- Kod: Zaznacz cały
G5M-R:
Used with BP-ZE (MY90-91) BP-ZE (∞ Infini)
Type 5MT, FWD 5MT, FWD
1st gear 3.307:1 3.307:1
2nd gear 1.833:1 1.833:1
3rd gear 1.310:1 1.310:1
4th gear 1.030:1 0.970:1
5th gear 0.795:1 0.755:1
Final drive 4.105:1 4.388:1
Reverse 3.166:1 3.166:1
Differential open viscous LSD
Shift mechanism: remote, rod actuation remote, rod actuation
Clutch Cover set load 392kgf 392kgf
(3846N) (3846N)
Więc kto mi wytłumaczy, dlaczego tu pisze że jednak jest wiskoza??

W/w informacje zaczerpnięte zostały z
http://protegefaq.net/
Kiedyś
Krzynio323f wspominał że jak
Burry miał kiedyś ukręconą półoś w swoim GRSI to od żadnej skrzyni BP DOHC nie pasowała, bo była znacznie grubsza... A miał dane z pierwszej ręki bo to bracia
A tak sobie teraz myślę – kiedyś prosiłem właśnie o informacje z EPC czym się różni GRSI od zwykłego BP DOHC i nikt nie potrafił mi na to odpowiedzieć opierając się danymi właśnie z EPC... A takie małe OT: masz w EPC rozpisane różnice między mocą i momentem dla GTX'a i GT-R'a dla Europy i Japonii? Różnica jest ponad 20KM więc to nie jest mało...
AAAA właśnie – skoro już będziesz grzebać w EPC (bo będziesz

) to bądź tak dobry i sprawdź jaką dokładnie ma GRSI moc i moment i przy jakich obrotach.
Pozdrawiam