Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez trzydziech » 10 wrz 2010, 20:04

Auto: Mazda 323f Z5
Modyfikacje: CAI Simota (do poprawy)
Wynik:
    PB: 88,4KM 125,6Nm
    LPG: 84,7KM 123,5Nm
Uwagi: 216k km
Obrazek
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez benen » 16 paź 2010, 20:40

To ja też siędołożę do tej "złotej kolekcji" :D Jak mi się uda, w pupę jeża!!! Obrazek
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2009, 19:26
Posty: 240
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)

Postprzez MIRU » 23 paź 2010, 16:56

Auto: Mazda 323F 2.0 V6
Modyfikacje: pompa paliwa walbro 190 l/h, cewka zapłonowa zewnętrzna denso, brak kata, wydech fi 60mm do pierwszego tłumika, skrzynia biegów K8
Wynik pomiaru: 155hp@6373rpm i 182Nm@5222rpm
Uwagi: hamownia baardzo optymistyczna... :)
Obrazek

dla porównania wykres sprzed dwoch lat jak jeszcze była u Veyrona... sorka za jakosc :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Rafał_ » 25 paź 2010, 19:12

Auto:Mazda mx3 1.8 v6 '91
Seria:133KM/157Nm
Modyfikacje: swap na 2.5 v6 KL-ZE, CAI, kolektory 6-2-1, wydech przelot 2,5"
Wynik:191,7 KM @ 6922 rpm / 214,5 Nm @ 5358 rpm
Uwagi: Wykres przerywany to k8 z kolektorami i wydechem 2,5"
Obrazek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez dobrzyn22 » 7 lis 2010, 13:01

Auto:Mazda 6'06r. 2.0 mzr-cd/121KM
Modyfikacje: box
Wynik pomiaru: 146,4KM przy 3778obr/min i 400 Nm przy 2384obr/min
Załączniki
skanowanie0001.jpg
Ostatnio edytowano 14 gru 2011, 23:53 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Pawko_6 » 22 sty 2011, 14:04

Auto: Mazda 6 2,3 L3
Seria: 166KM, 207Nm
Modyfikacje: brak

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez Lukas007 » 3 lut 2011, 02:17

Auto: Mazda 626 GE FP

Seria: 105KM / 155NM

Modyfikacje:
– swap na 2.0 FS
– tłoki od FS-ZE 10.4:1
– wałek ssący od FS-ZE
– wałek wydechowy Corksport
– obróbka głowicy STAGE III
– wtryski od FS-DET 320cc
– kolektor 4-1
– wydech 2" na dwóch tłumikach przelotowych
– układ dolotowy z filtrm stożkowym Fujita
– zaślepiony zawór EGR
– uszczelka izolacyjna pod kolektor ssący
– strojenie ECU Master DET II by Coobcio

Wynik: 151KM @ 6504rpm / 190NM @ 4306rpm

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez mysse » 7 kwi 2011, 17:42

Auto: Mazda 323F 1.8 DOHC 1991r
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 111 KM przy 5460 rpm i 150 Nm przy 4560 rpm
Uwagi: czemu tak malo?:(

Obrazek
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez marcin255 » 13 lip 2011, 10:45

Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Simota )
wydech końcowy -Sebring
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)
Pomiar 160.3 KM , 186.5 Nm
Załączniki
Mazda 3 160 KM -186.jpg
Ostatnio edytowano 19 cze 2014, 13:15 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez zboq » 19 sie 2011, 09:04

Auto: Mazda 6 2.0D 136KM 2004r
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru: 144.6KM @ 3896Obr ; 318Nm @ 2439 Obr
Uwagi: Włączone radio, nadmuch, bez klimy

Obrazek

Link do lepszej jakości wykresu:
https://goo.gl/photos/Emkn676817nbsQCm8

Coś mi madzie dusi i to czuć w drodze. Poza tym bardzo późno osiąga max moment, przy 2.5 tys. obr. a powinno dużo wcześniej.
Ostatnio edytowano 2 sie 2017, 22:42 przez zboq, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez MRN » 29 gru 2011, 17:52

Auto:Mazda 323f Sportrive
Modyfikacje Dolot powietrza konstrukcji własnej z filtrem Fujita
Wynik 128Km 168Nm
Uwagi na liczniku ponad 200tys (a ile jest naprawde <co?> ). Bede działał zeby było wiecej km i nm
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2010, 23:24
Posty: 83
Skąd: Płock
Auto: Mazda 323f Sportrive Bj

Postprzez Jacek176 » 29 gru 2011, 20:25

Auto: Mazda 323F 1.8 1993r.
Modyfikacje: tłoki, wałki, wydech, dolot, DET 3
Wynik pomiaru: 168KM, 197Nm
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tomek-waw » 27 mar 2012, 19:57

Auto: Mazda 3, 2.0 150KM, 2008
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru: 159,7 KM @ 6812 rpm, 188,6 Nm @ 4447 rpm

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 18 kwi 2012, 21:19

Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)

Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm

Bez 2 katalizatora

pomiar 2 -161.1 KM , 189.1 Nm

Obrazek
Ostatnio edytowano 12 lip 2012, 06:13 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Raflo » 10 lip 2012, 22:07

Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 2004r.
Modyfikacje:dolot (Carbon Air Intake)
Wynik pomiaru: 124KM, 333Nm
Obrazek
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2008, 12:22
Posty: 123
Skąd: Lublin/Huissen NL
Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r

Postprzez ghadzik » 20 lip 2012, 08:52

Auto: Mazda 3 1.6D (109KM w serii) 2005r
Modyfikacje: usunięcie FAP & downpipe customade RM Motors, Chip Tuning
Wynik pomiaru: 133 KM, 300NM (2220 Obr)
Uwagi: przed usunięciem FAPa wykresy na hamowni wychodziły od (chyba) 95KM do 105.7KM w zależności od intensywności wypalania filtra (jak znajde stare wykresy to wrzuce)

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 lut 2012, 16:53
Posty: 17
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK 1.6 '05 Diesel
133KM 300NM by V-Tech

Postprzez iwi » 25 lip 2012, 12:01

Witajcie.
Jestem po tuningu samochodu – modyfikacja komputera.
Tak u mnie to wygląda – tylko wgrana nowa mapa.
Załączniki
mazda_wykres_mocy.pdf
(34.04 KiB) Pobrane 388 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 00:33
Posty: 408 (0/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez tekkenfan » 29 lip 2012, 23:15

Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC
Modyfikacje: Głowica BP4W (po lekkiej obróbce), kolektory 4-1 Pacesetter, przepustnica 60mm, usunięte VICSy, MAF->MAP, DET3 w trybie FI, trochę teflonu...
Wynik pomiaru: 137.5 KM @ 6818 / 164 NM @ 5401
Uwagi: Pierwszy pomiar z AFR bogatym, drugi z AFR~13,5
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Wojtek » 31 lip 2012, 13:23

Auto: Mazda5 Sport CR LF 2008
Modyfikacje: backbox custom – wymieniony ostatni tlumik
Wynik pomiaru: 155.1KM/6645rpm i 183.7Nm/4919rpm
Uwagi: seria (teoretycznie) to: 146KM/6500 i 185Nm/4000rpm

wykres M5 moc 2012.jpg
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez nedd » 25 paź 2012, 11:12

Auto: Mazda 6 GY, diesel 2.0 2006 r.
Modyfikacje: usunięcie DPF, Ecochip
Wynik pomiaru: 172 KM@ 3643 obr, 421Nm przy 2378 Obr



Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 maja 2011, 21:20
Posty: 26
Skąd: W-wa/Pruszków
Auto: Mazda 6 GY, XII.2006, diesel 2,0->143@172 KM <--moja ex
Mazda 6 GJ 2,5AT Grand Touring <-moja aktualna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje