Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626

Postprzez pawelc » 12 gru 2010, 06:24

Nie będą pasować -są za krótkie .Mnie zastanawiają zaciski od mazdy 626 GF ,klocki te same co w mazdzie 6 ,a zacisk montowany tak jak w mx-6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Siw-y » 12 gru 2010, 18:37

pawelc napisał(a):Mnie zastanawiają zaciski od mazdy 626 GF ,klocki te same co w mazdzie 6 ,a zacisk montowany tak jak w mx-6

Ale mają łożyska tak jak w GD.


A ma ktoś na zbyciu komplet linek do MX-6 bo w wawie też są magicy, którzy są w stanie dorobić linkę ale muszą mieć wzór. Oczywiście linki będą do zwrotu :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Hazu » 12 gru 2010, 19:52

mam komplet linek ale na sprzedaż bo mam dwa komplety na zbyciu

a jeżeli chodzi o przedłużanie to taki duży problem je przedłużyć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 15 gru 2010, 16:44

Siw-y napisał(a):A ma ktoś na zbyciu komplet linek do MX-6 bo w wawie też są magicy, którzy są w stanie dorobić linkę ale muszą mieć wzór. Oczywiście linki będą do zwrotu :)


Ja mam, też miałem wysyłać na wzór ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać. Koszt dorobienia linek z tego co pamiętam to 80zł szt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 15 gru 2010, 17:35

Damian w Konopnicy pytałeś o dorobienie linek ?
tam wszystkie części ukł. hamulcowego dorabiają.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 15 gru 2010, 17:55

Hazu napisał(a):Damian w Konopnicy pytałeś o dorobienie linek ?
tam wszystkie części ukł. hamulcowego dorabiają.


Nie znałem tej firmy. Dzięki <spoko> ,
właśnie się z nimi skontaktowałem i umówiłem na piątek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Bimbak » 30 gru 2010, 12:39

linki będą ale muszę tam jechać bym mi to założyli i sprawdzili czy pasuje... już się trzeci miesiąc wybieram. Sorki za mega zwłokę ale po prostu nie miałem kiedy tego zrobić, albo zapominałem. Od lipca bez linek jeżdżę :/ Mam chyba 4 lata urlopu zaległego więc może na początku roku mi się uda coś zdziałać. W każdym razie jak załatwię to napiszę :d
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez bubatsa » 31 gru 2010, 14:51

na 13 zakładce widać że kolega założył prawą tarcze na lewą oś ale w porę się ogarnął.
Pozdrawiam
bubatsa
 

Postprzez MariuS » 30 sty 2011, 13:13

czy ktoś ma dostęp do tylnych zacisków z 323F BA v6 i tylnych z 626GE albo mx-6?

Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez SHARK » 31 sty 2011, 20:30

MariuS napisał(a):czy ktoś ma dostęp do tylnych zacisków z 323F BA v6 i tylnych z 626GE albo mx-6?

Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm


Polecam tą firmę: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10410391
Ostatnio zakładałem hamulce właśnie z mazdy 6 do forda probe II i zrobili mi bez problemu na zamówienie nacinane i nawiercane na tył.
PROBE GT-ZE swap by XXX
Początkujący
 
Od: 13 sty 2010, 23:17
Posty: 4
Skąd: Krasnystaw
Auto: Ford Probe GT-ZE

Postprzez majkes » 19 lut 2011, 19:50

wymieniłem hamulce przednie w Xedosku na hamulce od M6. hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze. komplet hamulcowy zakupiłem od DamianaMX6 i jestem z towaru bardzo zadowolony. jakby co to polecam towar tego pana. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 23:09
Posty: 100 (1/0)
Skąd: Janikowo
Auto: ZWYKŁY XEDOS

Postprzez Hazu » 19 lut 2011, 20:01

majkes napisał(a): hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze.

w jaki sposób to się mogło zmienić?
klocki z drewna miałeś wcześniej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 19 lut 2011, 20:50

majkes napisał(a):wymieniłem hamulce przednie w Xedosku na hamulce od M6. hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze. komplet hamulcowy zakupiłem od DamianaMX6 i jestem z towaru bardzo zadowolony. jakby co to polecam towar tego pana. :D


Cieszę się że jesteś zadowolony i polecam na przyszłość.


Hazu napisał(a):
majkes napisał(a): hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze.

w jaki sposób to się mogło zmienić?
klocki z drewna miałeś wcześniej?


Zmień u siebie to zobaczysz ;P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 19 lut 2011, 21:50

Zmienię ale nie na te od M-6 :P
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.

Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 19 lut 2011, 22:01

Hazu napisał(a):Zmienię ale nie na te od M-6 :P
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.


No to pojechałeś. Zrobiłeś moim autem z 400m na dodatek po szutrze i piszesz takie teksty <oczy> , daj spokój. To czy szał jest w porównaniu do oryginału czy nie to ty przecież pojęcia Marek nie masz. Rozumiem gdybyś się ze mną umówił na porównanie drogi hamowania itp. ale tak <glupek2> tu mnie zaskoczyłeś.

Ciekawe co wstawiasz, bo nie ma nic seryjnego lepszego na swap od zacisków z M6 do naszych aut, a jeśli te co masz są dwutłoczkowe to sprawdź na jaką średnicę tarczy :> .
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, 22:04 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez DamianMX6 » 19 lut 2011, 22:03

Hazu napisał(a):Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.


Ciekawa teoria :>

Sorry że post pod postem ale internet coś mi się czkawkuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 19 lut 2011, 23:47

DamianMX6 napisał(a):na dodatek po szutrze

Po asfalcie.
DamianMX6 napisał(a):Rozumiem gdybyś się ze mną umówił na porównanie drogi hamowania itp

Choćby jutro.

DamianMX6 napisał(a): Hazu napisał(a):Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.



Ciekawa teoria :>


To proste;
jakby auta nie miały ABS-u to tak samo w jednym czy drugim koła zblokujesz przy hamowaniu, tyle że przy hamulcach z M6 trzeba mniejszą siła naciskać na pedał (a i tu nie zawsze bo sa różne serwa w mazdach,
ale u mnie jest takie jak u Ciebie )

Więc droga hamowania zależy przede wszystkim od przyczepności i masy auta.

DamianMX6 napisał(a):jeśli te co masz są dwutłoczkowe to sprawdź na jaką średnicę tarczy

Średnica to nie wszystko ale nie są dwutłoczkowe. :P
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, 23:50 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Hazu » 19 lut 2011, 23:49

.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez DamianMX6 » 20 lut 2011, 00:13

Ta dyskusja nie ma sensu i tylko zaśmieca temat. Ja miałem oryginalne zaciski a do nich FERODO i BREMBO i twierdzę że różnica jest kolosalna na korzyść zacisków z M6 z używanymi tarczami <lol> . Ty nie miałeś nigdy takich u siebie a krytykujesz. Powodzenia w dalszych dywagacjach :| .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Hazu » 20 lut 2011, 00:33

DamianMX6 napisał(a):Ta dyskusja nie ma sensu i tylko zaśmieca temat


Może czas najwyższy zweryfikować czy istotnie droga hamowania się skraca na hamulcach z M6 czy też poprawa hamulców jest to tylko subiektywna opinia w oparciu o i siłę jaką trzeba przyciskać pedał hamulca.

DamianMX6 napisał(a):FERODO i BREMBO
a to wcale nie jest tak dobry zestaw jak krążąca o nim opinia.
U mnie lepiej sprawdzały się ATE i TRW .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje