Strona 1 z 2

Uturbienie Wankla Renesis

PostNapisane: 20 mar 2007, 20:28
przez tomeq
odrazu chcialem sie przywitać i napisac swoj problem.
siedze za granica i planuje zakup powaznego auta.

aktualnie chce kupić rx8, tylko ze osiągi mnie nie powalają na kolana.
myślałem ze jednak lepiej bedzie to jezdzić, ale gdy pierwszy raz sie przejechałem nie zrobiło na mnie wrazenia jakiego sie spodziewałem.

mysle o skyline r33 gtr albo mazde rx8.
tylko mam pytanie gdzie (moze nawet w polsce) sa jakies przetarte szlaki dot. uturbienia silnika wankla.

wiem ze moja pozycja odnosnie mocy auta jest dla wielu niezrozumiala ale tu, bo nie mieszkam aktualnie w polsce, jest calkiem inaczej jesli chodzi o szybkie auta.
o skylinie wiem z grubsza to co chce ale chce rowniez zobaczyc inne mozliwosci, bo szczerze rx8 bardzo mi sie podoba silnikowo, bo wyglad jest dla mnie na 2 miejscu.

jeśli ktoś by mi pomogł byłbym bardzo wdzieczny.
jesli ktos uzna post za wyglup małolata to jego problem. chcialem sie tylko czegos wiecej dowiedzieć.

pozdrawiam.

PostNapisane: 20 mar 2007, 20:39
przez qlesh
Siedzisz w Nowym Jorku?

PostNapisane: 20 mar 2007, 20:46
przez tomeq
york to miasto w angli :)
dokladnie na polnocy :)

PostNapisane: 20 mar 2007, 22:55
przez qlesh
Aha :D <glupek2>

PostNapisane: 21 mar 2007, 17:30
przez R-iksik8
Z tego co się orientuje to nikt w Polsce nie doturbiał RX-8... jedyną osobą chyba co miała zamiar to zrobić to Megalol i na pewno jest on w tym temacie.

Tu jest poruszony temat tuningu RX-8:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23830

Możesz jedynie skontaktować się z jakimiś firmami tuningowymi

Dwie Poznańskie firmy:
http://www.ag-tuning.pl/
http://www.h-o-t.pl/

Nic więcej nie pomogę...

PostNapisane: 21 mar 2007, 17:34
przez Adaś
raczej w Polsce nikt tego nie robił co za tym idzie ktoś by się uczył na Twoim silniku:)

PostNapisane: 22 mar 2007, 18:16
przez OLI W.D.R.
Witam

troche sie tym interesowałem i chyba najlepsza opcja to >>> http://www.turbo-kits.com/rx-8_turbo_kits.html STAGE II produkcji Greddy, ale cena jest powalająca. Moc po instalacji to 326 KM @7800rpm

Tak to niby wygląda:
Obrazek


a tu wykres z hamowni:

Obrazek


Kwestia tylko instalacji.... Kto ci to założy? Chyba ze bawisz sie sam :D

PostNapisane: 24 mar 2007, 00:37
przez tomeq
cena rzeczywiscie spora :)

pozostaje mi wybor pomiedzy seria rx-8 a czyms z wiekszym potencjałem (za mniejsza kase :) ) bo wydac 23 kola na turbo do auta to rzeczywiscie sporo :)

dzieki za to wszystko.
pozdrawiam.

PostNapisane: 24 mar 2007, 00:42
przez Winetou
OLI W.D.R. napisał(a):a tu wykres z hamowni:

ten wykres mi się wydaje jakiś lewy patrząc na obrotomierz rx-8...

PostNapisane: 24 mar 2007, 07:58
przez Pit
Winetou napisał(a):
OLI W.D.R. napisał(a):a tu wykres z hamowni:

ten wykres mi się wydaje jakiś lewy patrząc na obrotomierz rx-8...

Revolution (N/A) uzyskuje max moc bodajże przy 9000 rpm

PostNapisane: 24 mar 2007, 10:06
przez OLI W.D.R.
wykres jest ze stronki z tym turbo >> Niepowiem bo sam byłem zdziwiony tym ze niby max power @7800rpm w/g ich danych >>>a na wykresie wychodzi im jakies 7200 rpm >>> Dziwne :|
Tym bardziej ze w/g broszury salonowej RX-8 seryjna ma max power@8200rpm :|

PostNapisane: 24 mar 2007, 10:13
przez OLI W.D.R.
tomeq jeszcze jedno >>> na tej stronce jest tez turbo kit w wersji STREET i jest tańszy gdzies o połowe a po instalacji masz 260bhp@7800 według nich

PostNapisane: 25 mar 2007, 20:39
przez Zell
a RX8 to nie jest przypadkiem wyższa półka sklepowa ? cenowo oczywiście

a nie lepiej kupić RX7 FD3S ? jest ich od zatrzęsienia tam gdzie przebywasz, koszt ubezpieczenia ten sam co w Sky'u, a wydając większą kasę możesz sobie nawet 2002 rok sprawić

zależy co lubisz, Sky ma napęd na 4 kółka (choć właściwie przez większość czasu na 2 ale nie będę tu na ten temat rozprawiał :D) zaś Mazda to typowy RWD do którego trzeba mieć trochę więcej szacunku

ogólnie serwisowanie i ceny części będą podobne, jednak przy RX7 musisz bardziej dbać o auto (jest wrażliwe na ludzi którzy chcą zrobić mu krzywdę ;) ), RX8 to nowe auto, mniej rzeczy się zepsuje ale to jest bardziej sporty coupe niż supersport car (jak RX7 czy Sky), a Sky'a jest dość odporny jednak serwisowanie na czas to podstawa

przejedź się, porównaj i wybierz ;)

PostNapisane: 26 mar 2007, 17:14
przez tomeq
no wlasnie sky mi chodzi po głowie, bo raz, fajna moc, dwa super naped (o ktorym wspomniałeś :) ) a rx7 nie chce bo poprostu mi sie strasznie nie podoba. mimo wszystko chciałbym zeby jednak auto mi sie podobało :)

nie chce obrazić właścicieli rx7, poprostu sa rozne gusta.
ten turbo kit na 260 koni to chyba zadna rewelacja podniesc moc o 20kM :) turbina, jak juz bym sie decydował to na ten mocniejszy kit, i pokombinował z komputerem gdzieś w firmie tuningowej zeby podkrecili nieco moc, bo tu widze idiotoodporny program na wykresie :).

wczesniej jezdziłem bmw 330d wiec [jaki?] naped mi nie obcy :)

poszukam moze ktoś tu na miejscu robi coś ciekawego z wanklem :)
mimo wszystko dzieki za odpowiedzi ;]

sky i mazda w sumie niewiele sie roznia cena.
mam m/w 15k do wydania wiec myśle ze sie zmieszcze chcac kupić rx8, na gtr-a napewno wystarczy, bo na r34 juz nie :)

PostNapisane: 26 mar 2007, 22:40
przez Morder
tomeq jesteś chyba pierwszą osobą od której słyszę, że nie podoba jej się RX-7 ostatniej generacji :D

PostNapisane: 1 kwi 2007, 08:44
przez tomeq
moze nie tak ze sie nie podoba, ale majac do wyboru rx7 i rx8 wybieram to 2 :)

PostNapisane: 1 kwi 2007, 09:33
przez Faja
A może mps-a ?? I podkręcić ten silnik też można i 4x4 ! :P

PostNapisane: 2 kwi 2007, 20:32
przez Michallus
Bez zastanawiania wybrałbym GTRa z RB26DETT. Piękna maszynai z wysooooookim potencjałem. RX8 byłby na pewno zdecydowanie bardziej zagadkowy od Skya.

PostNapisane: 29 kwi 2007, 23:40
przez przemekw
R-iksik8 napisał(a):jedyną osobą chyba co miała zamiar to zrobić to Megalol i na pewno jest on w tym temacie.


Czesc
Ja wlasnie dojrzalem do tej decyzji. Jak macie jakies nowe info to bede wdzieczny ... Co do Greedy to przeginaja z cenami.
Przemisko

PostNapisane: 30 kwi 2007, 11:49
przez Bimbak
pogadaj z lolkiem bo jego coś odwiodło od uturbiania renesisa.