Jak podłączyć wskaźnik doładowania

Postprzez loudner » 25 sty 2007, 14:10

Mozna go podlaczyc gdzie przy kolektorze dolotowym ale nie wiem gdzie. i mozna przy westgeat podlaczyc ale nie mam pojecia gdzie i jak prosze was o pomoc. tu sa zdjecia moze ktos zaznaczy gdzie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 20:46
Posty: 108
Skąd: Swarzedz
Auto: Mazda 323 1.9 GTX Turbo

Postprzez Waluś » 25 sty 2007, 16:32

ja się wpiołem do wostegata w przewód sterowania który idzie do przepustnicy. A wpiołem się z trójnikiem tóż przed nią.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez KALII » 25 sty 2007, 22:39

Loudner jeżeli chcesz żeby Boost wskazywał właściwe parametry czyli wartość doładowania ale realna czyli w kolektorze ssącym a nie przed turbo to podepnij go za przepustnicą w kolektor ssący .Albo w jakieś podciśnienie np.do regulatora paliwa.Ale musi być w kolektor ssący bo tam już jest realne ciśnienie po stratach np przez np.przepustnice i cały dolot.
Czyli np.jeżeli podepniemy przed przepustnicą czyli na wyjściu sprężonego powietrza to będziemy mieli wartość większą niż za przepustnicą .Ale chyba nie o to chodzi ja wolę widziedz ile silnik dostaje powietrza a nie ile turbo ma na wyjściu z muszli.
Początkujący
 
Od: 13 lip 2006, 16:28
Posty: 16

Postprzez loudner » 25 sty 2007, 23:32

a mozesz mi zaznaczyc na fotce w ktorym miejscu mam sie wpiac bo nie mam pojecia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 20:46
Posty: 108
Skąd: Swarzedz
Auto: Mazda 323 1.9 GTX Turbo

Postprzez Waluś » 26 sty 2007, 10:27

KALII napisał(a):Ale musi być w kolektor ssący bo tam już jest realne ciśnienie

a jeśli podepniemy w kolektor to czy wskaźnik pokaże też podciśnienie ?? czy wtedy trzeba zakładać drugi wskaźnik osobno ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez KALII » 26 sty 2007, 15:46

Loudner – podeślij mi lepszą fotkę na której widać cały regulator albo kolektor z różnych stron [oczywiście w miarę możliwości.]
Waluś – jak kupisz wsakźnik z vac / boost to będzie wskazywać chyba że już masz.W przypadku twojego silnika daj trojnik w przewód który idzie do map sensora który umiejscowiony na grodzi silnika w okolicy przepustnicy.Ten przewód biegnie do kolektora przetnij go i daj trójnik i będzie działać.
Początkujący
 
Od: 13 lip 2006, 16:28
Posty: 16

Postprzez tomekrvf » 26 sty 2007, 16:08

loudner, jak się lata ośką z silnikiem od GTX? :D
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez domino.pl » 21 sie 2018, 20:18

Witam. Czy może ktoś podpowie gdzie wpiąć się wężykiem w CX-7 2.3T ?

Czy wpiąć się w czarną rurkę?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 21 sie 2018, 22:17

jak wepniesz się w ten wężyk będziesz miał ciśnienie przed intercoolerem i przepustnicą.

żeby mieć rzeczywiste ciśnienie z jakim pracuje silnik musisz wpiąć się w kolektor dolotowy :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 21 sie 2018, 23:43

kwestia dorobienia gniazda? Czy w mojej wersji jest tam jakiś wolny "pin" gdzie mogę wpiąć się wężykiem?
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 22 sie 2018, 10:04

nie wiem jak est w cx-7, nie zaglądałem tam pod maskę nigdy.

Raczej niema potrzeby dorabiania króćca, na 99% masz tam jakiś wężyk wpięty do kolektora, wystarczy że wepniesz się w niego trójnikiem.
możesz wrzucić jakieś fotki kolektora, może wypatrzę jakiś dobry :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 22 sie 2018, 12:06

Obrazek

Obrazek


Ta rurka jest z przodu auta, pod intercoolerem, w kolektorze ssącym. I idzie w stronę kabiny, drugie foto.

Tutaj mogę?
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 22 sie 2018, 15:42

to chyba będzie wspomagania hamulców. Teoretycznie mógł byś się w to wpiąć ale po co się męczyć z wpinaniem cienkiego wężyka w taką rurę :P

Poszukaj lepiej jakiegoś cieńszego, coś jak ten:
Capture.PNG


Szczerze mówiąc nie mogę się zorientować po tych zdjęciach... Możesz zrobić zdjęcie tego wężyka z innego kąta? bo nie wiem czy to jest podciśnienie czy podgrzewanie przepustnicy

Dopisano 22 sie 2018, 14:54:

Dobra, przeszukałem internety...
Ten wężyk to podgrzewanie przepustnicy – nie ruszaj go.
To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)
Capture.PNG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 22 sie 2018, 17:50

Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 23 sie 2018, 10:24

No to będziesz musiał zrzucić intercooler żeby się dostać do akumulatora próżni
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 23 sie 2018, 10:52

Piohrun napisał(a):To czarne zaznaczone na czerwono to akumulator próżni, powinny wychodzić z niego dwa wężyki, jeden do elektrozaworu i dalej do gruszki (oznaczony na niebiesko) i drugi który łączy akumulator z kolektorem – w ten chcesz się wpiąć (może na nim być zaworek – jeśli jest to wpinasz się między kolektor a zaworek)

ale czy na pewno jest tam ten akumulator? Zdjęcie co pokazałeś, wydaje mi się ze tam jest inny kolektor. (może mi się tylko wydaje <glupek2> )
Zrzucenie intercoolera to nie problem, już czyściłem niedawno. Ale chciałbym to ogarnąć za jednym zamachem, bo auto jest codziennie używane. Nie mogę sobe pozwolić na stanie w garażu. Czasowo też u mnie krucho, a nikomu w obce ręce auta nie oddam na grzebanie przy silniku.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 23 sie 2018, 12:15

wygląda na to że ten kolektor z mojego zdjęcia jest identyczny jak twój, obróć głowę do góry nogami popatrz :D
możesz też spróbować zajrzeć pod intercooler bez odkręcania, może wypatrzysz ten akumulator
skąd jesteś? jak z Łodzi lub okolic to mogę spróbować pomóc nie przez internet, było by łatwiej gdybym to widział na żywo
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 23 sie 2018, 12:59

Łódź Brukowa jestem codziennie do 17.00 Na spokojnie muszę to przejrzeć.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 23 sie 2018, 14:16

To może po prostu podjedź wieczorem na spota grupy łódzkiej?
Każdy czwartek, 19:30, parking pasażu łódzkiego.

Ja dzisiaj powinienem być na spocie koło 22:00 ale nawet jak mnie nie będzie czy będziesz wcześniej to na 100% znajdzie się ktoś kto Ci pomoże <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 23 sie 2018, 16:39

Krucho u mnie z czasem. Może to dobry pomysł, ale dzisiaj chyba nie dam rady.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje