Jak podłączyć wskaźnik doładowania
1, 2
ja się wpiołem do wostegata w przewód sterowania który idzie do przepustnicy. A wpiołem się z trójnikiem tóż przed nią.
Loudner jeżeli chcesz żeby Boost wskazywał właściwe parametry czyli wartość doładowania ale realna czyli w kolektorze ssącym a nie przed turbo to podepnij go za przepustnicą w kolektor ssący .Albo w jakieś podciśnienie np.do regulatora paliwa.Ale musi być w kolektor ssący bo tam już jest realne ciśnienie po stratach np przez np.przepustnice i cały dolot.
Czyli np.jeżeli podepniemy przed przepustnicą czyli na wyjściu sprężonego powietrza to będziemy mieli wartość większą niż za przepustnicą .Ale chyba nie o to chodzi ja wolę widziedz ile silnik dostaje powietrza a nie ile turbo ma na wyjściu z muszli.
Czyli np.jeżeli podepniemy przed przepustnicą czyli na wyjściu sprężonego powietrza to będziemy mieli wartość większą niż za przepustnicą .Ale chyba nie o to chodzi ja wolę widziedz ile silnik dostaje powietrza a nie ile turbo ma na wyjściu z muszli.
- Od: 13 lip 2006, 16:28
- Posty: 16
KALII napisał(a):Ale musi być w kolektor ssący bo tam już jest realne ciśnienie
a jeśli podepniemy w kolektor to czy wskaźnik pokaże też podciśnienie czy wtedy trzeba zakładać drugi wskaźnik osobno
Loudner – podeślij mi lepszą fotkę na której widać cały regulator albo kolektor z różnych stron [oczywiście w miarę możliwości.]
Waluś – jak kupisz wsakźnik z vac / boost to będzie wskazywać chyba że już masz.W przypadku twojego silnika daj trojnik w przewód który idzie do map sensora który umiejscowiony na grodzi silnika w okolicy przepustnicy.Ten przewód biegnie do kolektora przetnij go i daj trójnik i będzie działać.
Waluś – jak kupisz wsakźnik z vac / boost to będzie wskazywać chyba że już masz.W przypadku twojego silnika daj trojnik w przewód który idzie do map sensora który umiejscowiony na grodzi silnika w okolicy przepustnicy.Ten przewód biegnie do kolektora przetnij go i daj trójnik i będzie działać.
- Od: 13 lip 2006, 16:28
- Posty: 16
jak wepniesz się w ten wężyk będziesz miał ciśnienie przed intercoolerem i przepustnicą.
żeby mieć rzeczywiste ciśnienie z jakim pracuje silnik musisz wpiąć się w kolektor dolotowy
żeby mieć rzeczywiste ciśnienie z jakim pracuje silnik musisz wpiąć się w kolektor dolotowy
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
nie wiem jak est w cx-7, nie zaglądałem tam pod maskę nigdy.
Raczej niema potrzeby dorabiania króćca, na 99% masz tam jakiś wężyk wpięty do kolektora, wystarczy że wepniesz się w niego trójnikiem.
możesz wrzucić jakieś fotki kolektora, może wypatrzę jakiś dobry
Raczej niema potrzeby dorabiania króćca, na 99% masz tam jakiś wężyk wpięty do kolektora, wystarczy że wepniesz się w niego trójnikiem.
możesz wrzucić jakieś fotki kolektora, może wypatrzę jakiś dobry
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
to chyba będzie wspomagania hamulców. Teoretycznie mógł byś się w to wpiąć ale po co się męczyć z wpinaniem cienkiego wężyka w taką rurę
Poszukaj lepiej jakiegoś cieńszego, coś jak ten:
Szczerze mówiąc nie mogę się zorientować po tych zdjęciach... Możesz zrobić zdjęcie tego wężyka z innego kąta? bo nie wiem czy to jest podciśnienie czy podgrzewanie przepustnicy
Dopisano 22 sie 2018, 14:54:
Dobra, przeszukałem internety...
Ten wężyk to podgrzewanie przepustnicy – nie ruszaj go.
To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)
Poszukaj lepiej jakiegoś cieńszego, coś jak ten:
Szczerze mówiąc nie mogę się zorientować po tych zdjęciach... Możesz zrobić zdjęcie tego wężyka z innego kąta? bo nie wiem czy to jest podciśnienie czy podgrzewanie przepustnicy
Dopisano 22 sie 2018, 14:54:
Dobra, przeszukałem internety...
Ten wężyk to podgrzewanie przepustnicy – nie ruszaj go.
To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
u mnie tak to wygląda:
to samo w chyba większej rozdzielczości:
https://i.imgur.com/ui6VAzl.jpg
https://i.imgur.com/CEguT0X.jpg
https://i.imgur.com/N00HLkv.jpg
https://i.imgur.com/P9lYEIm.jpg
https://i.imgur.com/eLW7r6w.jpg
https://i.imgur.com/xvWXAdb.jpg
https://i.imgur.com/BfAl12D.jpg
to samo w chyba większej rozdzielczości:
https://i.imgur.com/ui6VAzl.jpg
https://i.imgur.com/CEguT0X.jpg
https://i.imgur.com/N00HLkv.jpg
https://i.imgur.com/P9lYEIm.jpg
https://i.imgur.com/eLW7r6w.jpg
https://i.imgur.com/xvWXAdb.jpg
https://i.imgur.com/BfAl12D.jpg
No to będziesz musiał zrzucić intercooler żeby się dostać do akumulatora próżni
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Piohrun napisał(a):To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)
ale czy na pewno jest tam ten akumulator? Zdjęcie co pokazałeś, wydaje mi się ze tam jest inny kolektor. (może mi się tylko wydaje )
Zrzucenie intercoolera to nie problem, już czyściłem niedawno. Ale chciałbym to ogarnąć za jednym zamachem, bo auto jest codziennie używane. Nie mogę sobe pozwolić na stanie w garażu. Czasowo też u mnie krucho, a nikomu w obce ręce auta nie oddam na grzebanie przy silniku.
wygląda na to że ten kolektor z mojego zdjęcia jest identyczny jak twój, obróć głowę do góry nogami popatrz
możesz też spróbować zajrzeć pod intercooler bez odkręcania, może wypatrzysz ten akumulator
skąd jesteś? jak z Łodzi lub okolic to mogę spróbować pomóc nie przez internet, było by łatwiej gdybym to widział na żywo
możesz też spróbować zajrzeć pod intercooler bez odkręcania, może wypatrzysz ten akumulator
skąd jesteś? jak z Łodzi lub okolic to mogę spróbować pomóc nie przez internet, było by łatwiej gdybym to widział na żywo
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
To może po prostu podjedź wieczorem na spota grupy łódzkiej?
Każdy czwartek, 19:30, parking pasażu łódzkiego.
Ja dzisiaj powinienem być na spocie koło 22:00 ale nawet jak mnie nie będzie czy będziesz wcześniej to na 100% znajdzie się ktoś kto Ci pomoże
Każdy czwartek, 19:30, parking pasażu łódzkiego.
Ja dzisiaj powinienem być na spocie koło 22:00 ale nawet jak mnie nie będzie czy będziesz wcześniej to na 100% znajdzie się ktoś kto Ci pomoże
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje