Jak podłączyć wskaźnik doładowania

Postprzez domino.pl » 25 sie 2018, 07:00

Z akumulatora próżni brak połączenia z kolektorem bezpośrednio. Żadna rurka nie idzie do kolektora. Zawsze idzie do kolektora. Krótka rurka ma zawór.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tutaj jest kolanko z kolektora z rurką idącą do tej czarnej gruszki. W sumie szybsze i bez odkręcania intercoolera dojście do bezpośredniego wpięcia się do kolektora ssącego.


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez Piohrun » 25 sie 2018, 20:10

Akumulator ma połączenie.
Tutaj:
Capture.PNG

Niestety nie wężykiem więc się nie wepniesz :(

Myślę że w ten wężyk możesz się wpiąć:
Capture2.PNG


Wydaje się dosyć cienki więc może nie będziesz musiał stosować jakichś dziwnych trójników.
Tylko postaraj się wpiąć jak najbliżej kolektora, czasem w takie węże mają do środka włożone zawory zwrotne.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 149 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez domino.pl » 25 sie 2018, 20:46

https://i.imgur.com/eLW7r6w.jpg?1


Skapnąłem się gdzie akumulator ma połączenie z kolektorem.
Wpiąłem się rano w ten grubszy wąż. Tam nie ma zaworka. Rura bezpośrednio do kolektora. Rurka jest grubsza, kupiłem mosiężny trójnik w sklepie hydraulicznym, ( w żadnym motoryzacyjnym w okolicy nie mieli).
Jutro podłącze elektrykę.

Na stole, na krótko podłączyłem , fajnie działa wizualnie. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Jestem dobrej myśli.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez tomek670 » 25 sie 2018, 21:04

Tutaj jest kolanko z kolektora z rurką idącą do tej czarnej gruszki. W sumie szybsze i bez odkręcania intercoolera dojście do bezpośredniego wpięcia się do kolektora ssącego.

na Twoim miejscu tu bym się wpiął, tym wężykiem vaccum z kolektora steruje BOV-em
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez domino.pl » 25 sie 2018, 21:25

Wpiołem się właśnie tam w tą rurkę dziś rano. Jutro rano przetestuję wskaźnik.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez domino.pl » 28 sie 2018, 23:44

Obrazek

Podłączone. Działa :–) kawałek sIę przejechałem, ciśnieniem pokazuje w szczycie 1.1 bar. Chyba nie jest źle?
Drugi zegar od temperatury oleju. Już świeci, ale sonde wkręcę może dopiero w sobotę.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez tomek670 » 29 sie 2018, 11:50

Fajnie wyglądają :)
Jakiej firmy masz wskaźniki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez domino.pl » 29 sie 2018, 12:10

DEFI Chiński <spoko>
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Postprzez tomek670 » 1 wrz 2018, 11:24

1,1 w peak-u to tak jak u mnie :)
A gdzie podłączasz czujnik temp oleju?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez domino.pl » 1 wrz 2018, 13:31

Mam adapter do wkręcenia zamiast śruby spustu oleju w misce olejowej.
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2018, 14:11
Posty: 58 (4/0)
Skąd: Inowrocław
Auto: CX-9 2.2 2011

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje