Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626

Postprzez Dominator » 29 kwi 2012, 09:35

Ja u siebie mam tarcze i zaciski tylne od M6. Tak jak bylo wspomniane tylko wersja 626Gw 2.0ditd miala z tylu tarcze o wielkości 280mm. Zaciski z tego co sie dowiedziałem sa takie same jak w pozostałych 626, inne jest tylko jarzmo. W moim przypadku nie zmieniałem linek na dłuższe (jedynie sa inaczej puszczone pod samochodem) , jezdze tak od lata zeszłego roku, narazie wszystko jest w porzadku ale nie ukrywam ze obawiam sie o trwałość linek, rzeczywiście przydały by sie dłuższe. Ale jak te ori padną to pomyśli sie o dłuższych.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 02:05

Hazu napisał(a):Jest problem linki są długie i i idą do tyłu a później do przodu i telepią się na wahaczach.
Przez to ręczny nie jest taki sztywny jak powinien być.


Nic się nie telepie :) Sztywny ręczny?? Co masz na myśli? Wszystko zachowuje się normalnie. Z Siwym mamy dokładnie ten sam zestaw linek i nie ma żadnych problemów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Hazu » 5 maja 2012, 09:34

Sztywny albo twardy chodzi o to że dźwignia nie ma zakresu sprężystości tak jak jest w przypadku długich linek.
Jak sam wiesz, to łatwiej sterować precyzyjnie ręcznym gdy jest twardy, jeżeli ktoś chce się czasem pobawić i pozamiatać trochę tyłkiem auta.

Bo do normalnej jazdy może ręczny być sprężysty, ważne aby trzymał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez onyx » 5 maja 2012, 09:54

Hazu napisał(a):Sztywny albo twardy chodzi o to że dźwignia nie ma zakresu sprężystości tak jak jest w przypadku długich linek.
Jak sam wiesz, to łatwiej sterować precyzyjnie ręcznym gdy jest twardy, jeżeli ktoś chce się czasem pobawić i pozamiatać trochę tyłkiem auta.

Bo do normalnej jazdy może ręczny być sprężysty, ważne aby trzymał.


Może ten co testowałeś miał załamaną linkę, pancerz i się po prostu przycinał? U nas ręczny jest precyzyjny i stopniowo działa – nie 0-1. Mi głownie do tego celu jaki napisałeś jest ręczny :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez krzysiek251189 » 18 cze 2012, 15:09

witam mam mazde xedos 6 z hamulcami przednimi od M6
zastanawia mnie co można zrobić aby poprawić tylne hamulce?
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez Hazu » 18 cze 2012, 17:40

krzysiek251189 napisał(a):zastanawia mnie co można zrobić aby poprawić tylne hamulce?

Też wymienić na większe.

Wszystko tu masz napisane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez krzysiek251189 » 18 cze 2012, 20:25

ale od czego pasują na tył bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez Hazu » 18 cze 2012, 20:30

Od mazdy 6
tylko lewy na prawo a prawy na lewo.

A jest Ktoś kto sprawdził czy do BA KF nie pasują zaciski tylne z M6?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez KonradMX6 » 3 lip 2012, 16:33

Witam czytam wątek ale dalej nie wiem, mam mazde mx6 2.5V6, hamulce dramat, tylne prawie nie łapią tarczy, chciałbym wymienić zaciski na te z mazdy 6, czy mogę to zrobić na zasadzie plug&play, czy muszę zmienić także tarcze czy wystarczą tylko zaciski no i czy to w ogóle wejdzie na tył?
Początkujący
 
Od: 13 maja 2012, 18:41
Posty: 6
Auto: MX-6 2.5 V6 1996r

Postprzez jacobs » 3 lip 2012, 16:43

Potrzebujesz zaciski, tarcze, klocki i linki od ręcznego.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Hazu » 3 lip 2012, 19:06

Hazu napisał(a):A jest Ktoś kto sprawdził czy do BA KF nie pasują zaciski tylne z M6?


Ja sobie sprawdziłem i nie pasują :P (za mały rozstaw otworów)

KonradMX6 napisał(a): chciałbym wymienić zaciski na te z mazdy 6, czy mogę to zrobić na zasadzie plug&play, czy muszę zmienić także tarcze czy wystarczą tylko zaciski no i czy to w ogóle wejdzie na tył?

tarcze trzeba zmienić oczywiście i klocki do zacisków z M6
Od biedy linki da się zamocować oryginalne puszczając je pod zbiornikiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez qlesh » 15 sie 2012, 12:37

Gdzie dostanę te dłuższe linki do hamulca ręcznego na zaciskach z GG?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Hazu » 15 sie 2012, 13:12

W Lublinie Ci dorobią. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez qlesh » 15 sie 2012, 18:07

Gdzie w Lublinie? Jakoś fachowo to wygląda czy polepione migomatem?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Hazu » 15 sie 2012, 20:02

Pytaj Damiana MX_6 on tam robił a jak mu tylko podpowiedziałem, że jest taki zakład.

Brat u nich robi hamulce.


http://hamuj.pl/index.php?page=kontakt
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez qlesh » 15 sie 2012, 21:12

Dzięki za kontakt.
Kiedyś słyszałem coś o firmie spod Lublina, która produkuje przewody hamulcowe w oplocie stalowym. To ta sama firma?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez onyx » 16 sie 2012, 00:33

Każda firma, która dorabia linki (hamulcowe, gazu, sprzęgła, etc.) Ci to ogarnie :P Znajdź sobie najbliżej swojego miejsca zamieszkania i będziesz miał z głowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez xXx » 19 sie 2012, 18:39

CD Hamulce, nie polecam ich roboty w kwesti linek od ręcznego, przewody w stalowym oplocie też cenią bardzo wysoko a czas oczekiwania jest za długi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Hazu » 19 sie 2012, 20:53

xXx napisał(a):CD Hamulce, nie polecam ich roboty w kwesti linek od ręcznego, przewody w stalowym oplocie też cenią bardzo wysoko a czas oczekiwania jest za długi.


Ja tez nie polecam ich roboty po tym jak wymienili u brata w BA przewód hamulcowy metalowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez qlesh » 19 sie 2012, 22:40

Dzięki. A kogo możecie polecic jeżeli chodzi o dorobienie linek do ręcznego przy zaciskach z GG i sprzedaż przewodów w oplocie?
Linki ręcznego dorabia się na jakiś znany już wymiar czy konieczne jest zostawienie samochodu?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje