54
przez Gość
...bo jak nie to pozostanie mi kupic Integre :(

PostNapisane: 28 cze 2008, 21:58
przez BratCukierka
icemario napisał(a):...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM oczko
+

icemario napisał:
wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...

...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo?pytajnik
...i do tego SMT6!!
CO WY NA TO?pytajnik


Powiedz że żartujesz?? <lol>

PostNapisane: 28 cze 2008, 22:01
przez check
icemario napisał(a):eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie :D
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM ;)
+

icemario napisał(a):wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...

...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo???
...i do tego SMT6!!!
CO WY NA TO???

zmiana ecu Ci nie podniesie mocy do 160 czy 170 KM <lol> <lol>
A co do modyfikacji to wedle swojego uznania jak masz ochotę ,kasę i czas to możesz grzebać w KF a ile mocy wyjdzie to zobaczysz wtedy na hamowni ale baaaaardzo ciężko będzie o 200KM :P :P

PostNapisane: 28 cze 2008, 22:02
przez jacobs
icemario napisał(a):eee no wiem ze Honda lepiej sie spisala w wolnossacych...ale ja wole Mazdunie
...a jakby tak zamienil ECU z wer.jap. do euro.?
...wtedy mialbym 160-170kM
+
icemario napisał:
wstawic dolot,stozek,zmodyfikowane kolektory wydechowe,strumienica,przelot,modyfikacje gniazd zaworow,i takie tam inne...


...i moze kolo 200kM by sie zakrecilo cooo?
...i do tego SMT6!
CO WY NA TO?

Uważaj żeby ci tłoki nie spłynęły.