Swap hamulców: Mazda6 –> MX-6, 626
Nie będą pasować -są za krótkie .Mnie zastanawiają zaciski od mazdy 626 GF ,klocki te same co w mazdzie 6 ,a zacisk montowany tak jak w mx-6
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Mnie zastanawiają zaciski od mazdy 626 GF ,klocki te same co w mazdzie 6 ,a zacisk montowany tak jak w mx-6
Ale mają łożyska tak jak w GD.
A ma ktoś na zbyciu komplet linek do MX-6 bo w wawie też są magicy, którzy są w stanie dorobić linkę ale muszą mieć wzór. Oczywiście linki będą do zwrotu
Siw-y napisał(a):A ma ktoś na zbyciu komplet linek do MX-6 bo w wawie też są magicy, którzy są w stanie dorobić linkę ale muszą mieć wzór. Oczywiście linki będą do zwrotu
Ja mam, też miałem wysyłać na wzór ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać. Koszt dorobienia linek z tego co pamiętam to 80zł szt.
Hazu napisał(a):Damian w Konopnicy pytałeś o dorobienie linek ?
tam wszystkie części ukł. hamulcowego dorabiają.
Nie znałem tej firmy. Dzięki ,
właśnie się z nimi skontaktowałem i umówiłem na piątek.
linki będą ale muszę tam jechać bym mi to założyli i sprawdzili czy pasuje... już się trzeci miesiąc wybieram. Sorki za mega zwłokę ale po prostu nie miałem kiedy tego zrobić, albo zapominałem. Od lipca bez linek jeżdżę :/ Mam chyba 4 lata urlopu zaległego więc może na początku roku mi się uda coś zdziałać. W każdym razie jak załatwię to napiszę :d
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
na 13 zakładce widać że kolega założył prawą tarcze na lewą oś ale w porę się ogarnął.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
bubatsa
czy ktoś ma dostęp do tylnych zacisków z 323F BA v6 i tylnych z 626GE albo mx-6?
Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):czy ktoś ma dostęp do tylnych zacisków z 323F BA v6 i tylnych z 626GE albo mx-6?
Robię SWAP z przodu na hample z m6, a z tyłu chcę dać zaciski z mazdy626/mx-6. Tylko dlatego z tyłu z 626/mx-6 ponieważ jest dostęp to tarcz mikody GT które ładniej wyglądają a nie ma ich do 323F KF ani M6.. średnica tarczy z tyłu w 323F KF jest 251, w 626/mx-6 261 a grubość tarcz w 323f 8 a w 626 10mm
Polecam tą firmę: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10410391
Ostatnio zakładałem hamulce właśnie z mazdy 6 do forda probe II i zrobili mi bez problemu na zamówienie nacinane i nawiercane na tył.
PROBE GT-ZE swap by XXX
- Od: 13 sty 2010, 23:17
- Posty: 4
- Skąd: Krasnystaw
- Auto: Ford Probe GT-ZE
wymieniłem hamulce przednie w Xedosku na hamulce od M6. hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze. komplet hamulcowy zakupiłem od DamianaMX6 i jestem z towaru bardzo zadowolony. jakby co to polecam towar tego pana.
majkes napisał(a):wymieniłem hamulce przednie w Xedosku na hamulce od M6. hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze. komplet hamulcowy zakupiłem od DamianaMX6 i jestem z towaru bardzo zadowolony. jakby co to polecam towar tego pana.
Cieszę się że jesteś zadowolony i polecam na przyszłość.
Hazu napisał(a):majkes napisał(a): hamowanie na moje jakieś 50% skuteczniejsze.
w jaki sposób to się mogło zmienić?
klocki z drewna miałeś wcześniej?
Zmień u siebie to zobaczysz .
Zmienię ale nie na te od M-6
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.
Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.
Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Hazu napisał(a):Zmienię ale nie na te od M-6
Już leżą czekają.
Ale zobaczył byś jak hamują moje oryginalne w porównaniu do Twoich z M6 – naprawdę u Ciebie szału nie ma.
No to pojechałeś. Zrobiłeś moim autem z 400m na dodatek po szutrze i piszesz takie teksty , daj spokój. To czy szał jest w porównaniu do oryginału czy nie to ty przecież pojęcia Marek nie masz. Rozumiem gdybyś się ze mną umówił na porównanie drogi hamowania itp. ale tak tu mnie zaskoczyłeś.
Ciekawe co wstawiasz, bo nie ma nic seryjnego lepszego na swap od zacisków z M6 do naszych aut, a jeśli te co masz są dwutłoczkowe to sprawdź na jaką średnicę tarczy .
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, 22:04 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Hazu napisał(a):Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Ciekawa teoria
Sorry że post pod postem ale internet coś mi się czkawkuje.
DamianMX6 napisał(a):na dodatek po szutrze
Po asfalcie.
DamianMX6 napisał(a):Rozumiem gdybyś się ze mną umówił na porównanie drogi hamowania itp
Choćby jutro.
DamianMX6 napisał(a): Hazu napisał(a):Tak jak już pisałem problem jest w tym że oryginalne hamulce szybko się grzeją.
A droga hamowania pozostaje bez zmian.
Ciekawa teoria
To proste;
jakby auta nie miały ABS-u to tak samo w jednym czy drugim koła zblokujesz przy hamowaniu, tyle że przy hamulcach z M6 trzeba mniejszą siła naciskać na pedał (a i tu nie zawsze bo sa różne serwa w mazdach,
ale u mnie jest takie jak u Ciebie )
Więc droga hamowania zależy przede wszystkim od przyczepności i masy auta.
DamianMX6 napisał(a):jeśli te co masz są dwutłoczkowe to sprawdź na jaką średnicę tarczy
Średnica to nie wszystko ale nie są dwutłoczkowe.
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, 23:50 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Ta dyskusja nie ma sensu i tylko zaśmieca temat. Ja miałem oryginalne zaciski a do nich FERODO i BREMBO i twierdzę że różnica jest kolosalna na korzyść zacisków z M6 z używanymi tarczami . Ty nie miałeś nigdy takich u siebie a krytykujesz. Powodzenia w dalszych dywagacjach .
DamianMX6 napisał(a):Ta dyskusja nie ma sensu i tylko zaśmieca temat
Może czas najwyższy zweryfikować czy istotnie droga hamowania się skraca na hamulcach z M6 czy też poprawa hamulców jest to tylko subiektywna opinia w oparciu o i siłę jaką trzeba przyciskać pedał hamulca.
a to wcale nie jest tak dobry zestaw jak krążąca o nim opinia.DamianMX6 napisał(a):FERODO i BREMBO
U mnie lepiej sprawdzały się ATE i TRW .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje