Strona 92 z 282

PostNapisane: 25 mar 2008, 19:10
przez Adaś
Brt napisał(a):. dotyczą Nissana Primery tak?

Nissan 200SX 2.0 Turbo :)

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:20
przez Brt
marek napisał(a):
Brt napisał(a):1. dotyczą Nissana Primery tak?
2. oczywiście ta Primera to nie seria?


Nissan 200SX S14 2.0 Turbo. kliknij w ikonke "autko" na dole posta kolo ikonki gg


no mówiłem że będzie głupie pytanie ;) ,
pomyliłem Cię chyba z Maxx'em,
wybacz,

nie zmienia to faktu, że czasy są dobre, i obawiam się, że byś mnie wciągnął,
może nie nosem, ale wciągnął ;)

6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:23
przez marek
Brt napisał(a):6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem


po wymnożeniu przez 100 i podzieleniu przez 96 daje 6.44s ;)

a Tobie ile wychodzi z G-techa ?

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:23
przez ravo
marek napisał(a):1. 6,18s d

czasy szokujace :)

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:28
przez Brt
marek napisał(a):
Brt napisał(a):6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem


po wymnożeniu przez 100 i podzieleniu przez 96 daje 6.44s ;)

a Tobie ile wychodzi z G-techa ?


6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,

a co do pełnej 100 km/h, nie możesz uśredniać ponieważ km/h przybywa szybciej na 1 biegu, potem wolniej, a z resztą czy to ważne...

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:33
przez DISItune
Brt napisał(a):6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,


rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech ;)

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:37
przez Brt
misiekwaw napisał(a):
Brt napisał(a):6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,


rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech ;)


hmm a czemu podejrzane? pytam bez złośliwośc i ironii,
materiałów na temat przyspieszeń V6 M6 w ogóle prawie w sieci nie ma, więc opieram się tylko i wyłącznie na własnych pomiarach, nijak nie weryfikowalnych,
poza tym ja mam dłubane ECU, dlatego CEL moim przyjacielem przy okazji został, zapala się dosyć często po tej zabawie z ECU (miga raportując niedoiskrzenie)

p.s. no i zostałem głównym offtopującym,

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:41
przez DISItune
Brt napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
Brt napisał(a):6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,


rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech ;)


hmm a czemu podejrzane? pytam bez złośliwośc i ironii,
materiałów na temat przyspieszeń V6 M6 w ogóle prawie w sieci nie ma, więc opieram się tylko i wyłącznie na własnych pomiarach, nijak nie weryfikowalnych,
poza tym ja mam dłubane ECU, dlatego CEL moim przyjacielem przy okazji został, zapala się dosyć często po tej zabawie z ECU (miga raportując niedoiskrzenie)

p.s. no i zostałem głównym offtopującym,


głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta ;)

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:50
przez Brt
misiekwaw napisał(a):głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta ;)


a gdzie tam, jakie zbliżone, MPS ma 6,2 i poniżej 15 na ćwiartkę

ale żeby nie być gołosłownym:

http://www.modernracer.com/mazdaspeed6.html dla MPS

i

http://www.modernracer.com/mazda6v6.html dla M6 V6,

żeby nie było, że kity wciskam,

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:51
przez marek
misiekwaw napisał(a):zekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech


w MX-3 KF wychodziło mi 8,02 do 96 (czyli 8,35 do 100kmh po wymnozeniu) i 16,2s na 1/4 (mierzone tym samym g-techem).

biorac pod uwage ze seryjny mx-3 ma 8,5 s papierach i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF to jest to w dosyć miarodajny sprzęt. Myślę ze mozna bezpiecznie przyjąć błąd nie większy niż 0,1-0,2s. To urządzenie w swoim działaniu jest proste, kwestia prawidłowego zmierzenia siły przyspieszenia.

PostNapisane: 25 mar 2008, 23:10
przez DISItune
marek napisał(a):
misiekwaw napisał(a):zekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech


w MX-3 KF wychodziło mi 8,02 do 96 (czyli 8,35 do 100kmh po wymnozeniu) i 16,2s na 1/4 (mierzone tym samym g-techem).

biorac pod uwage ze seryjny mx-3 ma 8,5 s papierach i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF to jest to w dosyć miarodajny sprzęt. Myślę ze mozna bezpiecznie przyjąć błąd nie większy niż 0,1-0,2s. To urządzenie w swoim działaniu jest proste, kwestia prawidłowego zmierzenia siły przyspieszenia.


niemalze kazdy gtech ktorego mialem w rekach podawal rozne czasy, dwa gtechy podajace zblizone czasy w jednym aucie w innym podawaly juz inaczej, kiedys zrobilismy taki test ze jezdzilismy dwoma autami z dwoma gtechami, szybsze auto mialo gorsze czasy wedlug gtecha <lol>

PostNapisane: 25 mar 2008, 23:12
przez DISItune
Brt napisał(a):
misiekwaw napisał(a):głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta ;)


a gdzie tam, jakie zbliżone, MPS ma 6,2 i poniżej 15 na ćwiartkę

ale żeby nie być gołosłownym:

http://www.modernracer.com/mazdaspeed6.html dla MPS

i

http://www.modernracer.com/mazda6v6.html dla M6 V6,

żeby nie było, że kity wciskam,


6.6 nie jest zblizone do 6.2? <lol> jeden bład kierowcy i różnicy nie ma <lol>

dobra juz sie nie odzywam, wierzcie sobie w co chcecie

PostNapisane: 25 mar 2008, 23:14
przez marek
misiekwaw napisał(a):niemalze kazdy gtech ktorego mialem w rekach podawal rozne czasy, dwa gtechy podajace zblizone czasy w jednym aucie w innym podawaly juz inaczej, kiedys zrobilismy taki test ze jezdzilismy dwoma autami z dwoma gtechami, szybsze auto mialo gorsze czasy wedlug gtecha


ale pewnie nie uwzględnialiście czasu reakcji – to że "wzrokowo" wydawało się szybsze nie znaczy że szybciej pojechało

ja mierzyłem MX-3 dwoma czy trzema różnymi g-techami i wychodziło max 0,1s różnicy do 100kmh i ok 0,2s na 1/4 mili przy czym wpływ mają warunki, temperatura, opony, nawierzchnia itd.

