Strona 1 z 1

Zmiana skrzyni biegów

PostNapisane: 23 cze 2008, 19:59
przez noucamp
Niestety skrzynia ktora zalzylem se rozpadla... tzn jedna czesc ktora mocuje sie do poduchy poprostu odpadla, jest zrobiona prowizorka. Skrzynia tzryma sie jak nalerzy ale codziennie pod autem jest plama oleju :( nie duzo no ale zawsze cos...

no wiec tzreba kupis skrzynie i mam pytanie ktory zestaw bedzie najlepszy do osiagniecia pierwszej setki albo inaczej do scigania sie ;)
skrzynia KL i koło zamachowe KL
skrzynia k8 i koło zamachowe k8
skrzynia KL koło zamachowe k8
czy moze jakis mix z KFem

i dla jasnosci czy jak kupie skrzynie K8 wszystko bedzie pasowalo jak w KL ??

Piotruś lub Fiveopac jezeli nie ten dział to przepraszam

PostNapisane: 23 cze 2008, 20:01
przez brii
Najlepszy do czego?

PostNapisane: 23 cze 2008, 20:03
przez Loczek
Do lansu

PostNapisane: 23 cze 2008, 20:07
przez noucamp
brii napisał(a):Najlepszy do czego?

powiecmy do osiagniecia pierwszej setki V max mnie nie interesuje zabardzo ;]

PostNapisane: 23 cze 2008, 21:59
przez brii
To skrzynia K8 – najlepsze przyśpieszenia, mała Vmax, większe spalanie na trasie.

PostNapisane: 23 cze 2008, 22:36
przez noucamp
a co z kolem zamachowym??

PostNapisane: 24 cze 2008, 08:25
przez brii
Od K8 pozwoli się szybciej wkręcać, ale znowu kosztem spalania na trasie.

PostNapisane: 24 cze 2008, 08:58
przez noucamp
a wszystko bedzie pasowalo jak od KLki ??

PostNapisane: 24 cze 2008, 09:21
przez brii
Tak

PostNapisane: 24 cze 2008, 14:40
przez noucamp
Dzieki brii za odpowiedzi ;] teraz wiem co mam uczynic ;)

PostNapisane: 24 cze 2008, 15:14
przez brii
;)

PostNapisane: 25 cze 2008, 07:53
przez pawelc
a ja bym został przy skrzyni od KL-a i kole zamachowym od K8 -a dlaczego ?-stracisz więcej na wrzucaniu biegów niż zyskasz na krótszych przełożeniach -a co to za herezje odnośnie zwiększonego spalania na trasie z kołem zamachowym od k8 -mam u siebie takie koło i żadnego zwiększonego spalania nie zauważyłem – a wada jest tylko i wyłącznie taka że dół jest trochę słabszy tzn. jak próbujesz pojechać wolno a wręcz ruszyć z trójki to jest to minimalnie odczuwalne w porównaniu do koła od KL-a ,a na plus szybsze wkręcanie na obroty -tak że chyba warto

PostNapisane: 25 cze 2008, 11:00
przez brii
pawelc – żadne herezje – fizyka się kłania, nie są to duże różnice (może nawet niezauważalne), ale są.

PostNapisane: 25 cze 2008, 14:57
przez pawelc
fizykę miałem dawno temu ;),a co do spalania to może i jakieś różnice są ale według mnie niezauważalne -tak że nie warto nimi straszyć ;) ,

PostNapisane: 25 cze 2008, 15:32
przez brii
Ja nie straszę – informuję w pełnym zakresie ;)