Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626

Postprzez voytecku » 10 paź 2012, 13:02

Panowie,
Jak sie ma sprawa z zaciskami z Mazd 3/6 MPS? Czy one rowniez pasuja do GE/GF?

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez DamianMX6 » 11 paź 2012, 12:02

voytecku napisał(a):Panowie,
Jak sie ma sprawa z zaciskami z Mazd 3/6 MPS? Czy one rowniez pasuja do GE/GF?

Pozdrawiam,
voytecku.


Mazda 3 odpada.

Mazda 6 MPS jak najbardziej tak ;)

viewtopic.php?f=314&t=97306&p=2271326#p2271326

viewtopic.php?f=314&t=97306&start=580
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Sigatris » 30 paź 2012, 13:46

Najpierw chciałbym się przywitać. Jestem tu nowy – więc witam :D !

Przejrzałem cały wątek, jednak nie znalazłem potrzebnej w moim przypadku odpowiedzi.

Od soboty jestem posiadaczem 626GE. Okazało się, że tył w ogóle nie hamuje, nie mówiąc o ręcznym.
Rano podniosłem autko w garażu i udało mi się częściowo rozruszać lewy tył, natomiast z prawym tyłem mam masakrę. Sworzeń jarzma jest urwany! I tutaj moje pytanie. Czy od M6 pasować będzie sam zacisk na jarzmo GE? Nie chcę zmieniać średnicy tarcz, a ceny na używki zacisków GE są mega zaporowe jak dla mnie.

Znalazłem natomiast tanio zaciski od M6 i zastanawiam się, czy taka przeróbka jest w ogóle możliwa?

Sprawa jest pilna bo auto stoi <płacze> .
Początkujący
 
Od: 30 paź 2012, 08:10
Posty: 12
Skąd: Pomorze/Wielkopolska
Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS

Postprzez Hazu » 30 paź 2012, 13:48

Tylko komplet. <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Sigatris » 30 paź 2012, 13:57

Dzięki za szybką odpowiedź.
Czyli nici z tego. Nie chciałbym narazie zmieniać rozmiaru, ze względu na fakt, że Madzia stoi na pięknych stalkach 14" z nówkami Pirelli na zimę, a z tego co wyczytałem to nie ma szansy upchać kompletu w takie kółka.
To nic – pozostaje alledrogo.
Czy ewentualnie jest jakaś różnica między zaciskiem tylnym w GE a Fordzie Probe I, czy II?
Widzę, że one są podobne – może podejdą?
Sorrki jeśli zaśmiecam wątek. <glupek2>
Początkujący
 
Od: 30 paź 2012, 08:10
Posty: 12
Skąd: Pomorze/Wielkopolska
Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS

Postprzez Hazu » 30 paź 2012, 14:00

Probe II to to samo co GE, xedos 6, mx-6 GE jeżeli chodzi o hamulce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Sigatris » 30 paź 2012, 14:07

Ok.
Najlepszym chyba wyjściem będzie postawić autko na klockach i wysłać zaciski do regeneracji.
Początkujący
 
Od: 30 paź 2012, 08:10
Posty: 12
Skąd: Pomorze/Wielkopolska
Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS

Postprzez nynuch76 » 30 paź 2012, 14:19

Sigatris napisał(a):Ok.
Najlepszym chyba wyjściem będzie postawić autko na klockach i wysłać zaciski do regeneracji.
Kup TRW (może drożej ale raz) regeneracja nie zawsze daje pożądane efekty
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez dexxbiker » 17 gru 2012, 16:14

Dobra, zamówiłem do swojej GF swap przodu z 6, teraz co do tyłu, z tego co wyczytałem w tych 26 stronach, najlepsze wyjście to seryjny zacisk od obecnej tarczy 261mm plus jarzmo i tarcza od GW DiTD czyli 280mm, tak ?
Wtedy odpada stary problem z krótkimi linkami ręcznego itd więc to najlepszy pomysł, tak ?
Ktoś już to zrobił ?
Profesjonalny Serwis Elektroniczny
http://musiclab.com.pl/

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 12:16
Posty: 120
Skąd: Kraków
Auto: 626 GF 2,0 136 KM 1998

Postprzez Radex » 31 mar 2013, 10:53

może ktoś podać przybliżony koszt zabiegu? tarcze klocki jarzmo zaciski od m6 i co tam jeszcze trzeba...

wlasnie moje tarcze prosza sie o wymiane i zastanawiam sie nad swapem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Dominator » 31 mar 2013, 11:11

Nie zastanawiaj tylko montuj. Kompletne zaciski na przod to koszt juz od ok 50-60 zl szt. (ja tak trafilem) dobre tarcze ok 350zl komplet przod, klocki ok 100 (troche ponad zazwyczaj). Moim zdaniem warto doplacic, tym bardziej ze i tak musisz zmienic tarcze i klocki..
Jesli chodzi o tyl, jak masz dobre zaciski wystarcza same jarzma, koszt ok 100zl komplet. na tyl szalu co do tarcz i klockow nie potrzebujesz,.
edit: sprawdzilem, tyl nawet 200zl taniej niz przod wyjdzie, mowa o tarczach i klockach. polecam zimmermann.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Siw-y » 31 mar 2013, 12:34

A do GF'a pasują? :>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Dominator » 31 mar 2013, 13:12

Siwy, co masz na mysłi konkretnie?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Siw-y » 31 mar 2013, 13:51

To czy od GG pasuje do GF tak jak do GE i CA.
Czy będzie pasować bez adapterów.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Dominator » 31 mar 2013, 14:18

Pasuje plug&play. Przód idealnie, a tył tak jak w GE odwrotnie stronami i z linkami trzeba kombinowac, inaczej puscic lub przedłużyc..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Siw-y » 31 mar 2013, 14:55

A, jak tak to ok.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez adidom » 31 mar 2013, 17:14

Radex co do kosztów to tak:
zestaw hamulców przód (zaciski i jarzma) 150zł,
nowe tarcze, ja wybrałem Mikoda nacinane, wiercone i malowane, 300zł
klocki TRW 150zł
zestaw naprawczy do zacisków ok 40 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Radex » 31 mar 2013, 18:27

zastanawiam sie tylko jakie kupic tarcze.... zimmerman, textar czy ate? ktos moze cos wiecej powiedziec na temat tych firm?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Dominator » 31 mar 2013, 18:35

Moje zdanie juz znasz, kolejne kupił bym tej samej firmy. Pozostałe tez są ok, byle z dobrego zródła :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez KonradMX6 » 8 kwi 2013, 10:00

Siema, ja chciałem tylko dodać że założyłem tylne od mazdy 6 do swojego mx-a na standardowych linkach od mx6, patent jest taki że wszystko pasuje prawy hamulec na prawy lewy na lewy z tym że "do góry nogami", linki górą i wszystko gra trzeba je tylko odpowietrzyć przed założeniem
Początkujący
 
Od: 13 maja 2012, 18:41
Posty: 6
Auto: MX-6 2.5 V6 1996r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje