Napisane: 25 mar 2008, 19:10
Brt napisał(a):. dotyczą Nissana Primery tak?
Nissan 200SX 2.0 Turbo
Brt napisał(a):. dotyczą Nissana Primery tak?
marek napisał(a):Brt napisał(a):1. dotyczą Nissana Primery tak?
2. oczywiście ta Primera to nie seria?
Nissan 200SX S14 2.0 Turbo. kliknij w ikonke "autko" na dole posta kolo ikonki gg
Brt napisał(a):6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem
marek napisał(a):1. 6,18s d
marek napisał(a):Brt napisał(a):6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem
po wymnożeniu przez 100 i podzieleniu przez 96 daje 6.44s
a Tobie ile wychodzi z G-techa ?
Brt napisał(a):6,6 na g-tech,
15,1 na ćwiartkę
i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,
misiekwaw napisał(a):Brt napisał(a):6,6 na g-tech,
15,1 na ćwiartkę
i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,
rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech
Brt napisał(a):misiekwaw napisał(a):Brt napisał(a):6,6 na g-tech,
15,1 na ćwiartkę
i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,
rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech
hmm a czemu podejrzane? pytam bez złośliwośc i ironii,
materiałów na temat przyspieszeń V6 M6 w ogóle prawie w sieci nie ma, więc opieram się tylko i wyłącznie na własnych pomiarach, nijak nie weryfikowalnych,
poza tym ja mam dłubane ECU, dlatego CEL moim przyjacielem przy okazji został, zapala się dosyć często po tej zabawie z ECU (miga raportując niedoiskrzenie)
p.s. no i zostałem głównym offtopującym,
misiekwaw napisał(a):głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta
misiekwaw napisał(a):zekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech
marek napisał(a):misiekwaw napisał(a):zekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech
w MX-3 KF wychodziło mi 8,02 do 96 (czyli 8,35 do 100kmh po wymnozeniu) i 16,2s na 1/4 (mierzone tym samym g-techem).
biorac pod uwage ze seryjny mx-3 ma 8,5 s papierach i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF to jest to w dosyć miarodajny sprzęt. Myślę ze mozna bezpiecznie przyjąć błąd nie większy niż 0,1-0,2s. To urządzenie w swoim działaniu jest proste, kwestia prawidłowego zmierzenia siły przyspieszenia.
Brt napisał(a):misiekwaw napisał(a):głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta
a gdzie tam, jakie zbliżone, MPS ma 6,2 i poniżej 15 na ćwiartkę
ale żeby nie być gołosłownym:
http://www.modernracer.com/mazdaspeed6.html dla MPS
i
http://www.modernracer.com/mazda6v6.html dla M6 V6,
żeby nie było, że kity wciskam,
misiekwaw napisał(a):niemalze kazdy gtech ktorego mialem w rekach podawal rozne czasy, dwa gtechy podajace zblizone czasy w jednym aucie w innym podawaly juz inaczej, kiedys zrobilismy taki test ze jezdzilismy dwoma autami z dwoma gtechami, szybsze auto mialo gorsze czasy wedlug gtecha
marek napisał(a):ale pewnie nie uwzględnialiście czasu reakcji – to że "wzrokowo" wydawało się szybsze nie znaczy że szybciej pojechało
misiekwaw napisał(a):jezeli dwa auta startowały w miarę równo, po czym lzejsze o jakies 100kg i mocniejsze o jakies 20KM auto odjeżdżało na kilka długości a na mecie miało o pół sekundy gorszy czas to o jakim czasie reakcji Ty mówisz??
Gibsong napisał(a):Jeździ jakby miał nie 200 tylko 230 KM może to J-Spec?
misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?
marek napisał(a):i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF
Bartek1986 napisał(a):misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?
a Twoim zdaniem jest ? Bo moim to jest duża różnica... 10.6 do 10.2 jest zbliżone ale im szybciej do setki tym więcej KM i NM potrzeba żeby urwać każdą setną sekundy.. Może powiesz, że 4.2 s do setki jest zbliżone do 3.8 TO JEST PRZEPAŚĆ