Komentarze do wykresów
zamiescilem wykres swojego KF'a Z benzyny jestem bardzo zadowolony – po 12 latach wyplulo 145.5KM i 173Nm Na gazie jest gorzej ale mysle, ze jest to temat do opanowania. Dzisiaj bylem u swoich gaziarzy z wykresem – popatrzyli, pokombinowali i jest lepiej ale do idealu troche brakuje. W najblizszym czasie zamierzam jeszcze raz zawitac na hamownie i sprawdzic jak wyglada wykres dla gazu.
Tak, wiem – teraz czas, zeby gora byla taka jaka byc powinna I kto mowil, ze auto na gazie nie moze jezdzic lepiej niz na PB?
sq2jul napisał(a):Tak, wiem – teraz czas, zeby gora byla taka jaka byc powinna I kto mowil, ze auto na gazie nie moze jezdzic lepiej niz na PB?
Oczywiscie, ze na LPG moze lepiej jezdzic, niz na PB. Niestety u nas przyjelo sie,ze LPG to zlo , zalozone w szopie u Wladka (bez urazy). Po tym mini remoncie widac, ze silnik jeszcze daje rade. Ladny wynik, czekam na efekty tuningu na LPG.
Mala rada : jesli jezdzisz wiekszosc czasu na LPG i chcesz wycisnac ile sie da z silnika, popros gaziazy o male przyspieszenie zaplonu. Jesli dysponuja hamownia, to powinni dobrac optymalne wyprzedzenie (powinno to byc kilka stopni). Do tego dobrac poprawny sklad mieszanki przy wyzszych obrotach (tez na hamowni) i bedziesz bardzo zadowolony.
jackkpl napisał(a):jesli jezdzisz wiekszosc czasu na LPG i chcesz wycisnac ile sie da z silnika, popros gaziazy o male przyspieszenie zaplonu. Jesli dysponuja hamownia, to powinni dobrac optymalne wyprzedzenie (powinno to byc kilka stopni). Do tego dobrac poprawny sklad mieszanki przy wyzszych obrotach (tez na hamowni) i bedziesz bardzo zadowolony.
Ale trzeba pamiętać, że jazda na benzynie może wtedy być niebezpieczna (spalanie stukowe)...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):jackkpl napisał(a):jesli jezdzisz wiekszosc czasu na LPG i chcesz wycisnac ile sie da z silnika, popros gaziazy o male przyspieszenie zaplonu. Jesli dysponuja hamownia, to powinni dobrac optymalne wyprzedzenie (powinno to byc kilka stopni). Do tego dobrac poprawny sklad mieszanki przy wyzszych obrotach (tez na hamowni) i bedziesz bardzo zadowolony.
Ale trzeba pamiętać, że jazda na benzynie może wtedy być niebezpieczna (spalanie stukowe)...
Oczywiscie masz racje, zapomnialem o tym napisac (pewnie dlatego, ze od kiedy mam blos-a, to odpala na LPG bez zadnego ale ).
brii napisał(a):Ale trzeba pamiętać, że jazda na benzynie może wtedy być niebezpieczna (spalanie stukowe)..
Więc taka operacja mija się z celem, ponieważ przy SGI rozruch następuje na benzynie i do czasu osiągniecią odpowiedniej temperatury reduktora jeździmy na benzynie.
Siw-y napisał(a):Ale przy webasto już nie
Wtedy benzynę tankuje się tylko dla Webasto
sq2jul – gratukuję rewelacyjnego wyniku – masz zdrowe podjeście do silnika
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
nie zalezy mi na tym aby wycisnac na LPG ile sie da. Chce tylko, zeby auto jezdzilo tak samo na LPG jak na PB (w granicach tolerancji przyjmuje strate do 5KM na LPG – chociaz mysle, ze mozna to wyregulowac idealnie). Pozyjemy, zobaczymy co wyjdzie z tych moich zyczen
Moi gaziarze nie dysponuja hamownia Hamownia dysponuje ja, jak sobie pojade do takiej jednej firmy albo drugiej i zaplace za pomiar
dziekuje – staram sie jak moge
Moi gaziarze nie dysponuja hamownia Hamownia dysponuje ja, jak sobie pojade do takiej jednej firmy albo drugiej i zaplace za pomiar
brii napisał(a):sq2jul – gratukuję rewelacyjnego wyniku – masz zdrowe podjeście do silnika usmiech
dziekuje – staram sie jak moge
marcin255 napisał(a):co powiecie o moim wykresie ?
a co mamy powiedziec? Fajnie ,ze jest wykres, ale szalu chyba nie robi .
chodzi mi o interpretacje ,szału nie robi tyle to wiem ,co może być przyczyną niskiego momentu ?
I Czy na te lata jest to normalne i takie tam
I Czy na te lata jest to normalne i takie tam
marcin255 napisał(a):chodzi mi o interpretacje ,szału nie robi tyle to wiem ,co może być przyczyną niskiego momentu ?
I Czy na te lata jest to normalne i takie tam
Przyczyna moze byc zapchany kat, brudny filtr powietrza, przytkany tlumik , zly kat wyprzedzenia zaplonu i pewnie 50 innych rzeczy, ktore mi teraz nie przychodza do glowy. Moment troche niski,ale na gorze calkiem dobrze. Ja bym nic w tym silniku nie robil i jezdzil na takim, jaki jest .
o takie info mi chodziło ,dzięki , filtr-wkładka k&N nowy , tłumik końcowy nowy zostaje katal. zamierzałem wywalić go i wspawać rurę bo wygląda starawo
Mógłby ktoś zerknąć na mój wykres i ocenić, co się dzieje w zakresie 2000-4000 obrotów. Wiem, ze coś jest nie tak, ale pytanie brzmi: co jest nie tak ?
marcin255 kompletnie nic
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje