Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez Neonixos666 » 16 paź 2020, 21:49

Gib napisał(a):Ten mod to chyba właśnie tylko jej odblokowanie bo do 4,5 tys wykresy idą łeb w łeb



dokładnie, jeśli ktoś jeździ do 4,5 tyś to nie odczuje różnicy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Blox » 3 lis 2020, 08:11

Mazda 626 GF rf2a
Modyfikacje: Rezystory, MBC, Turbo @1,0BAR
Załączniki
IHamownia.jpg
Początkujący
 
Od: 3 lis 2020, 07:56
Posty: 1
Auto: 626 GF 2.0 DiTD 1998

Postprzez DISItune » 3 lis 2020, 08:24

Mazda 3 2.0 BM/BN 120/165 – modyfikacja Stage 2
W skład modyfikacji wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– remap ECU wykonywany na hamowni
Seryjna moc zmierzona: 168KM 209Nm
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 174KM 221Nm
Moc po modyfikacji ECU: 194KM 230Nm
LU_MOD.jpg


Mazda MX-5 ND1 modyfikacja Stage 2
W skład modyfikacji wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– remap ECU wykonywany na hamowni
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 175KM 228Nm
Moc po modyfikacji ECU: 191KM 239Nm
MX-5 DW logo.jpg


Mazda MX-5 ND1 modyfikacja Stage 3<faja>
W skład modyfikacji Stage 3 wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1 wchodzący również w skład Stage 2
– wałki dolotowy oraz wydechowy o zmienionych krzywkach
– remap ECU wykonywany na hamowni
Wynik końcowy uzyskany w wyniku tej modyfikacji 213KM i 248Nm <serduszka>
MX-5 Rafal Final logo.jpg


Wykres porównawczy Stage 2 vs Stage 3 na tym samym aucie
MX-5 wałki final logo.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 3 lis 2020, 22:14

to jest ta ND Buniego?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 3 lis 2020, 22:18

Nie
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Wronek1 » 20 gru 2020, 13:06

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2020, 15:22
Posty: 18 (1/0)
Skąd: Żary
Auto: Mazda 5 2.0 PB

Postprzez dobrzyn22 » 8 lut 2021, 15:22

Mazda3 BN 2017, 2.0 benzyna, fabrycznie 119 , obecnie 173 konie <spoko>
IMG_20210208_141644.jpg
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Zebro » 8 maja 2021, 14:16

Mazda 3 BN 2.0 Automat (widać, że ręczne skrzynie mają większe przyrosty).
Załączniki
183781932_284655203330339_3663222644190042137_n.jpg
Początkujący
 
Od: 30 paź 2020, 15:21
Posty: 8 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM 2017 2.0 120KM

Postprzez adam_we » 8 maja 2021, 22:37

No trochę słabo, nawet wyjściowych 165KM nie ma. Za to seria wzorowa. U mnie było 26KM za dużo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 10:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez tadziol » 8 sie 2021, 13:08

Na seryjnych gratach wypluła na pierwszym hamowaniu nieco ponad deklarowaną fabryczną moc.
Znany i uznany w środowisku stroiciel fortepianów DISI-TUNE dokonał korekty położenia zer i jedynek logicznych w mapie PCM co przełożyło się na zwiększenie momentu obrotowego oraz uzyskanie większej mocy przy niższych rpm.
Auto zmieniło się diametralnie w kwesti przyspieszania,dlatego wszystkim polecam wycieczkę do Ożarowa.
PS. Wrażenia z lecącej plazmy 55 cali na przednią szybę auta – bezcenne.
Załączniki
2B847A1C-8402-4600-B237-81596B954069.jpeg
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 8 sie 2021, 18:37

Co tam się zadziało przy 5100 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Zbyniek6 » 13 lis 2021, 08:58

[Mazda 626 1998 GF 2.0 FS 115 KM bez lpg
Seria 100%, benzyna 95
Załączniki
20211113_090006.jpg
Początkujący
 
Od: 25 lip 2016, 11:31
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 1998r, 2.0 115KM (FS)

Postprzez Bonek87 » 16 lut 2022, 21:33

Mazda 3 BL 2009r. 2.2 150KM . Fabrycznie na lekim plusie :) po modyfikacji wyszło 190 km i 444 nm :)
Załączniki
20210601_151125.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2012, 23:43
Posty: 56
Skąd: Chorzów
Auto: Było
Mazda 3 BK 1.6 MZR Z6 2005

Jest
Mazda 3 BL
2009r.
2.2 150KM –> 190KM
MZR-CD

Postprzez Wronek1 » 4 paź 2022, 16:52

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2020, 15:22
Posty: 18 (1/0)
Skąd: Żary
Auto: Mazda 5 2.0 PB

Postprzez Wronek1 » 1 sie 2023, 13:42

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 lis 2020, 15:22
Posty: 18 (1/0)
Skąd: Żary
Auto: Mazda 5 2.0 PB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje