Auto: Mazda 6 2.0 GH MZR-DISI 2011
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru: 1. 115,6 KM @ 6023 rpm; 163 Nm @ 4294 rpm
2. 169,6 KM @ 6349 rpm; 211 Nm @ 4390 rpm
Uwagi: – pomiar pierwszy moc na kołach
– pomiar drugi moc na silniku
– słaba kompresja silnika
Może ktoś będzie w stanie wyjaśnić jakie mogą być przyczyny, że moc zmierzona na silniku i ta zmierzona na kołach tak bardzo się od siebie różnią. I druga rzecz, dlaczego moc na silniku znacząco wykracza poza seryjne 155 KM.
W wątku dotyczącym wykresów z hamowni znalazłem post kolegi octodan, gdzie występuję podobna sytuacja:
– moc seryjna: 136 KM
– zmierzona na silniku: 153,5 KM
– zmierzona na kołach: 133,5 KM
Dodam tylko, że w moim przypadku pomiar był wykonywany na większych kołach niż oryginalne.
Koła oryginalne: 215/50 R17
Aktualnie założone: 225/45 R19