Strona 1 z 30
		
			
				Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
				
Napisane: 
23 cze 2008, 00:47 
				przez promyczek001
				Jak w temacie podaje link do fotorelacji z wymiany. Jak tylko skoncza mi sie klocki to robie taki patent.
http://www.mx6.com/forums/gallery/21015 ... x-6-a.html 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2008, 10:26 
				przez qbass
				Jako, że nie znam dobrze angielskiego, zapytam- zapewne trzeba zastosować jakieś flansze do odsunięcia zacisku od tarczy?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2008, 10:49 
				przez promyczek001
				Z tego co tu pisza to wynika ze jesli chodzi o przednie hamulce instalacja jest plug and play. Potrzebujemy tarcze, klock, i zaciski od Mazdy 6/  2006-2008 Ford Fusion
 i powinno wszystko pasowac. Trzeba bedzie szroty przegrzebac  

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2008, 17:21 
				przez Loczek
				I co ja mam teraz zrobic?
Regenerowac to badziwie czy ryzykowac z hamulcami od szóstki 
Kurcze znacznie wieksze są te tarcze.
Kusi kusi 
jade tam moze ktorys wybiore 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2008, 17:48 
				przez promyczek001
				Loczuś tu nic nie ryzykujesz. BTW sam napewno przekonales sie kiedys jak latwo zagotowac hamulce z mx6 niewiem jak w 2.0 ale w 2.5 hamulce niestety przy dynamicznej jazdy nie daja rady. Czasami spotykam znajomego ktory smieje sie z obecnych tarcz ktore na dzisiejsze czasy sa komicznie male. Tu niema zartow w koncu dobre hamulce poprawiaja nasze bezpieczenstwo wiec do dziela.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 cze 2008, 17:57 
				przez Loczek
				promyczek001 napisał(a):TW sam napewno przekonales sie kiedys jak latwo zagotowac hamulce z mx6 niewiem jak w 2.0 
Moze nie tyle ze przegotowąłem co zapiekłem 
kurcze tylko ze ja na kazdym kole mam nowe tarcz ebrembo.
Tylko 70 kkm na nich przejechałem 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 cze 2008, 14:57 
				przez Grzyby
				Poza tym GE w porównaniu z M6 prawie nie hamuje ....
Jeśli to pasuje bez problemów to gorąco polecam taką zamianę – przy masie mniejszej o prawie 400kg GE powinna stawać dęba przy hamowaniu na zestawie od szóstki.
Btw. ktoś sprzedaje na forum ori tarcze do M6 za ok. 300zł (przód). Taniocha.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 cze 2008, 16:58 
				przez brii
				Ale hamulce to nie tylko tarcze i zaciski...
Jest jeszcze serwo, podejrzewam, że jego skuteczność w GE jest znaaaaaaaaacznie mniejsza niż w GG.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
10 wrz 2008, 11:45 
				przez Siw-y
				jak postępy? 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
10 wrz 2008, 11:54 
				przez bazyl wspaniały
				ale w fele 15'' to się wogóle zmieści taki zestaw?? ja bym się chętnie zabawił, ale nie uśmiecha mi się felg wymieniać 
 
brii napisał(a):Jest jeszcze serwo, podejrzewam, że jego skuteczność w GE jest znaaaaaaaaacznie mniejsza niż w GG.
 no właśnie, ciekawe jak z tym sprawa wygląda
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
10 wrz 2008, 13:20 
				przez piwo
				wieksze tarcza wieksza masa czyli gorsze prowadzenie i przyspieszenie. 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
10 wrz 2008, 20:17 
				przez Waluś
				ciekawe z czego dało by się przeszczepić hamowniki do gD 

 moje przy osiągach które mam to jak szczęki w rowerze 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
11 wrz 2008, 20:30 
				przez Hazu
				Waluś napisał(a):ciekawe z czego dało by się przeszczepić hamowniki do gD 
skoro od M6 pasują do GE
To tym bardziej moga pasować od GE do GD a więc od M6 mogą pasować 
Waluś napisał(a):przy osiągach które mam 
 to może od RX-7  napewno dało by się przeszczepić 
Ale ... 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 13:12 
				przez toomas
				promyczek001 i zdziałałeś już coś z hamulcami od M6?? Są jakieś efekty??
No i jeszcze jedna sprawa.Na zdjęciach widać że zaciski (klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy, to jest normalka bo nie wydaje mnie się 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 13:56 
				przez Grzyby
				toomas napisał(a):(klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy
a widziałeś kiedykolwiek żeby klocki zajmowały całą tarczę?
Popatrz na jakikolwiek motocykl – jest podobnie.
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 14:12 
				przez brii
				toomas napisał(a): (klocki) od M6 nie wykorzystują całej powierzchni nowej tarczy
Większe znaczenie ma średnica tarczy niż to czy klocek zbiera całą tarczę 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 20:08 
				przez NIdhogg86
				Mam pytanie-montował ktoś już taki zestaw?Wystarczy orginalne servo?Bo chętnie bym kupił pakiet od M6
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 20:09 
				przez NIdhogg86
				Mam pytanie-montował ktoś już taki zestaw?Wystarczy orginalne servo?Bo chętnie bym kupił pakiet od M6
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 21:15 
				przez Hazu
				Wystarczy oryginalne servo i pompa.
Ale co z tylnymi hamulcami nie dość że i tak słabo hamują, to z poprawionymi przednimi to juz całkiem nie będzie odczuwalne hamowanie tyłu.
A tylko z właściwym współdziałeniem tyłu i przodu można marzyć o skróceniu drogi hamowania.
Ja bym jeszcze z tyłu wymienił zaciski na inne z większym tłoczkiem .
A do tego zastosowałbym korektor sily hamowania regulujący siłę hamowania tylnych hamulców na podstawie położenia tylnej ośi względem nadwozia korektory można by było podpiąć np. pod łączniki stabilizatora.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
30 wrz 2008, 21:45 
				przez jesus
				z mx6.com ... koleś z holandii jakoś sobie nie może poradzić twierdzi że usa mazda miała z lekka inne hamulce. 
cytat:
"Thats a very nice and easy upgrade ive been doing some shopping here and bought some calipers from a 07 6. Very nice calipers. Bought a pair of new discs put it all together and guess what? It doesn,t work !
Looked a bit closer at the pictures here – And yes european 6 uses other calipers then the american.
Well there goes my easy upgrade"
sprawdził ktoś czy to prawda?
+ link
http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-other- ... ost2089604