PostNapisane: 25 mar 2008, 23:21
przez DISItune
marek napisał(a):ale pewnie nie uwzględnialiście czasu reakcji – to że "wzrokowo" wydawało się szybsze nie znaczy że szybciej pojechało


jezeli dwa auta startowały w miarę równo, po czym lzejsze o jakies 100kg i mocniejsze o jakies 20KM auto odjeżdżało na kilka długości a na mecie miało o pół sekundy gorszy czas to o jakim czasie reakcji Ty mówisz?? :|

dobra, niewazne

IMHO gtech jest urzadzeniem nadajacym sie do mierzenia progresu po zmianach w konkretnym aucie, ale do porownywania czasow pomiedzy autami sie kompletnie nie nadaje

PostNapisane: 25 mar 2008, 23:35
przez marek
misiekwaw napisał(a):jezeli dwa auta startowały w miarę równo, po czym lzejsze o jakies 100kg i mocniejsze o jakies 20KM auto odjeżdżało na kilka długości a na mecie miało o pół sekundy gorszy czas to o jakim czasie reakcji Ty mówisz??


pół sekundy na starcie którego nie wyczujesz da jakieś 20m (4-5 długości) różnicy na mecie. Ale nie o to chodzi. Też troche potestowałem g-techa i mam nieco inne zdanie że "kompletnie się nie nadaje". Daje całkiem sensowny obraz sytuacji i jeśli został prawidłowo zamontowany to różnice na ćwiartkę nie przekroczą szacunkowo 0,2s – czyli auto robiące 14,7s ma szanse zmierzyć sie z autem robiącym 14,5s zakładając idealną powtarzalność przejazdów. Ale to jest tylko moje zdanie.
Mondziak na fotokomórkach zrobił 17,5s a na g-techu 17,2 na zdecydowanie lepszej nawierzchni. Mazdą ani Nissanem na fotokomórkach nie jeździłem.

PostNapisane: 26 mar 2008, 00:57
przez Gib
dlaczego twoj SR20DET jest szybszy od innych o prawie sekunde? Seryjny czy dłubany troche? Jeździ jakby miał nie 200 tylko 230 KM może to J-Spec? :) 14,6 to chyba dopiero 250 KM S15 jeździło w serii ale to tylko taka netowa teoria, to twoje auto i wiesz czym jezdzisz.

PostNapisane: 26 mar 2008, 01:41
przez marek
Gibsong napisał(a):Jeździ jakby miał nie 200 tylko 230 KM może to J-Spec?


w niemieckich papierach ma 200 koni, ale nie udało mi się znależć EGRa (japonskie bez EGRa miały 220koni) ja nic nie dłubałem ale jest to rocznik 94 (pierwszy wypust, nr 131 więc nie wiem co przez te lata się z nim działo. Nie mam np. boost cuta na 1. biegu o którym wielu pisze. Ale generalnie wszystkie seryjne SR20DET osiągają spokojnie do 7s do setki i ludzie się zastanawiają dlaczego w papierach jest 7,5s. Auto naprawdę dobrze się zbiera, brata BMW robi ok 15,5s (na fotokomórkach) na 1/4 mili a różnica w przyspieszeniu do nissana jest bardzo wyraźna. moze uda mi się na jakąś hamownie wybrać to więcej będę wiedział


EDIT: Może moderator mógłby wydzielić nasze OT z tematu :D

PostNapisane: 26 mar 2008, 03:50
przez Bartek1986
misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?


a Twoim zdaniem jest ? Bo moim to jest duża różnica... 10.6 do 10.2 jest zbliżone ale im szybciej do setki tym więcej KM i NM potrzeba żeby urwać każdą setną sekundy.. Może powiesz, że 4.2 s do setki jest zbliżone do 3.8 ?? TO JEST PRZEPAŚĆ :)

PostNapisane: 26 mar 2008, 09:45
przez Morder
marek napisał(a):i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF


eee Marek nie zapędziłeś się trochę ? :D

PostNapisane: 26 mar 2008, 10:16
przez DISItune
Bartek1986 napisał(a):
misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?


a Twoim zdaniem jest ? Bo moim to jest duża różnica... 10.6 do 10.2 jest zbliżone ale im szybciej do setki tym więcej KM i NM potrzeba żeby urwać każdą setną sekundy.. Może powiesz, że 4.2 s do setki jest zbliżone do 3.8 ?? TO JEST PRZEPAŚĆ :)


napisalem tez ze ta roznice "zalatwia" jeden blad kierowcy, moglbys nie wyrywac z kontekstu? akurat troche pojezdzilem autami o osiagach na poziomie 6-7 sekund do setki i wem ze na drodze to wyrazna roznica, wiem tez ze wystarczy troche zepsuc start i to V6 nie bedzie mialo 6.6 tylko 7