Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
voytecku napisał(a):Panowie,
Jak sie ma sprawa z zaciskami z Mazd 3/6 MPS? Czy one rowniez pasuja do GE/GF?
Pozdrawiam,
voytecku.
Mazda 3 odpada.
Mazda 6 MPS jak najbardziej tak
viewtopic.php?f=314&t=97306&p=2271326#p2271326
viewtopic.php?f=314&t=97306&start=580
Najpierw chciałbym się przywitać. Jestem tu nowy – więc witam !
Przejrzałem cały wątek, jednak nie znalazłem potrzebnej w moim przypadku odpowiedzi.
Od soboty jestem posiadaczem 626GE. Okazało się, że tył w ogóle nie hamuje, nie mówiąc o ręcznym.
Rano podniosłem autko w garażu i udało mi się częściowo rozruszać lewy tył, natomiast z prawym tyłem mam masakrę. Sworzeń jarzma jest urwany! I tutaj moje pytanie. Czy od M6 pasować będzie sam zacisk na jarzmo GE? Nie chcę zmieniać średnicy tarcz, a ceny na używki zacisków GE są mega zaporowe jak dla mnie.
Znalazłem natomiast tanio zaciski od M6 i zastanawiam się, czy taka przeróbka jest w ogóle możliwa?
Sprawa jest pilna bo auto stoi .
Przejrzałem cały wątek, jednak nie znalazłem potrzebnej w moim przypadku odpowiedzi.
Od soboty jestem posiadaczem 626GE. Okazało się, że tył w ogóle nie hamuje, nie mówiąc o ręcznym.
Rano podniosłem autko w garażu i udało mi się częściowo rozruszać lewy tył, natomiast z prawym tyłem mam masakrę. Sworzeń jarzma jest urwany! I tutaj moje pytanie. Czy od M6 pasować będzie sam zacisk na jarzmo GE? Nie chcę zmieniać średnicy tarcz, a ceny na używki zacisków GE są mega zaporowe jak dla mnie.
Znalazłem natomiast tanio zaciski od M6 i zastanawiam się, czy taka przeróbka jest w ogóle możliwa?
Sprawa jest pilna bo auto stoi .
- Od: 30 paź 2012, 08:10
- Posty: 12
- Skąd: Pomorze/Wielkopolska
- Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS
Dzięki za szybką odpowiedź.
Czyli nici z tego. Nie chciałbym narazie zmieniać rozmiaru, ze względu na fakt, że Madzia stoi na pięknych stalkach 14" z nówkami Pirelli na zimę, a z tego co wyczytałem to nie ma szansy upchać kompletu w takie kółka.
To nic – pozostaje alledrogo.
Czy ewentualnie jest jakaś różnica między zaciskiem tylnym w GE a Fordzie Probe I, czy II?
Widzę, że one są podobne – może podejdą?
Sorrki jeśli zaśmiecam wątek.
Czyli nici z tego. Nie chciałbym narazie zmieniać rozmiaru, ze względu na fakt, że Madzia stoi na pięknych stalkach 14" z nówkami Pirelli na zimę, a z tego co wyczytałem to nie ma szansy upchać kompletu w takie kółka.
To nic – pozostaje alledrogo.
Czy ewentualnie jest jakaś różnica między zaciskiem tylnym w GE a Fordzie Probe I, czy II?
Widzę, że one są podobne – może podejdą?
Sorrki jeśli zaśmiecam wątek.
- Od: 30 paź 2012, 08:10
- Posty: 12
- Skąd: Pomorze/Wielkopolska
- Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS
Kup TRW (może drożej ale raz) regeneracja nie zawsze daje pożądane efektySigatris napisał(a):Ok.
Najlepszym chyba wyjściem będzie postawić autko na klockach i wysłać zaciski do regeneracji.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Dobra, zamówiłem do swojej GF swap przodu z 6, teraz co do tyłu, z tego co wyczytałem w tych 26 stronach, najlepsze wyjście to seryjny zacisk od obecnej tarczy 261mm plus jarzmo i tarcza od GW DiTD czyli 280mm, tak ?
Wtedy odpada stary problem z krótkimi linkami ręcznego itd więc to najlepszy pomysł, tak ?
Ktoś już to zrobił ?
Wtedy odpada stary problem z krótkimi linkami ręcznego itd więc to najlepszy pomysł, tak ?
Ktoś już to zrobił ?
- Od: 19 maja 2010, 12:16
- Posty: 120
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 GF 2,0 136 KM 1998
Nie zastanawiaj tylko montuj. Kompletne zaciski na przod to koszt juz od ok 50-60 zl szt. (ja tak trafilem) dobre tarcze ok 350zl komplet przod, klocki ok 100 (troche ponad zazwyczaj). Moim zdaniem warto doplacic, tym bardziej ze i tak musisz zmienic tarcze i klocki..
Jesli chodzi o tyl, jak masz dobre zaciski wystarcza same jarzma, koszt ok 100zl komplet. na tyl szalu co do tarcz i klockow nie potrzebujesz,.
edit: sprawdzilem, tyl nawet 200zl taniej niz przod wyjdzie, mowa o tarczach i klockach. polecam zimmermann.
Jesli chodzi o tyl, jak masz dobre zaciski wystarcza same jarzma, koszt ok 100zl komplet. na tyl szalu co do tarcz i klockow nie potrzebujesz,.
edit: sprawdzilem, tyl nawet 200zl taniej niz przod wyjdzie, mowa o tarczach i klockach. polecam zimmermann.
Siema, ja chciałem tylko dodać że założyłem tylne od mazdy 6 do swojego mx-a na standardowych linkach od mx6, patent jest taki że wszystko pasuje prawy hamulec na prawy lewy na lewy z tym że "do góry nogami", linki górą i wszystko gra trzeba je tylko odpowietrzyć przed założeniem
- Od: 13 maja 2012, 18:41
- Posty: 6
- Auto: MX-6 2.5 V6 1996r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje