Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez adamoz » 30 lis 2012, 08:17

Auto: Mazda 6 GY, diesel 2.0 2006 r.
Modyfikacje: Chip-tuning
Wynik pomiaru: 168,5KM @ 3644 rpm, 372,8Nm @ 2752 rpm


wykres.jpg

Czy to taka słaba seria czy ktoś mógłby podpowiedzieć, gdzie na forum szukać przyczyny małej mocy (w szczególności momentu) na niskich obrotach?
Patrząc na wykres powyżej różnica jest spora.
Początkujący
 
Od: 28 lis 2012, 10:38
Posty: 20 (0/1)
Auto: Mazda 6 GY 2006 143KM DPF

Postprzez PanQ » 8 gru 2012, 22:10

Auto: Mazda 323f BJ 2001 1,6 DOHC (ZM)
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 100.8KM przy 5420 obr/min, 150Nm przy 3749 obr/min
Uwagi: brak

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 01:48
Posty: 45
Skąd: Rybnik/Radlin
Auto: Mazda 323F BJ 2001r 1.6 DOHC

Postprzez maestro » 5 sty 2013, 12:12

Auto: Mazda 3 BL MZR-CD 2.2 150KM
Modyfikacje: chiptuning
Wynik pomiaru: 185.6KM przy 3263 obr/min, 430Nm przy 2338 obr/min
Uwagi: brak
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2012, 20:31
Posty: 410 (0/2)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 3 2,2 MZR-CD (BL) 2009r.

Postprzez marcin255 » 7 sty 2013, 09:13

Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)

Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm

po grzebaniu w ECU

163 KM , 194Nm
Załączniki
mazda163.jpg
Ostatnio edytowano 19 cze 2014, 13:09 przez marcin255, łącznie edytowano 1 raz
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 12 mar 2013, 22:43

Auto: Mazda 3 -2.0L 2005 r
Seria 150 KM , 189 Nm ( nie sprawdzone)

Modyfikacje SRI- ( home made -stożek Fujita )
obudowa stożka
wydech końcowy -Sebring
Pomiar 1 -158.3 KM , 186. Nm

po grzebaniu w ECU

163 KM @ 6370 rpm, 195 Nm @ 4840 rpm

Po obróbce głowicy na razie

166 KM@ 6292 rpm i 209 Nm @ 4777 rpm
Załączniki
12.03 209 Nm 166 KM.jpg
Ostatnio edytowano 19 cze 2014, 13:10 przez marcin255, łącznie edytowano 3 razy
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 14 mar 2013, 00:16

Auto: Mazda3 BK 2.0l 2008r
Modyfikacje: wymiana seryjnego dolotu – Simota Carbon Fiber Aero Form
Wynik pomiaru: 161,1KM@6741rpm, 188Nm@5168rpm
Uwagi: Poprzedni wynik 159,7 KM@6812rpm, 188,6 Nm@4447rpm



VTG-Mazda3-I.jpg
Ostatnio edytowano 14 mar 2013, 00:55 przez tomek-waw, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez Waterlive » 14 mar 2013, 00:53

Auto: Mazda2 Sport DE ZY 2009
Modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 114,6KM/6350rpm i 139,3Nm/4199rpm
Uwagi: zimowe opony i włączone światła ;)

Obrazek
Dziękuję za kolejne zakopanie ważnego tematu.
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2010, 00:04
Posty: 766 (38/29)
Skąd: Warszawa
Auto: Citroen Berlingo II 2.0 HDI 03'

Postprzez chorhe » 18 mar 2013, 15:25

A i ja dorzucę swoje 3 grosze a jest się czym chwalić :)

Auto: Mazda 6 2.0 2004r 136KM (powinno być seryjnie) a jest :)
Modyfikacje: brak
Wynik pomiaru: 149,4KM@3778rpm, 355Nm@2753rpm
Załączniki
wykres_mazda.png
Początkujący
 
Od: 15 paź 2010, 18:37
Posty: 4
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 2.0 i 136KM pod maską a wszystko to z 2004r

Postprzez grzegorzjubymx6 » 2 kwi 2013, 18:04

po 320000KM przebiegu przyszła pora na pomiar Hamownia WSTR Garage
Auto: Mazda 626 GW 98r. 2.0FS
Seria: 116KM i 172Nm
Wynik pomiaru :
-moc 124.7KM
-moment 175.8Nm
Modyfikacje: brak

uwagi: 130000km na gazie
Obrazek
Ostatnio edytowano 3 kwi 2013, 20:08 przez grzegorzjubymx6, łącznie edytowano 1 raz
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Reiss » 2 kwi 2013, 23:33

Auto: Mazda 323f BA 97r. 2.0 KF
modyfikacje: seria
Wynik pomiaru: 138,3 KM
164,4Nm
Uwagi: brak

Obrazek
Prawdziwy samochód jest jak Piękna Kobieta!!
To taki, który jest wymagający w prowadzeniu,
ciasny, spala niewyobrażalną ilość benzyny,
jego utrzymanie kosztuje worek pieniędzy,
mruczy do ucha za każdym muśnięciem gazu, ma swoje kaprysy, ale wystarczy jedno spojrzenie na jego felgi/światełka/maskę i już mu się wszystko wybacza.
Japan Assassin
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 20 mar 2010, 19:09
Posty: 692 (5/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 5 2.0 06'
MX-5 1.8 07'

Postprzez DISItune » 17 cze 2013, 12:48

Auto: Mazda 3 MPS 2.3 Turbo benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, 2007
Modyfikacje: krótki dolot typu SRI + Turbo Inlet Pipe, FMIC Precision, downpipe 3 cale z katalizatorem o niskich oporach, przelotowy układy wydechowy z jednym tłumikiem (catback + test pipe) o średnicy 2,75 cala, pompa paliwa, program
Wynik pomiaru: 340KM przy 5915rpm 444Nm 4535rpm
Uwagi: Strojenie własnoręczne (DISI-tune)

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez octodan » 21 sie 2013, 18:44

Auto: Mazda 6, 2,0 2005r. 136 KM (powinno być seryjnie)
Modyfikacje: brak?
Wynik pomiaru: moc: 153,5KM/3873rpm; na kołach: 133,5KM; moment obr: 326,4Nm/2960rpm
Uwagi: hamownia mobilna
Załączniki
skan wykres M.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2012, 19:22
Posty: 273 (23/14)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY, 2.0 diesel, 2005, 136 KM
*****
służbowy:
golf VII w tedeiku ;)

Postprzez Crenshaw » 24 sie 2013, 16:08

Auto: Xedos 6 2.0 V6 98' (seria 140KM)
Modyfikacje: Cold Air Intake
Wynik pomiaru: 146,0KM przy 6329 rpm, 170,6Nm przy 5291 rpm
Obrazek
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez THOR » 24 sie 2013, 18:09

Auto: Mazda 3 BK LF 03' (seria 150 KM)
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru: 165,5 KM przy 6482 rpm, 196,3 Nm przy 4852 rpm
Uwagi: Byle nie mniej ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2008, 13:14
Posty: 2684 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez Bo_Lo » 27 wrz 2013, 15:07

Auto:Mazda 323F BJ 1.5 ZL
LPG STAG4+,Hana
Fabrycznie 88hp
Mody:
CAI,brak kata,strojenie LPG w Pitecu
wynik na LPG 98hp i 133NM
Załączniki
323f.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez leitowdz » 30 sty 2014, 22:32

Auto: Mazda6 GG 2003 2.0 MZR-CD
Modyfikacje: zaślepiony egr // zmieniony IC // chiptuning
Wynik pomiaru: 158,2 KM przy 3749 obr/min i 370,7 Nm przy 1992 obr/min
Uwagi: pomiar na 5-tym biegu, do poprawy parę rzeczy na wiosnę :)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

PostTen post został usunięty przez Mibay 20 mar 2014, 19:49.

Postprzez Przemo87 » 29 mar 2014, 23:42

Auto:323 bg gt 1,8 16v 91r.
Modyfikacje:brak
Wynik:124km(6367obr.)n157nm(4186obr.)
Uwagi 250000tys silnik nie było zagladane do niego:)
Obrazek
Początkujący
 
Od: 31 paź 2013, 20:40
Posty: 25
Auto: Alfa Romeo 156
Mazda 323 1.8 dohc gt

Postprzez michal1983 » 4 kwi 2014, 08:16

Wykres
mazda.jpg


Analiza spalin
Obrazek

Auto: Mazda 323 1.5 Z5 '98 230.000 km
Seria 88 KM , 132 Nm
Pomiar 95 KM, 130 NM

Modyfikacje:
– CAI ze strumienicą (Węglarski)
– kolektor 4-2-1 owinięty bandażem (wpięta Lambda)
– zamiast tłumika środkowego – komora rezonansowa typu Honda-Venturii (Węglarski)
– tłumik końcowy dedykowany REMUS
– średnica rur wydechu 50mm
– zaślepiony EGR
– świece irydowe DENSO IK20 przerwa 1mm
– olej pełen syntetyk AMSOIL SIGNATURE SERIES 10W30
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez WORCIK » 11 kwi 2014, 20:57

MAZDA 6 2.0 CITD 143KM

rok produkcji 2008

Przed modyfikacją remap ECU silnika było 143KM i 342Nm

Po delikatnej modyfikacji jest 166 KM oraz 384Nm
Załączniki
CAM00078.jpg
WYKRES Z POMIARU – FIRMA WIDOCZNA NA WYDRUKU DOKONAŁA JEDYNIE POMIARU
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:01
Posty: 286 (32/29)
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: JEST OBECNIE
MAZDA 6 2.2 GJ 150KM 380Nm
śr. spalanie 8,4
MAZDA MX-5 2.0 160KM 190Nm
śr. spalanie 9,7
Mazda 3 BM 2,0 SkyActiv-G 120KM MT

YAMAHA XVS 1100 Drag Star

BYŁY:
MAZDA 6 GG 1,8 BP śr. spalanie 8,8
MAZDA 6 GH 2.0 D śr. spalanie 7,7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje