Stożek z dolotem z USA do 2.5 V6 – Wszelkie informacje finalne
mbmaster napisał(a):Czekam na ta Parówke m4rcina i montujemy z fotorelacja zeby
to i ja sie zjawie dla towarzystwa;D
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 17:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Na szybko efekt u Marka:)
Adaś napisał(a):Na szybko efekt u Marka:)
Przegoniłeś mnie
Zapraszam na http://www.m4rcin.prv.pl
Co do dźwięku to jakiejś specjalnej różnicy nie ma... z tym, że my już mieliśmy stożki
Dodam jeszcze, że stożek można wsadzić tylko od spodu samochodu, więc lewarek się przyda. Akumulator odkręciliśmy aby wszystko ładnie dopasować – żeby nic się nie obijało itp. U mnie w samochodzie jest blos, przez co musiałem każdą z rur maksymalnie uciąc tj. tak aby zachować odpowiednie kąty (delikatnie regulowane jeszcze na gumowych łącznikach). Teraz siedzi na wcisk
- Od: 8 wrz 2005, 20:51
- Posty: 636
- Skąd: 52.259°N 21.020°E
- Auto: TT
m4rcin dorzuć w wolnej chwili relację do mojego tematu – będzie kompletne rozwiązanie dla obu MXów
ja zmieniałem jednocześnie wydech ze sportowego na serię i powiem tak... wcześniej słyszałem wydech, teraz słyszę silnik – jest rewelacja
luki55 napisał(a):no a jak dżwięk?
ja zmieniałem jednocześnie wydech ze sportowego na serię i powiem tak... wcześniej słyszałem wydech, teraz słyszę silnik – jest rewelacja
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 17:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
nooo
niezla odleglosc nad ziemia, stozka w cronosie
BTW
nie powininen on wychodzic za chlodnice docelowo (bardziej w lewo)
(to bylem ja LoBowy )
niezla odleglosc nad ziemia, stozka w cronosie
BTW
nie powininen on wychodzic za chlodnice docelowo (bardziej w lewo)
(to bylem ja LoBowy )
-
Katka83
na chłodnicy po tej stronie jest wentylator który atakuje stożek ciepłym powietrzem:)
Katka83 napisał(a):nie powininen on wychodzic za chlodnice docelowo (bardziej w lewo)
Oczywiscie mozna to wyregulowac ale u m4rcina niezla kombinacja alpejska szla przez to ze tego blosa w morde jeza ma. Normalnie to wystarczy rure w cubancie odkrecic w lewo bardziej. Hmm co do mocy ciezko mi sie wypowiadac. Dzisiaj zalozylem cichutki nowy wydech wiec inaczej sie jezdzi (nareszcie cisza KLki) Wczesniej tez mialem stozek ale dzieki CAI wydaje on bardziej rasowy ryk. Jest kozacko naprawde. Jedyny problem jaki napotkac mozemy przy montazu to za krotki przewod od EGR ten taki cieniutki. U mnie jakos ledwo co dosiega. Cala zabawa trwala ok 25min z tym ze ja nie mialem juz czesci ukladu bo stozek byl.
Zoom zoom Zoom
Stożek u mnie jest faktycznie baaardzo nisko. Coś będę musiał pokombinować. Na szczęście teraz jest sucho
Co do przewodu od EGR to faktycznie jest on za krótki. U mnie nie dało się go nasadzić na wyjście z kolanka. mbmaster miał problemy ale jakoś wcisnął. MARRUD (ma taki sam dolot) wymienił przewód na dłuższy. Jedno jest pocieszenie takie, że EGR można zatkać zapałką – wchodzi idealnie
Co do przewodu od EGR to faktycznie jest on za krótki. U mnie nie dało się go nasadzić na wyjście z kolanka. mbmaster miał problemy ale jakoś wcisnął. MARRUD (ma taki sam dolot) wymienił przewód na dłuższy. Jedno jest pocieszenie takie, że EGR można zatkać zapałką – wchodzi idealnie
- Od: 8 wrz 2005, 20:51
- Posty: 636
- Skąd: 52.259°N 21.020°E
- Auto: TT
m4rcin napisał(a):Wielkie podziękowania dla andrev001 i Kędziorka, bez których ta cała zabawa by się nie udała.
Przyłączam się oczywiście... dolot właśnie dotarł.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje