Kills on Road & Street

Postprzez Adaś » 25 mar 2008, 18:10

Brt napisał(a):. dotyczą Nissana Primery tak?

Nissan 200SX 2.0 Turbo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Brt » 25 mar 2008, 19:20

marek napisał(a):
Brt napisał(a):1. dotyczą Nissana Primery tak?
2. oczywiście ta Primera to nie seria?


Nissan 200SX S14 2.0 Turbo. kliknij w ikonke "autko" na dole posta kolo ikonki gg


no mówiłem że będzie głupie pytanie ;) ,
pomyliłem Cię chyba z Maxx'em,
wybacz,

nie zmienia to faktu, że czasy są dobre, i obawiam się, że byś mnie wciągnął,
może nie nosem, ale wciągnął ;)

6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez marek » 25 mar 2008, 19:23

Brt napisał(a):6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem


po wymnożeniu przez 100 i podzieleniu przez 96 daje 6.44s ;)

a Tobie ile wychodzi z G-techa ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 01:08
Posty: 2402 (0/8)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: RSL+AMG

Postprzez ravo » 25 mar 2008, 19:23

marek napisał(a):1. 6,18s d

czasy szokujace :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16186 (6/219)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez Brt » 25 mar 2008, 19:28

marek napisał(a):
Brt napisał(a):6,18 na g-tech daje około 6,68 do pełnych 100km/h więc zacnie całkiem


po wymnożeniu przez 100 i podzieleniu przez 96 daje 6.44s ;)

a Tobie ile wychodzi z G-techa ?


6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,

a co do pełnej 100 km/h, nie możesz uśredniać ponieważ km/h przybywa szybciej na 1 biegu, potem wolniej, a z resztą czy to ważne...
Ostatnio edytowano 25 mar 2008, 19:33 przez Brt, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez DISItune » 25 mar 2008, 19:33

Brt napisał(a):6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,


rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1460 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Brt » 25 mar 2008, 19:37

misiekwaw napisał(a):
Brt napisał(a):6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,


rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech ;)


hmm a czemu podejrzane? pytam bez złośliwośc i ironii,
materiałów na temat przyspieszeń V6 M6 w ogóle prawie w sieci nie ma, więc opieram się tylko i wyłącznie na własnych pomiarach, nijak nie weryfikowalnych,
poza tym ja mam dłubane ECU, dlatego CEL moim przyjacielem przy okazji został, zapala się dosyć często po tej zabawie z ECU (miga raportując niedoiskrzenie)

p.s. no i zostałem głównym offtopującym,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez DISItune » 25 mar 2008, 19:41

Brt napisał(a):
misiekwaw napisał(a):
Brt napisał(a):6,6 :( na g-tech,
15,1 na ćwiartkę

i tylko wtedy jak jestem sam w samochodzie, na letnich gumach i wyjdzie mi start przy wyłączonej TCS no i zalana Madzia jest 98 Supremę albo inny VPowerem,


rzekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech ;)


hmm a czemu podejrzane? pytam bez złośliwośc i ironii,
materiałów na temat przyspieszeń V6 M6 w ogóle prawie w sieci nie ma, więc opieram się tylko i wyłącznie na własnych pomiarach, nijak nie weryfikowalnych,
poza tym ja mam dłubane ECU, dlatego CEL moim przyjacielem przy okazji został, zapala się dosyć często po tej zabawie z ECU (miga raportując niedoiskrzenie)

p.s. no i zostałem głównym offtopującym,


głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1460 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Brt » 25 mar 2008, 19:50

misiekwaw napisał(a):głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta ;)


a gdzie tam, jakie zbliżone, MPS ma 6,2 i poniżej 15 na ćwiartkę

ale żeby nie być gołosłownym:

http://www.modernracer.com/mazdaspeed6.html dla MPS

i

http://www.modernracer.com/mazda6v6.html dla M6 V6,

żeby nie było, że kity wciskam,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez marek » 25 mar 2008, 19:51

misiekwaw napisał(a):zekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech


w MX-3 KF wychodziło mi 8,02 do 96 (czyli 8,35 do 100kmh po wymnozeniu) i 16,2s na 1/4 (mierzone tym samym g-techem).

biorac pod uwage ze seryjny mx-3 ma 8,5 s papierach i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF to jest to w dosyć miarodajny sprzęt. Myślę ze mozna bezpiecznie przyjąć błąd nie większy niż 0,1-0,2s. To urządzenie w swoim działaniu jest proste, kwestia prawidłowego zmierzenia siły przyspieszenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 01:08
Posty: 2402 (0/8)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: RSL+AMG

Postprzez DISItune » 25 mar 2008, 22:10

marek napisał(a):
misiekwaw napisał(a):zekłbym że podejrzanie szybko, ale cóż, to tylko gtech


w MX-3 KF wychodziło mi 8,02 do 96 (czyli 8,35 do 100kmh po wymnozeniu) i 16,2s na 1/4 (mierzone tym samym g-techem).

biorac pod uwage ze seryjny mx-3 ma 8,5 s papierach i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF to jest to w dosyć miarodajny sprzęt. Myślę ze mozna bezpiecznie przyjąć błąd nie większy niż 0,1-0,2s. To urządzenie w swoim działaniu jest proste, kwestia prawidłowego zmierzenia siły przyspieszenia.


niemalze kazdy gtech ktorego mialem w rekach podawal rozne czasy, dwa gtechy podajace zblizone czasy w jednym aucie w innym podawaly juz inaczej, kiedys zrobilismy taki test ze jezdzilismy dwoma autami z dwoma gtechami, szybsze auto mialo gorsze czasy wedlug gtecha <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1460 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 25 mar 2008, 22:12

Brt napisał(a):
misiekwaw napisał(a):głównie dlatego że czas do 100 czy tam 96 masz bardzo zbliżony do czasów MPSa a moc jednak jakby nie ta ;)


a gdzie tam, jakie zbliżone, MPS ma 6,2 i poniżej 15 na ćwiartkę

ale żeby nie być gołosłownym:

http://www.modernracer.com/mazdaspeed6.html dla MPS

i

http://www.modernracer.com/mazda6v6.html dla M6 V6,

żeby nie było, że kity wciskam,


6.6 nie jest zblizone do 6.2? <lol> jeden bład kierowcy i różnicy nie ma <lol>

dobra juz sie nie odzywam, wierzcie sobie w co chcecie
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1460 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez marek » 25 mar 2008, 22:14

misiekwaw napisał(a):niemalze kazdy gtech ktorego mialem w rekach podawal rozne czasy, dwa gtechy podajace zblizone czasy w jednym aucie w innym podawaly juz inaczej, kiedys zrobilismy taki test ze jezdzilismy dwoma autami z dwoma gtechami, szybsze auto mialo gorsze czasy wedlug gtecha


ale pewnie nie uwzględnialiście czasu reakcji – to że "wzrokowo" wydawało się szybsze nie znaczy że szybciej pojechało

ja mierzyłem MX-3 dwoma czy trzema różnymi g-techami i wychodziło max 0,1s różnicy do 100kmh i ok 0,2s na 1/4 mili przy czym wpływ mają warunki, temperatura, opony, nawierzchnia itd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 01:08
Posty: 2402 (0/8)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: RSL+AMG

Postprzez DISItune » 25 mar 2008, 22:21

marek napisał(a):ale pewnie nie uwzględnialiście czasu reakcji – to że "wzrokowo" wydawało się szybsze nie znaczy że szybciej pojechało


jezeli dwa auta startowały w miarę równo, po czym lzejsze o jakies 100kg i mocniejsze o jakies 20KM auto odjeżdżało na kilka długości a na mecie miało o pół sekundy gorszy czas to o jakim czasie reakcji Ty mówisz?? :|

dobra, niewazne

IMHO gtech jest urzadzeniem nadajacym sie do mierzenia progresu po zmianach w konkretnym aucie, ale do porownywania czasow pomiedzy autami sie kompletnie nie nadaje
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1460 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez marek » 25 mar 2008, 22:35

misiekwaw napisał(a):jezeli dwa auta startowały w miarę równo, po czym lzejsze o jakies 100kg i mocniejsze o jakies 20KM auto odjeżdżało na kilka długości a na mecie miało o pół sekundy gorszy czas to o jakim czasie reakcji Ty mówisz??


pół sekundy na starcie którego nie wyczujesz da jakieś 20m (4-5 długości) różnicy na mecie. Ale nie o to chodzi. Też troche potestowałem g-techa i mam nieco inne zdanie że "kompletnie się nie nadaje". Daje całkiem sensowny obraz sytuacji i jeśli został prawidłowo zamontowany to różnice na ćwiartkę nie przekroczą szacunkowo 0,2s – czyli auto robiące 14,7s ma szanse zmierzyć sie z autem robiącym 14,5s zakładając idealną powtarzalność przejazdów. Ale to jest tylko moje zdanie.
Mondziak na fotokomórkach zrobił 17,5s a na g-techu 17,2 na zdecydowanie lepszej nawierzchni. Mazdą ani Nissanem na fotokomórkach nie jeździłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 01:08
Posty: 2402 (0/8)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: RSL+AMG

Postprzez Gib » 25 mar 2008, 23:57

dlaczego twoj SR20DET jest szybszy od innych o prawie sekunde? Seryjny czy dłubany troche? Jeździ jakby miał nie 200 tylko 230 KM może to J-Spec? :) 14,6 to chyba dopiero 250 KM S15 jeździło w serii ale to tylko taka netowa teoria, to twoje auto i wiesz czym jezdzisz.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8891 (195/251)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marek » 26 mar 2008, 00:41

Gibsong napisał(a):Jeździ jakby miał nie 200 tylko 230 KM może to J-Spec?


w niemieckich papierach ma 200 koni, ale nie udało mi się znależć EGRa (japonskie bez EGRa miały 220koni) ja nic nie dłubałem ale jest to rocznik 94 (pierwszy wypust, nr 131 więc nie wiem co przez te lata się z nim działo. Nie mam np. boost cuta na 1. biegu o którym wielu pisze. Ale generalnie wszystkie seryjne SR20DET osiągają spokojnie do 7s do setki i ludzie się zastanawiają dlaczego w papierach jest 7,5s. Auto naprawdę dobrze się zbiera, brata BMW robi ok 15,5s (na fotokomórkach) na 1/4 mili a różnica w przyspieszeniu do nissana jest bardzo wyraźna. moze uda mi się na jakąś hamownie wybrać to więcej będę wiedział


EDIT: Może moderator mógłby wydzielić nasze OT z tematu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 01:08
Posty: 2402 (0/8)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: RSL+AMG

Postprzez Bartek1986 » 26 mar 2008, 02:50

misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?


a Twoim zdaniem jest ? Bo moim to jest duża różnica... 10.6 do 10.2 jest zbliżone ale im szybciej do setki tym więcej KM i NM potrzeba żeby urwać każdą setną sekundy.. Może powiesz, że 4.2 s do setki jest zbliżone do 3.8 ?? TO JEST PRZEPAŚĆ :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 12:44
Posty: 1814 (80/84)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Morder » 26 mar 2008, 08:45

marek napisał(a):i dodajac do tego ze moj MX-3 łoił wszystkie K8 i KF


eee Marek nie zapędziłeś się trochę ? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez DISItune » 26 mar 2008, 09:16

Bartek1986 napisał(a):
misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?


a Twoim zdaniem jest ? Bo moim to jest duża różnica... 10.6 do 10.2 jest zbliżone ale im szybciej do setki tym więcej KM i NM potrzeba żeby urwać każdą setną sekundy.. Może powiesz, że 4.2 s do setki jest zbliżone do 3.8 ?? TO JEST PRZEPAŚĆ :)


napisalem tez ze ta roznice "zalatwia" jeden blad kierowcy, moglbys nie wyrywac z kontekstu? akurat troche pojezdzilem autami o osiagach na poziomie 6-7 sekund do setki i wem ze na drodze to wyrazna roznica, wiem tez ze wystarczy troche zepsuc start i to V6 nie bedzie mialo 6.6 tylko 7
Ostatnio edytowano 26 mar 2008, 10:28 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1460 (17/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Mustang GT 4.6 V8 i Kawasaki Z1000

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje