Uturbienie Wankla Renesis
1, 2
odrazu chcialem sie przywitać i napisac swoj problem.
siedze za granica i planuje zakup powaznego auta.
aktualnie chce kupić rx8, tylko ze osiągi mnie nie powalają na kolana.
myślałem ze jednak lepiej bedzie to jezdzić, ale gdy pierwszy raz sie przejechałem nie zrobiło na mnie wrazenia jakiego sie spodziewałem.
mysle o skyline r33 gtr albo mazde rx8.
tylko mam pytanie gdzie (moze nawet w polsce) sa jakies przetarte szlaki dot. uturbienia silnika wankla.
wiem ze moja pozycja odnosnie mocy auta jest dla wielu niezrozumiala ale tu, bo nie mieszkam aktualnie w polsce, jest calkiem inaczej jesli chodzi o szybkie auta.
o skylinie wiem z grubsza to co chce ale chce rowniez zobaczyc inne mozliwosci, bo szczerze rx8 bardzo mi sie podoba silnikowo, bo wyglad jest dla mnie na 2 miejscu.
jeśli ktoś by mi pomogł byłbym bardzo wdzieczny.
jesli ktos uzna post za wyglup małolata to jego problem. chcialem sie tylko czegos wiecej dowiedzieć.
pozdrawiam.
siedze za granica i planuje zakup powaznego auta.
aktualnie chce kupić rx8, tylko ze osiągi mnie nie powalają na kolana.
myślałem ze jednak lepiej bedzie to jezdzić, ale gdy pierwszy raz sie przejechałem nie zrobiło na mnie wrazenia jakiego sie spodziewałem.
mysle o skyline r33 gtr albo mazde rx8.
tylko mam pytanie gdzie (moze nawet w polsce) sa jakies przetarte szlaki dot. uturbienia silnika wankla.
wiem ze moja pozycja odnosnie mocy auta jest dla wielu niezrozumiala ale tu, bo nie mieszkam aktualnie w polsce, jest calkiem inaczej jesli chodzi o szybkie auta.
o skylinie wiem z grubsza to co chce ale chce rowniez zobaczyc inne mozliwosci, bo szczerze rx8 bardzo mi sie podoba silnikowo, bo wyglad jest dla mnie na 2 miejscu.
jeśli ktoś by mi pomogł byłbym bardzo wdzieczny.
jesli ktos uzna post za wyglup małolata to jego problem. chcialem sie tylko czegos wiecej dowiedzieć.
pozdrawiam.
- Od: 20 mar 2007, 20:21
- Posty: 5
- Skąd: york
Z tego co się orientuje to nikt w Polsce nie doturbiał RX-8... jedyną osobą chyba co miała zamiar to zrobić to Megalol i na pewno jest on w tym temacie.
Tu jest poruszony temat tuningu RX-8:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23830
Możesz jedynie skontaktować się z jakimiś firmami tuningowymi
Dwie Poznańskie firmy:
http://www.ag-tuning.pl/
http://www.h-o-t.pl/
Nic więcej nie pomogę...
Tu jest poruszony temat tuningu RX-8:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23830
Możesz jedynie skontaktować się z jakimiś firmami tuningowymi
Dwie Poznańskie firmy:
http://www.ag-tuning.pl/
http://www.h-o-t.pl/
Nic więcej nie pomogę...
...::: R X 8 :::...
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727
JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
ЬФЯВФ ЗЩЦУК
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25727

JA NIE JEŻDŻĘ ZA SZYBKO...JA LATAM ZA NISKO :d
- Od: 11 lip 2006, 20:16
- Posty: 125
- Skąd: Poznań
- Auto: MAZDA RX-8 HIGH-POWER
raczej w Polsce nikt tego nie robił co za tym idzie ktoś by się uczył na Twoim silniku:)
Witam
troche sie tym interesowałem i chyba najlepsza opcja to >>> http://www.turbo-kits.com/rx-8_turbo_kits.html STAGE II produkcji Greddy, ale cena jest powalająca. Moc po instalacji to 326 KM @7800rpm
Tak to niby wygląda:
a tu wykres z hamowni:
Kwestia tylko instalacji.... Kto ci to założy? Chyba ze bawisz sie sam
troche sie tym interesowałem i chyba najlepsza opcja to >>> http://www.turbo-kits.com/rx-8_turbo_kits.html STAGE II produkcji Greddy, ale cena jest powalająca. Moc po instalacji to 326 KM @7800rpm
Tak to niby wygląda:

a tu wykres z hamowni:

Kwestia tylko instalacji.... Kto ci to założy? Chyba ze bawisz sie sam

NeeD 4 SpeeD CarboN
<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 15 wrz 2006, 16:06
- Posty: 74
- Skąd: Kórnik, Poznań
- Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91
Winetou napisał(a):OLI W.D.R. napisał(a):a tu wykres z hamowni:
ten wykres mi się wydaje jakiś lewy patrząc na obrotomierz rx-8...
Revolution (N/A) uzyskuje max moc bodajże przy 9000 rpm
wykres jest ze stronki z tym turbo >> Niepowiem bo sam byłem zdziwiony tym ze niby max power @7800rpm w/g ich danych >>>a na wykresie wychodzi im jakies 7200 rpm >>> Dziwne
Tym bardziej ze w/g broszury salonowej RX-8 seryjna ma max power@8200rpm
Tym bardziej ze w/g broszury salonowej RX-8 seryjna ma max power@8200rpm

NeeD 4 SpeeD CarboN
<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 15 wrz 2006, 16:06
- Posty: 74
- Skąd: Kórnik, Poznań
- Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91
tomeq jeszcze jedno >>> na tej stronce jest tez turbo kit w wersji STREET i jest tańszy gdzies o połowe a po instalacji masz 260bhp@7800 według nich

NeeD 4 SpeeD CarboN
<embed src="http://www.site-clocks.com/flash/clocks/digital.swf?hex=0000FF" width="150" height="75" wmode="solid" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 15 wrz 2006, 16:06
- Posty: 74
- Skąd: Kórnik, Poznań
- Auto: Mazda 323F 1,8 16V '91
a RX8 to nie jest przypadkiem wyższa półka sklepowa ? cenowo oczywiście
a nie lepiej kupić RX7 FD3S ? jest ich od zatrzęsienia tam gdzie przebywasz, koszt ubezpieczenia ten sam co w Sky'u, a wydając większą kasę możesz sobie nawet 2002 rok sprawić
zależy co lubisz, Sky ma napęd na 4 kółka (choć właściwie przez większość czasu na 2 ale nie będę tu na ten temat rozprawiał
) zaś Mazda to typowy RWD do którego trzeba mieć trochę więcej szacunku
ogólnie serwisowanie i ceny części będą podobne, jednak przy RX7 musisz bardziej dbać o auto (jest wrażliwe na ludzi którzy chcą zrobić mu krzywdę
), RX8 to nowe auto, mniej rzeczy się zepsuje ale to jest bardziej sporty coupe niż supersport car (jak RX7 czy Sky), a Sky'a jest dość odporny jednak serwisowanie na czas to podstawa
przejedź się, porównaj i wybierz
a nie lepiej kupić RX7 FD3S ? jest ich od zatrzęsienia tam gdzie przebywasz, koszt ubezpieczenia ten sam co w Sky'u, a wydając większą kasę możesz sobie nawet 2002 rok sprawić
zależy co lubisz, Sky ma napęd na 4 kółka (choć właściwie przez większość czasu na 2 ale nie będę tu na ten temat rozprawiał
ogólnie serwisowanie i ceny części będą podobne, jednak przy RX7 musisz bardziej dbać o auto (jest wrażliwe na ludzi którzy chcą zrobić mu krzywdę
przejedź się, porównaj i wybierz
Było:
Nissan Almera 2.0 '98
Mazda 3 2.3 '05
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy
R32 GTR '92 – daily ? ;D
Nissan Almera 2.0 '98
Mazda 3 2.3 '05
Jest:
Isuzu Trooper 2.8 TD – wołek roboczy
Nissan RxS13 x.x '92 – bokolot
Efini FD3S 1.3 '94 – weekend toy
R32 GTR '92 – daily ? ;D
- Od: 24 cze 2005, 11:03
- Posty: 26
- Skąd: Lublin
- Auto: Japońskie :)
no wlasnie sky mi chodzi po głowie, bo raz, fajna moc, dwa super naped (o ktorym wspomniałeś
) a rx7 nie chce bo poprostu mi sie strasznie nie podoba. mimo wszystko chciałbym zeby jednak auto mi sie podobało
nie chce obrazić właścicieli rx7, poprostu sa rozne gusta.
ten turbo kit na 260 koni to chyba zadna rewelacja podniesc moc o 20kM
turbina, jak juz bym sie decydował to na ten mocniejszy kit, i pokombinował z komputerem gdzieś w firmie tuningowej zeby podkrecili nieco moc, bo tu widze idiotoodporny program na wykresie
.
wczesniej jezdziłem bmw 330d wiec [jaki?] naped mi nie obcy
poszukam moze ktoś tu na miejscu robi coś ciekawego z wanklem
mimo wszystko dzieki za odpowiedzi ;]
sky i mazda w sumie niewiele sie roznia cena.
mam m/w 15k do wydania wiec myśle ze sie zmieszcze chcac kupić rx8, na gtr-a napewno wystarczy, bo na r34 juz nie
nie chce obrazić właścicieli rx7, poprostu sa rozne gusta.
ten turbo kit na 260 koni to chyba zadna rewelacja podniesc moc o 20kM
wczesniej jezdziłem bmw 330d wiec [jaki?] naped mi nie obcy
poszukam moze ktoś tu na miejscu robi coś ciekawego z wanklem
mimo wszystko dzieki za odpowiedzi ;]
sky i mazda w sumie niewiele sie roznia cena.
mam m/w 15k do wydania wiec myśle ze sie zmieszcze chcac kupić rx8, na gtr-a napewno wystarczy, bo na r34 juz nie
- Od: 20 mar 2007, 20:21
- Posty: 5
- Skąd: york
R-iksik8 napisał(a):jedyną osobą chyba co miała zamiar to zrobić to Megalol i na pewno jest on w tym temacie.
Czesc
Ja wlasnie dojrzalem do tej decyzji. Jak macie jakies nowe info to bede wdzieczny ... Co do Greedy to przeginaja z cenami.
Przemisko
-----------------------------------
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
Mazda RX-8 Revolution 170 2006 rok
Peugeot 407 SW Premium 2.0 HDI 2007 rok
VW Garbus 1600i Mexico 1997 rok
Merdedes S280 (W108) 1970 rok
- Od: 19 kwi 2006, 04:23
- Posty: 130
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 Revolution 170
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje