Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi

Postprzez pirrus » 28 cze 2008, 20:48

a jaki koszt takich amorkow ??:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2008, 19:53
Posty: 26
Skąd: tarnów
Auto: mazda mx3 1.8v6 93'

Postprzez michasiek » 28 cze 2008, 20:55

w stanach:
– kyb gr-2 65$ sztuka
– tokico hp 83$ sztuka


ja bede zamawiał za tydzień ze stanów, zobaczymy co z tego wyjdzie, jakie koszty wysyłki, cło, czas czekania.. jak bede wiedział to zdam relacje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez pirrus » 29 cze 2008, 11:53

o dzieki wielkie michasiek!!, jezeli wszystko bedzie ok to moze i ja zamowie:), z tym ze sprezynki -40 juz czekaja na mnie ale zastanawiam sie czy nie zostawic standardowych do czasu zakupow amorków... A moze w koncu znajde moja upragniona 323gtx 1.9t:), wtedy mx3 niestety bedzie do sprzedania:), albo stety.....:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2008, 19:53
Posty: 26
Skąd: tarnów
Auto: mazda mx3 1.8v6 93'

Postprzez michasiek » 29 cze 2008, 11:59

jak zalozysz sprezyny a amorki masz juz troche wyruchane to napewno zdechną szybciej niż myslisz :)
ja gdybym wiedział, że moje amorki tak szybko padną to bym zaczekał ze sprężynami... a tak to teraz sie tlucze na kazdej dziurze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez .:MarciN:. » 29 cze 2008, 13:55

michasiek napisał(a):ja gdybym wiedział, że moje amorki tak szybko padną to bym zaczekał ze sprężynami... a tak to teraz sie tlucze na kazdej dziurze


a nie mówiłem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 384 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez michasiek » 29 cze 2008, 14:07

heheheh MarciNku no cóż :) i tak byly juz umierajace, ja im tylko pomogłem żeby się nie męczyły :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez pirrus » 29 cze 2008, 16:02

hehehehe bardzo skutecznie im pomogles:P, moje maja 82% przod i 76% tyl wiec mi ich szkoda, a standard zawieszenie to swietna alternatywa na zime, przynajmniej w moich okolicach gdzie sniegu nie brakuje.... a wiosna zaloze sprezynki z tym ze amorki pewnie tez beda potrzebne, dlatego czekam "michasiek" jak tam pojdzie u Ciebie ze sciaganiem tych amorkow z usa:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2008, 19:53
Posty: 26
Skąd: tarnów
Auto: mazda mx3 1.8v6 93'

Postprzez tolo » 6 lip 2008, 15:50

w prawdzie nie jest to temat o 323f bg ale pisze tutaj zeby jakis sz.p moderator znow nie wyrzucil mi tematu do kosza... mianowicie tez szukam sprezyn obnizajacych ale tez amortyzatorow chodzi mi o caly komplet przod i tyl ale nie chce kupic calego kompletu razem moge go po troche uzbierac tylko problem na co patrzec czy od innych modeli amory tez podejda do BG i najlepiej jakies z regulacja w miare przystepnej cenie chcialbym sie zmiescic w 1500 ZL za calosc jak ktos moze naprowadzic mnie na jakies dobre amortyzatory chociaz dla przykladu to bede wdzieczny... dzieki!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 paź 2007, 21:52
Posty: 25
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 323f 93r 1,6 16v

Postprzez piwo » 6 lip 2008, 19:19

amory koni specjal maja regulacje twardosci lecz sa przeznaczone do zwyklych sprezyn i sa to wkladay (tzn.musisz miec stare amory wycicac z nich srodek i wsadzic koni). do bg do obnizopnych sprezyn dostepne sa z tego co wiem tylko tokico hp.wyjatkiem sa gtr i gtxsy gdzie jest sporo roznych zawieszen lacznie z kompletem regulowanym lacznie z pochyleniem kol D2.ale tam jest inne zawieszenie specjalnie dla 4x4.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (217/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez tolo » 7 lip 2008, 18:40

aha mniej wiecej czaje ale te tokico to sa sprezyny, czy amortyzatory pasujace do sprezyn obnizajacych bo nie czaje
a co powiesz na takie cos ?
http://moto.allegro.pl/item383371961_sp ... 4_tyl.html
http://moto.allegro.pl/item391486573_am ... _jap_.html
bedzie to jakos wygladalo ze obnizone jest i czy te amory da sie regulowac ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 paź 2007, 21:52
Posty: 25
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 323f 93r 1,6 16v

Postprzez piwo » 7 lip 2008, 20:13

tokico to amory.sprezyn to jest mnostwo.amorow do nich prawie wcale.sprezyny te co podales link to na ich temat sa rozne opinie.ja polecam jednak renomowanych producentow,glownie niemieckich a nie polskie.a amory do ktorych link podales beda dobre ale do seryjnych sprezyn do obnizanych to tokico hp.pewnie okolo 350 zl za sztuke ale w polsce sa ciezko dostepne.troszke bedziesz musial poszukac na necie.ogolnie mowiac mazda 323 bg jest niefortunnym samochodem do jakichkolwiek zmian mechanicznych,chodz wcale nie znaczy ze jest kiepski.jest wrecz bardzo dobry lekki zawieszenie wielowahaczowe z tylu,dobry uklad kierowniczy.ale po prostu niewiele firm europejskich cokolwiek do niego produkuje.lepszym wyborem jest kupno mx5 lub mx6.wtedy kupisz gwint lub zestaw zawieszenia wielu producentow.lacznie z grubszymi stabilizatorami i poliuretanowymi tulejami. do madzi tylko na zamowienie u pana wulkanizatora (hahaha).a o gwincie mozesz zapomniec. :P
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (217/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez tolo » 7 lip 2008, 20:32

haha no to nie pocieszyles mnie a na serie mx nie zmienie bo choc jak mowisz ze do modifikacji latwiejsza to wygladem odstaje ;P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 paź 2007, 21:52
Posty: 25
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 323f 93r 1,6 16v

Postprzez jacks » 13 sie 2008, 18:40

Dzisiaj założyłem sprężyny JAMEX -45mm. Przód ładnie zszedł w dół, natomiast z tyłu nic się nie zmieniło (widać to na zdjęciach). Mechanik, który je zakładał, powiedział, że trzeba w tych tylnych sprężynach zcisnąć jeszcze dwa zwoje ze sobą (nie wiem czym) i będzie dobrze, gdyż tył tego auta jest za lekki i dlatego nic nie dała wymiana sprężyn. Czy wolno robić coś takiego ? Jeśli tak, to czym zacisnąć te sprężyny żeby można było z tym jeździć ??

PRZED

Obrazek

PO

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez Pit » 13 sie 2008, 18:50

jacks napisał(a):Mechanik, który je zakładał, powiedział, że trzeba w tych tylnych sprężynach zcisnąć jeszcze dwa zwoje ze sobą (nie wiem czym) i będzie dobrze, gdyż tył tego auta jest za lekki i dlatego nic nie dała wymiana sprężyn

Nie rób tego. Zwymyślaj mechanika, że chce Cię zabić. Miał na myśli pewnie "klamry obniżające" – robiło to furorę na rynku tuningowym jakieś 8 lat temu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez majorkca » 13 sie 2008, 18:55

po 1 zmien mechanika ! bo to jakis ze tak juz brzydko powiem idiota . 2 green ostatnio zmienial zawieche zapytaj sie jego bo mu to fajnie wyszlo
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Pit » 13 sie 2008, 19:31

...jeszcze jedno – nowe sprężyny po wymianie "układają się" jakiś czas (nawet do 2 tyg.).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez jacks » 13 sie 2008, 19:45

To może obciążyć tył przez te przykładowe 2 tygodnie aby dobrze się ułożyły, np. wrzucić do bagażnika ze dwa worki cementu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez Green » 14 sie 2008, 13:53

nie przeginaj jacks :D uloza sie na polskich drogach szybko <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez pestek » 14 sie 2008, 14:01

"Kabura-ya Signal arrow"
Nowy projekt DOHC TURBO już ukończony :) Frajda niesamowita :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2005, 14:10
Posty: 510
Skąd: MALBORK
Auto: MAZDA mx3 BP-T

Postprzez Jacek176 » 24 paź 2008, 17:46

michasiek: i co z tymi amorami? sprowadziłeś z USA? Możesz zdradzić źródło oraz ile cie to kosztowało?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje