Z akumulatora próżni brak połączenia z kolektorem bezpośrednio. Żadna rurka nie idzie do kolektora. Zawsze idzie do kolektora. Krótka rurka ma zawór.
Tutaj jest kolanko z kolektora z rurką idącą do tej czarnej gruszki. W sumie szybsze i bez odkręcania intercoolera dojście do bezpośredniego wpięcia się do kolektora ssącego.
Jak podłączyć wskaźnik doładowania
1, 2
Akumulator ma połączenie.
Tutaj:
Niestety nie wężykiem więc się nie wepniesz
Myślę że w ten wężyk możesz się wpiąć:
Wydaje się dosyć cienki więc może nie będziesz musiał stosować jakichś dziwnych trójników.
Tylko postaraj się wpiąć jak najbliżej kolektora, czasem w takie węże mają do środka włożone zawory zwrotne.
Tutaj:
Niestety nie wężykiem więc się nie wepniesz
Myślę że w ten wężyk możesz się wpiąć:
Wydaje się dosyć cienki więc może nie będziesz musiał stosować jakichś dziwnych trójników.
Tylko postaraj się wpiąć jak najbliżej kolektora, czasem w takie węże mają do środka włożone zawory zwrotne.
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
https://i.imgur.com/eLW7r6w.jpg?1
Skapnąłem się gdzie akumulator ma połączenie z kolektorem.
Wpiąłem się rano w ten grubszy wąż. Tam nie ma zaworka. Rura bezpośrednio do kolektora. Rurka jest grubsza, kupiłem mosiężny trójnik w sklepie hydraulicznym, ( w żadnym motoryzacyjnym w okolicy nie mieli).
Jutro podłącze elektrykę.
Na stole, na krótko podłączyłem , fajnie działa wizualnie. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Jestem dobrej myśli.
Skapnąłem się gdzie akumulator ma połączenie z kolektorem.
Wpiąłem się rano w ten grubszy wąż. Tam nie ma zaworka. Rura bezpośrednio do kolektora. Rurka jest grubsza, kupiłem mosiężny trójnik w sklepie hydraulicznym, ( w żadnym motoryzacyjnym w okolicy nie mieli).
Jutro podłącze elektrykę.
Na stole, na krótko podłączyłem , fajnie działa wizualnie. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Jestem dobrej myśli.
Tutaj jest kolanko z kolektora z rurką idącą do tej czarnej gruszki. W sumie szybsze i bez odkręcania intercoolera dojście do bezpośredniego wpięcia się do kolektora ssącego.
na Twoim miejscu tu bym się wpiął, tym wężykiem vaccum z kolektora steruje BOV-em
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje