Komentarze do wykresów

Postprzez sq2jul » 22 cze 2009, 16:45

zamiescilem wykres swojego KF'a :) Z benzyny jestem bardzo zadowolony – po 12 latach wyplulo 145.5KM i 173Nm :) Na gazie jest gorzej ale mysle, ze jest to temat do opanowania. Dzisiaj bylem u swoich gaziarzy z wykresem – popatrzyli, pokombinowali i jest lepiej ale do idealu troche brakuje. W najblizszym czasie zamierzam jeszcze raz zawitac na hamownie i sprawdzic jak wyglada wykres dla gazu.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez ravo » 22 cze 2009, 17:02

sq2jul
ale popatrz, ze przy ekonomicznej jezdzie do 3500 tys Twoje autko lepiej sie zachowuje na LPG :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez sq2jul » 22 cze 2009, 17:36

Tak, wiem – teraz czas, zeby gora byla taka jaka byc powinna ;) I kto mowil, ze auto na gazie nie moze jezdzic lepiej niz na PB? :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Fiveopac » 22 cze 2009, 19:59

Pit napisał(a):Gratuluję Five'owi niemalże 250 konnej Miaty i "trzynastki" dziś w Borsku zeby


Jeee <diabełek> Źięęki, juz mam plan by bylo ciut lepiej na nastepnej rundzie ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jackkpl » 22 cze 2009, 22:29

sq2jul napisał(a):Tak, wiem – teraz czas, zeby gora byla taka jaka byc powinna ;) I kto mowil, ze auto na gazie nie moze jezdzic lepiej niz na PB? :P


Oczywiscie, ze na LPG moze lepiej jezdzic, niz na PB. Niestety u nas przyjelo sie,ze LPG to zlo , zalozone w szopie u Wladka (bez urazy). Po tym mini remoncie widac, ze silnik jeszcze daje rade. Ladny wynik, czekam na efekty tuningu na LPG.

Mala rada : jesli jezdzisz wiekszosc czasu na LPG i chcesz wycisnac ile sie da z silnika, popros gaziazy o male przyspieszenie zaplonu. Jesli dysponuja hamownia, to powinni dobrac optymalne wyprzedzenie (powinno to byc kilka stopni). Do tego dobrac poprawny sklad mieszanki przy wyzszych obrotach (tez na hamowni) i bedziesz bardzo zadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez brii » 22 cze 2009, 22:36

jackkpl napisał(a):jesli jezdzisz wiekszosc czasu na LPG i chcesz wycisnac ile sie da z silnika, popros gaziazy o male przyspieszenie zaplonu. Jesli dysponuja hamownia, to powinni dobrac optymalne wyprzedzenie (powinno to byc kilka stopni). Do tego dobrac poprawny sklad mieszanki przy wyzszych obrotach (tez na hamowni) i bedziesz bardzo zadowolony.

Ale trzeba pamiętać, że jazda na benzynie może wtedy być niebezpieczna (spalanie stukowe)...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez jackkpl » 22 cze 2009, 22:41

brii napisał(a):
jackkpl napisał(a):jesli jezdzisz wiekszosc czasu na LPG i chcesz wycisnac ile sie da z silnika, popros gaziazy o male przyspieszenie zaplonu. Jesli dysponuja hamownia, to powinni dobrac optymalne wyprzedzenie (powinno to byc kilka stopni). Do tego dobrac poprawny sklad mieszanki przy wyzszych obrotach (tez na hamowni) i bedziesz bardzo zadowolony.

Ale trzeba pamiętać, że jazda na benzynie może wtedy być niebezpieczna (spalanie stukowe)...


Oczywiscie masz racje, zapomnialem o tym napisac (pewnie dlatego, ze od kiedy mam blos-a, to odpala na LPG bez zadnego ale ;)).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez loockas » 22 cze 2009, 22:43

brii napisał(a):Ale trzeba pamiętać, że jazda na benzynie może wtedy być niebezpieczna (spalanie stukowe)..


Więc taka operacja mija się z celem, ponieważ przy SGI rozruch następuje na benzynie i do czasu osiągniecią odpowiedniej temperatury reduktora jeździmy na benzynie.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Siw-y » 22 cze 2009, 22:44

Ale przy webasto już nie :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez brii » 22 cze 2009, 22:46

Siw-y napisał(a):Ale przy webasto już nie

Wtedy benzynę tankuje się tylko dla Webasto ;)

sq2jul – gratukuję rewelacyjnego wyniku – masz zdrowe podjeście do silnika :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez sq2jul » 22 cze 2009, 22:58

nie zalezy mi na tym aby wycisnac na LPG ile sie da. Chce tylko, zeby auto jezdzilo tak samo na LPG jak na PB (w granicach tolerancji przyjmuje strate do 5KM na LPG – chociaz mysle, ze mozna to wyregulowac idealnie). Pozyjemy, zobaczymy co wyjdzie z tych moich zyczen ;)

Moi gaziarze nie dysponuja hamownia :( Hamownia dysponuje ja, jak sobie pojade do takiej jednej firmy albo drugiej i zaplace za pomiar :P

brii napisał(a):sq2jul – gratukuję rewelacyjnego wyniku – masz zdrowe podjeście do silnika usmiech


dziekuje – staram sie jak moge :)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez marcin255 » 2 lip 2009, 21:48

co powiecie o moim wykresie ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez jackkpl » 2 lip 2009, 21:54

marcin255 napisał(a):co powiecie o moim wykresie ?


a co mamy powiedziec? Fajnie ,ze jest wykres, ale szalu chyba nie robi ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez marcin255 » 2 lip 2009, 22:08

chodzi mi o interpretacje ,szału nie robi tyle to wiem ,co może być przyczyną niskiego momentu ?
I Czy na te lata jest to normalne i takie tam ;)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez jackkpl » 2 lip 2009, 22:12

marcin255 napisał(a):chodzi mi o interpretacje ,szału nie robi tyle to wiem ,co może być przyczyną niskiego momentu ?
I Czy na te lata jest to normalne i takie tam ;)


Przyczyna moze byc zapchany kat, brudny filtr powietrza, przytkany tlumik , zly kat wyprzedzenia zaplonu i pewnie 50 innych rzeczy, ktore mi teraz nie przychodza do glowy. Moment troche niski,ale na gorze calkiem dobrze. Ja bym nic w tym silniku nie robil i jezdzil na takim, jaki jest :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez marcin255 » 2 lip 2009, 22:23

o takie info mi chodziło ,dzięki , filtr-wkładka k&N nowy , tłumik końcowy nowy zostaje katal. zamierzałem wywalić go i wspawać rurę bo wygląda starawo ;)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez THOR » 2 lip 2009, 22:29

Mógłby ktoś zerknąć na mój wykres i ocenić, co się dzieje w zakresie 2000-4000 obrotów. Wiem, ze coś jest nie tak, ale pytanie brzmi: co jest nie tak ? :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez marcin255 » 3 lip 2009, 08:38

Thor coś modyfikowałeś w silniku -wydechu?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez THOR » 3 lip 2009, 10:30

marcin255 kompletnie nic :)
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez marcin255 » 3 lip 2009, 11:25

no to ładnie ,ładnie
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje