Komentarze do wykresów

Postprzez kubik » 15 kwi 2010, 06:28

siema. u mnie na wykresie widac w pewnym zakresie obrotow falowana linie. moment niby w miare bo 128 na 132 seryjnie, moc 3Km ponad serie ale cos nie tak jest. ostatnio wymienilem przewody wn na jakies tanie moze to byc przyczyna, a moze filtr paliwa?
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 18:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez piwo » 15 kwi 2010, 09:36

ulala.piekny wykres.moment plasciutki.w super stanie masz silniczek.wrecz wzorowo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (211/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez .:MarciN:. » 15 kwi 2010, 09:46

kubik b. ładny wykres, ciekawy jestem wyniku po montażu dolotu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 21:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez kubik » 15 kwi 2010, 10:14

Szczerze mówiąc sam byłem w szoku, bo spodziewałem się mniej :D Jak założe dolot simoty ten zestaw z allegro to odrazu śmigam na pomiar. tylko wymienie filtr paliwa, bo te fale na wykresie troche mnie irytują :/
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 18:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez piwo » 15 kwi 2010, 10:36

heheheh.fale ma akzdy silnik.wiesz robi sie na hamowni taka korekte znaczy daja filtr zeby byl ladniejszy.to ze jest pofalowany to normalne zjawisko.u ciebie jest wszystko w normie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (211/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez kubik » 15 kwi 2010, 10:56

To moj pierwszy pomiar, myslalem, ze silnik przerywa czy cos :D
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 18:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez piwo » 24 kwi 2010, 22:14

Tomek6
czy hamownia miala wentylator?mozliwe ze silnik sie nagrzal i zaczal ssac cieple powietrze.wtedy moment leci na leb na szyje.ja bym paliwa do wynikow nie mieszal.to nie ma zadnego wplywu na osiagane wartosci (+-1%)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (211/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez jackkpl » 29 kwi 2010, 09:15

jarek.6s napisał(a):Auto: Madza mx-3 1.8 V6 '91
Seria: 133KM i 157Nm
Modyfikacje: CAI
Wynik: Pb 128,7KM / 6337rpm ; Lpg 124,4KM / 6448rpm
153Nm / 5285rpm ; 147Nm / 5345rpm
Uwagi: Przy pierwszym pomiarze wypluło 130,1KM i 153 Nm,lecz go pózniej skasowali.
Przed trzecim pomiarem włączył się wentylator i ogrzał trochę dolot i wypluło 128,7KM.
Obrazek



Musze przyznac, ze bardzo ladny wynik. Praktycznie seryjna moc po tylu latach – jest czego pozazdroscic. Czy silnik byl remontowany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Rafał_ » 29 kwi 2010, 09:30

jackkpl napisał(a):Musze przyznac, ze bardzo ladny wynik. Praktycznie seryjna moc po tylu latach – jest czego pozazdroscic. Czy silnik byl remontowany?

Silnik nie był remontowany, wymieniłem rozrząd, świece, kable, olej i płyny. Jedyny mod to CAI mojej roboty :D .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Majki88 » 6 kwi 2011, 10:05

Czy mógłbym poprosić o drobny komentarz
Obrazek
153,1KM 6788 179Nm 3543
150,4KM 6798 180,9Nm 3510
KL-DE, gorący stożek, komp,kolektor ssący KF, wtryskiwacze i pompa KL
w kompie błąd 24
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez jackkpl » 6 kwi 2011, 10:14

180NM z 2.5 litra to jakas mizeria. Usun usterke, zresetuj kompa. Moc nie jest jakas tragicznie niska,ale sredni zakres obrotow dosc fatalny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez MariuS » 6 kwi 2011, 21:32

KLZE na osprzęcie(wiązka, komp, przepływka ) KF-a. Wydech prócz kolektorów seryjny.
167,7KM
201 Nm



majki88 – przebieg momentu mam bardzo podobny, poszarpany dół. chyba komp kf-a nie ogarnia.
U mnie błędów nie ma. Tyle ze wykres na kablach z przebiciami

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez jackkpl » 7 kwi 2011, 07:14

To wy 2.5 litra pedzicie wtryskami i kompem z 2.0 ? To szybko padnie przy palowaniu :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Majki88 » 7 kwi 2011, 09:21

<czytaj>
Majki88 napisał(a):wtryskiwacze i pompa KL
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez ravo » 7 kwi 2011, 17:33

Koledzy komentujecie wykresy trochę mało profesjonalnej hamowni co do wykresu mocy potwierdzam, że będzie w miarę sensowny co do momentu może być z kosmosu :) Tylko porządna hamownia obciążeniowa np. Maha bo najbardziej znana w PL
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacek176 » 7 kwi 2011, 17:49

fil!p napisał(a):Auto: Mazda 323F 1.8 DOHC 1991r
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 111 KM przy 5460 rpm i 150 Nm przy 4560 rpm
Uwagi: czemu tak malo?:(

Obrazek

Mogę się założyć, że zawór VICS się nie otwiera. Moc od 5400obr. nie idzie już w górę a wręcz opada. Katalogowo moc max. powinna być przy 6500obr. Jak dla mnie ewidentna awaria systemu VICS.
Poza tym jak na 20-letnie auto nie jest źle ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mysse » 7 kwi 2011, 18:10

jak sprawdzic czy to napewno vics? pozatym ogladalem wykresy z twojego topicu o silnikach bp, z i bez vicsu i nie bylo az takiej roznicy...

edit;
juz wiem jak sprawdzic :) jutro sprawdze i napisze czy to to
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 00:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez kubik » 7 kwi 2011, 21:12

Faktycznie, dziwne, że pod koniec moment aż tak idzie w dół... A powyżej 4,5k powinien dopiero skrzydła rozwinąć
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 18:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez marcin255 » 13 lip 2011, 09:58

Mazda 3 2.0 160 KM i 186.5 Nm , auto z 2005 roku , zrobione SRI samodzielnie z zimnym nawiewem , wydech seria poza końcowym Sebringiem ,następne – wywalenie drugiego kata.
Obrazek
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez zboq » 19 sie 2011, 11:49

Koledzy zamieściłem wykres z hamowni z firmy Czakram w Tarnowie. Prosiłbym o jakiś komentarz na jego temat ;), jak tam linie przebiegają bo ja się na tym nie znam.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje