Amortyzatory KONI Special – komplet czy sam wkład

Postprzez michasiek » 21 cze 2008, 20:38

Siema

Mam pytanie do wyjadaczy :) Planuję kupić amorki firmy Koni do swojego MX'a i fajna cena bo coś 360zł za sztukę na przód.

Obrazek

To co widać na obrazku to ten amorek i tylko jest pytanie – Gdzie się do tego sprężynę montuje?

Czy to na zdjęciu to tylko wkład jakiś? Nie powinno być kielicha do trzymania sprężyn? Czy kupuje się go osobno? Czy może jest w komplecie?

Może ktoś rozwiać moje wątpliwości :) Będę wdzięczny
Wiem, że jacol ma taką zawiechę u siebie w MXie, ale nie ma go na gg żebym mógł go pomęczyć więc pytam na forum :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez Marco7 » 22 cze 2008, 02:56

To co widzisz na obrazku to tylko przykładowy rysunek dla 'czerwonej serii' od Koni. Jak zamówisz do swojego modelu, to napewno będzie pasować.
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez piwo » 22 cze 2008, 08:58

tak jest to wklad.trzeba to przerobic.wykorzystujesz do tego celu stare amory ktore sluza jako wspornik dla wkladu.wycina sie gore wklada wklad i mocuje.masz cala instrukcje koni na moim profilu piwo w nasze mazdy na pierwszej stronie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez michasiek » 22 cze 2008, 10:36

trzeba ciąć i wiercić?

myślałem, że dzisiaj wszystko co produkują jest plug&play...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez qbass » 22 cze 2008, 11:55

A to nie jest przypadkiem przykładowe zdjęcie/obrazek zwykłego amortyzatora, nie McPhersona?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez michasiek » 22 cze 2008, 13:00

Obrazek

na fotce z posta kolegi Piwa, wynika, ze starego amora trzeba ciąć, i w jego miejsce wsadzić ten wkład i go przykręcić od dołu i po bokach

troche nie teges.. :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez qbass » 23 cze 2008, 10:22

Wg mnie to trochę zalatuje drutem, no ale jak kto lubi :)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez michasiek » 23 cze 2008, 10:24

pogrzebowałem troche po amerykańskim forum i znalazłem instrukcje + fotki kogoś kto to już robił..

http://www.roadraceengineering.com/3g/h ... niinfo.htm

troche duża prowizorka jak dla mnie... no ale sam nie wiem.. szkoda że jacol się nie chce wypowiedzieć bo z tego co kojarzę to on ma u siebie też Koni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez piwo » 23 cze 2008, 20:40

ja tez mam koni.i powiem tyle roboty z dostsowaniem nie jest wiele.a amory na najtwardszej charakterystyce sa rewelacyjne nie za twarde a trzymaja nieziemsko.przy mojej efci gdzie rozwalila sie skrzynia biegow mialem zalozone zimowki opony przy temperartuze zewnetrznej okolo 25 stopni i trakcja byla 100 %.zero poslizgow mimo doladowania 0,8 bara.to samo na zakretach i dziurach wybieraja bardzo dobrze a nie sa wcale takie super twarde.polecam.sa tanie i rewelacyjne.na poczatku tez zwatpilem jak dostalem paczke.nie wiedzialem jak sie zabrac.ale jest instrukcja ta co powyzej wszystko opisane.trzeba kupic cztery zuzyte amory (pewnie kolo 100zl),dalej pilka do metalu wycinamy gore.wyciagamy jak z pompki rowerowej srodek z tloczkiem.i postepujemy dalej wedlug instrukcji.nie ma tu zadnych trudnosci.cala operacja to maks godzina czasu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Cukierek » 23 cze 2008, 20:50

Jacol ma właśnie takie amorki.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez jacks » 16 kwi 2009, 09:37

Ja bym chciał zakupić takie amortyzatory, ale znalazłem w internecie po ponad 480 zł/szt.
Gdzie można kupić taniej ?
Czy można założyć na jakiś czas tylko na tylną oś ?

Dodam, że obecnie mam seryjne amortyzatory i sprężyny Jamex -45mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez Lukas007 » 16 kwi 2009, 17:12

jacks a nie lepiej kupić Tokico HP ?? Całe kolumny, bez potrzeby cięcia i rzeźbienia.

Cena wyjdzie ok. 1100zł za amorki + transport z US do PL.

http://www.racinglab.com/ma92mxeabtoh.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacks » 16 kwi 2009, 18:41

Akurat na tej stronie, która podałeś nie ma opcji wysłania do Polski. Można zakupić tylko na terenie USA i ewentualnie Kanady. Sądzać po cenach to nawet gdyby była możliwosc wyslania tego do Polski, to koszt transportu wyniósłby ponad 200 $, co jest raczej nieoplacalne, gdyz za 2 tysiace to pewnie u nas kupie sportowe zawieszenie. Jesli chodzi o kombinowanie z tymi wkładami KONI, to nie jest to aż takie trudne do wykonania i warte zaoszczedzenia kilku stówek :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje