Komentarze do wykresów

Postprzez Sokool » 27 kwi 2009, 21:08

Lukano napisał(a):Bo dane wreszcie powalają

Ledwo 2 konie ponad serię :P

Fiveopac napisał(a):Wynik pomiaru: 217,1 KM@6096 271,4 Nm@5126 / 216,5 KM@6377 275,3 Nm@5126

Nieźle :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez xXx » 27 kwi 2009, 23:24

Sokool napisał(a):Fiveopac napisał:
Wynik pomiaru: 217,1 KM@6096 271,4 Nm@5126 / 216,5 KM@6377 275,3 Nm@5126

Nieźle


Brawo, chociaz mam nadzieje ze poprzestaniesz, bo jak na razie to maksymalny moment obrotowy przy tych samych obrotach co byłe KL-ZE... Wartosci przy tych samych obrotach mogly by byc bardzo wyrownane...

Jak na Turbo to wykres mocno liniowy...


Sokool napisał(a):Lukano napisał:
Bo dane wreszcie powalają

Ledwo 2 konie ponad serię


Wystarczy... :)


Jezeli Badyl bedzie chcial, to sie wyciagnie wiecej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Lukano » 28 kwi 2009, 08:14

xXx napisał(a):Pytanie tylko który dostanie, czerwony, czy niebieski ? łoł

Czerwone podobno szybsze :D
Sokool napisał(a):Lukano napisał:
Bo dane wreszcie powalają
Ledwo 2 konie ponad serię język

Niby tak, ale jak dla mnie te seryjne kunie są wydmuchane. To jest pierwsza KL ZE która przekroczyła fabryczny stan :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez KoKo » 28 kwi 2009, 12:14

Ostatnio mamy wysyp K serii z moca ponad norme, wiec tak źle z tymi silnikami nie jest. Ciekawe jak moja z wlotem powietrza by xXx :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez xXx » 28 kwi 2009, 17:04

KoKo, czyzbys cos zmajstrował ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 28 kwi 2009, 17:06

nie wiem czy dobrze zrozumialem ale xXx porownujesz klze BA do auta fiva ? przeciez to min 1s roznicy w tej chwili na 1/4 :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez xXx » 28 kwi 2009, 17:12

ravo napisał(a):nie wiem czy dobrze zrozumialem ale xXx porownujesz klze BA do auta fiva ? przeciez to min 1s roznicy w tej chwili na 1/4



Jaki czas robią MX-5 o takiej mocy na 400m ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 28 kwi 2009, 17:26

w borsku fiva auto robilo czas 15s w Koninie juz duzo szybsze zrobilo 15s ale w deszczu sadze, ze na suchym zrobi teraz 14s a auto lukiego na slickach i duzo lzejsze od BA robilo 15s, nie wspomne o innych klze ktore mialy juz duzo gorsze czasy
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez KoKo » 28 kwi 2009, 17:34

xXx napisał(a):KoKo, czyzbys cos zmajstrował


Zmajstrowalem taki wlot jak podpatrzylem na Twojej bylej BA i u Bandyty, do tego airbox home made i juz ladnie silnik slychac :P dobra juz nie robie OT :)
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Adaś » 28 kwi 2009, 19:10

KoKo napisał(a):Ciekawe jak moja

hamownia prawdę Ci powie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 28 kwi 2009, 20:12

ravo napisał(a):w borsku fiva auto robilo czas 15s w Koninie juz duzo szybsze zrobilo 15s ale w deszczu sadze, ze na suchym zrobi teraz 14s a auto lukiego na slickach i duzo lzejsze od BA robilo 15s, nie wspomne o innych klze ktore mialy juz duzo gorsze czasy


No dobra, a skad Ty wiesz jaki czas robi BA KL-ZE w tym momencie ?? Co tu za porównanie suszarki do N/A....


Jak chcesz to porównamy Turbo z Turbo, tylko że z serii SR <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pyton162 » 28 kwi 2009, 20:32

patryk twoje nismo na filmach niszczyło twoje klze , wiec jak nismo ma krecic 13 na 400m to klze krecic powinno 15 i pewnie tak jest
Pyton162
 

Postprzez xXx » 28 kwi 2009, 20:38

No dobra, to zapodam konkret, ITR 14,7 na 400m,

ITR w wyscigach dostawala regularne baty od mazdy, czy z rolki czy z miejsca...


Jaki z tego morał ??


Nissana w to nie mieszajmy, bo to ponad 100 KM mocniejsze Turbo...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pyton162 » 28 kwi 2009, 21:08

no to fajnie, poczekamy az badyl pojedzie na jakies zawody z profi pomiarem i sie okaże
Pyton162
 

Postprzez Badyl » 28 kwi 2009, 21:09

hehe badyl to dziki upalacz, zanim ogarnę to bydle trochę czasu minie :)
(może wyjąć zegary na jakiś czas jak w kfie? ;) )
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez JarTom » 3 cze 2009, 17:33

ogólnie zadowolony jestem z pomiaru,wolałbym zmierzyć na obciażeniówce...

ktos porownywal auta na inercji/obciazeniowce/drogowej ?
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez ravo » 3 cze 2009, 17:47

na inercyjnej zawsze bedziesz mial kosmiczne wyniki NM, a KM beda oki jesli jest dobrze ustawiona. Drogowa za to pokazuje dokladnie jak sie poda wszystko precyzyjnie. Dla mnie najdokladniejsza jest hamownia obciazeniowa np MAHA
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Nastek » 10 cze 2009, 22:34

JarTom napisał(a):ogólnie zadowolony jestem z pomiaru,wolałbym zmierzyć na obciażeniówce...

ktos porownywal auta na inercji/obciazeniowce/drogowej ?
witam pytanko czy twoje autko seryjnie nie powinno mić 114 PS?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 paź 2008, 20:55
Posty: 21
Skąd: Wałcz
Auto: Mazda 323F BJ, 1.8 FP 2000r.

Postprzez Pit » 21 cze 2009, 18:20

Gratuluję Five'owi niemalże 250 konnej Miaty i "trzynastki" dziś w Borsku :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Bimbak » 22 cze 2009, 09:42

To ile Paweł teraz waży? .... oczywiscie z autem.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje