Strona 1 z 2

Tarcze MIKODA

PostNapisane: 3 mar 2007, 23:11
przez Jacol
Witam, poszukuję opinii na temat polskich tarcz MIKODA. Chce zmienić tarcze na tyle w mojej madzi, tylko nie wiem czy zbierac kase i kupić komplet EBC czy wypróbować tarcze MIKODA.

Obrazek

Tu macie wiecej fotkek tych tarcz: http://www.mikoda.pl/public/foto.htm
Wiem że po foto nie odpowiece na to pytanie, wiec moze ktos je mial, lub słyszał opinie o nich.

PS Do modów, wrzuciłem do Tuningu bo w koncu o tuningowych tarczach, jesli zle to przeniescie do OPINIE :)

PostNapisane: 4 mar 2007, 07:48
przez slav

PostNapisane: 4 mar 2007, 09:12
przez brii
Jacol – kipesko szukałeś – było już na forum i tyczyło właśnie MX3...
Z resztą pisałem Ci na PW o tych tarczach

PostNapisane: 4 mar 2007, 12:37
przez Jacol
brii napisał(a):Jacol – kipesko szukałeś – było już na forum i tyczyło właśnie MX3...
Z resztą pisałem Ci na PW o tych tarczach

Wrrr... to ja nie umie szukac :) Wiem, gadałem z Tobą o tych tarczach, ale znów znam kolesia co ma te tarcze i nie narzeka...

Przeczytałem opinie z tych for (dzieki drof) Wiekszosc ludu jest na nie. Przetocze tarcze te co mam (bo jeszcze w miare grube) zaloze poki co klocki ferodo, i bede czekal az uzbieram kase na tarcze i klocki ebc na obie osie :)

PS Do moda... Mozna skoszowac temat... Dzieki.

PostNapisane: 4 mar 2007, 12:55
przez slav
Jacol napisał(a):Wiekszosc ludu jest na nie


niestety, w tym przypadku niestety nie ma ,ze dobre bo polskie :(

PostNapisane: 4 mar 2007, 13:33
przez xXx
Chcesz zmienić tarcze z tyłu, przecież z tyłu masz niewentylowane i pewnie nie dostaniesz nacinanych ?? Tylne tarcze zresztą nie są tak ważne, jak przód...

PostNapisane: 4 mar 2007, 15:08
przez Jacol
xXx nacinane dostane. Wiem ze tylne nie sa tak wazne jak przód (na tył idzie 30% sily hamowania). ale skoro sie skonczyly to warto wziasc lepsze :) Na tył dostane nacinane EBC i Mikody, brembo ma normalne. Ale poczekam zbiore kase (ok. 2000zł) i kupie juz komplecik na przod i tył EBC :) Pozdrawiam

PostNapisane: 4 mar 2007, 15:10
przez Adaś
a z ciekawosci ile kosztuja EBC do MX3?

PostNapisane: 4 mar 2007, 15:22
przez Jacol
Wiec tak, najswiezszy cennik EBC:
-tarcze przód – 2szt – Turbo Groove (nacinane i nawiercane) – 750zł
-tarcze tył – 2szt – Turbo Grove (nacinane i nawiercane) – 628zł
– klocki przód GreenStuff – 285zł
– klocki tył BlackStuff – 106zł

Do tego dojdą przewody w oplocie + nowy płyn

PostNapisane: 4 mar 2007, 15:46
przez xXx
Jacol, powiem Ci szczerze że nie dał bym 628 PLN za tarcze na tył i zastanów się dobrze nad tym, bo poza dobrym efektem wizualnym nie uzyskasz wiele więcej.

Dobra cena za BlackStuff na tył, też takie zakładam...

PostNapisane: 4 mar 2007, 16:31
przez Adaś
xXx napisał(a):Dobra cena za BlackStuff na tył, też takie zakładam...

Patryk a kiedy? bo chyba EBC to sie sprowadza jakos na zamówienie u Smirnoffa czy są od ręki? ja pod koniec marca bede o nich myslal dopiero bo inne wydatki na glwoie teraz:/ musze zmienic robote:>

Jacol napisał(a):-tarcze przód – 2szt – Turbo Groove (nacinane i nawiercane) – 750zł

[tiiit] do 323F BA zwykłe EBC 600zł na przód:/ Turbo Groove ok 900:/

PostNapisane: 4 mar 2007, 17:04
przez xXx
Adam nie wiem jeszcze kiedy, ale na pewno je założę. Teraz mam Kashiyame, bo jak wracałem z Niemiec F-ką skończyły mi się klocki po drodze. Na szczęście przy pomocy Simoneus-a w Poznaniu udało mi się przerobić za pomocą gumówki klocki od 323F BG 1,8 i dojechałem do domu.

Ustawiłem sobie jakiś czas temu idealnie branie ręcznego prawa z lewą stroną, aby ładnie wchodzić w zakręty na ręcznym, ale zabawa ta trwała jakieś 40 minut, po czym tylne klocki wytarły się i ręczny służył już tylko do ogólnych celów.

Powiem szczerze, że idealne ustawienie ręcznego daje rewelacyjny efekt, auto wchodzi w poślizg za delikatnym pociągnięciem lewarka, trzeba uważać żeby nie przedobrzyć <faja>

PostNapisane: 4 mar 2007, 17:15
przez Adaś
ja mam za to bezadziejnie reczny ustawiony i klocki tez juz 45ys z tylu przejechaly;)

PostNapisane: 4 mar 2007, 18:00
przez Jacol
xXx napisał(a):Adam nie wiem jeszcze kiedy, ale na pewno je założę.

Hehe ja tez... Ale przed tym czeka mnie wydatek na sprawdzenie autka u Jaksyi nowe aluski z oponami 18 :) Potem hamulce :P

PostNapisane: 8 mar 2007, 17:19
przez styku
Mikoda to zwykłe tarcze nienawiercane. Nawiercenia robią pod klienta. Strach się bać. Odradzam

PostNapisane: 9 mar 2007, 02:52
przez Fiveopac
styku napisał(a):Mikoda to zwykłe tarcze nienawiercane. Nawiercenia robią pod klienta. Strach się bać. Odradzam

Pewnie na tych nawiercanych duzo jezdziles skoro tak piszesz? Ja jakos sie nie boje bac a co wiecej, nawet sie nie boje.

Z kolei nawiercenia i naciecia w tarczach EBC lub Zimmermann powstaja w wyniku medytacji buddyjskich mnichow w temacie materializacji nicosci w miejscu wywiertu/naciecia....

PostNapisane: 9 mar 2007, 07:38
przez Jacol
Fiveopac napisał(a):Z kolie nawiercenia i naciecia w tarczach EBC lub Zimmermann powstaja w wyniku medytacji buddyjskich mnichow w temacie materializacji nicosci w miejscu wywiertu/naciecia....

<lol>

PostNapisane: 16 mar 2007, 16:41
przez vinyl997
Ja mam na tyle MIKODY przewiercane na wylot i nacinane sa cacy na przod mam juz zamowione EBC Turbo Groove choc teraz bym sie zastanawial czy na tyl tez nie kupic EBC

PostNapisane: 18 mar 2007, 13:41
przez styku
Fiveopac porónujesz tarcze EBC, które są w USA od lat do firmy, która zaczęła parę lat temu swoją działalność?

Brawo

Ja nie muszę znać buddyjskich mnichów, żeby wiedzieć, że jest kilka metod produkcji tarcz i kilka materiałów.
Wystarczy wiedzieć, że tarcze "sportowe" pracują w wyższych temperaturach, więc muszą być zrobione z innego materiału niż zwykłe tarcze.
Już nawet najtańsze EBC TG pracują o 200 stopni wyżej, niż zwykłe tarczki.

Do tego dochodzi proces wytwarzania rowków, które są niczym innym jak obniżeniem wytrzymałości tarczy. Więc gdyby to było takie dobre, to wszystkie tarcze by to miały a tak nie jest.

PostNapisane: 22 mar 2007, 22:35
przez KALII
Obrazek
Na dniach będę wkładał tarcze mikody do proba GT1 u znajomego.Zdam relacje z eksploatacji,ale na pierwszy rzut oka i nacięcia i otwory są zrobione bardzo precyzyjnie zobaczymy czas pokaże ile wytrzymają pod ciężką nogą Roberta. :]