Strona 1 z 8

Swap silnika. Co wybrać i czy bedzie pasować?

PostNapisane: 4 lis 2006, 23:56
przez OLI W.D.R.
Witam

Taki mam plan jak tytuł :D

Pytanko tylko CO mam tam wsadzić?? Wejdzie FS-ZE ??
A może 2.0i V6 J-Spec 170 KM 24V DOHC KF-ZE ??

Ludzie HELP !!

Czy poprostu mam dać sobie spokój?

PostNapisane: 5 lis 2006, 02:44
przez krzynio
1.8 turbo silnik BP żaden z KF KL nie bedzie miał takiej mocy

PostNapisane: 5 lis 2006, 11:02
przez OLI W.D.R.
krzynio323f napisał(a):1.8 turbo silnik BP żaden z KF KL nie bedzie miał takiej mocy


to jaką to ma moc? :| Nie kumam. Jakoś nie moge znależć takiego silnika tutaj

Chcę wsadzić do mojej madzi conajmniej 2.0 i trochę sie nad nim poznęcać :D – stroker kit+turbo+inne dziwne rzeczy+NOS :D

PostNapisane: 5 lis 2006, 11:30
przez Pit
TiGRA vs OLI W.D.R. napisał(a):Chcę wsadzić do mojej madzi conajmniej 2.0 i trochę sie nad nim poznęcać :D – stroker kit+turbo+inne dziwne rzeczy+NOS :D

...kiedy przewidujesz zakończenie prac? :D

PostNapisane: 5 lis 2006, 11:35
przez OLI W.D.R.
Na przyszły sezon napewno sie nie wyrobie, tak że chyba na sezon 2008 bedzie gotowe (no może bez NOSa) :| Wszystko niestety opiera sie na kasie, a nie wiem czy coś mi nie wypadnie po drodze :|

PostNapisane: 5 lis 2006, 12:23
przez Pit
TiGRA vs OLI W.D.R. napisał(a):Na przyszły sezon napewno sie nie wyrobie, tak że chyba na sezon 2008 bedzie gotowe (no może bez NOSa)

no to słowo się rzekło :) czekamy na relacje z przebiegu prac :)

PostNapisane: 5 lis 2006, 12:27
przez ravo
Piotruś napisał(a):no to słowo się rzekło czekamy na relacje z przebiegu prac

wieksza wredota odemnie hehehe
Czy poprostu mam dać sobie spokój?

tak :)
zmien autko :)

PostNapisane: 5 lis 2006, 12:31
przez Pit
ravo napisał(a):
Piotruś napisał(a):no to słowo się rzekło czekamy na relacje z przebiegu prac

wieksza wredota odemnie hehehe

...ależ nigdy w życiu :) lubię obserwować jak rozwijają się ciekawe i ambitne projekty. Zawsze można się czegoś nauczyć i w przyszłości nie popełniać błędów poprzednika :P

PostNapisane: 5 lis 2006, 13:04
przez OLI W.D.R.
Piotruś napisał(a):... ciekawe i ambitne projekty. Zawsze można się czegoś nauczyć i w przyszłości nie popełniać błędów poprzednika


Święte słowa :D To prawda projekt jest ciekawy i ambitny, a co z tego wyjdzie ... czas pokarze :D Jedno jest pewne – łatwo sie nie poddam!

PostNapisane: 5 lis 2006, 13:07
przez OLI W.D.R.
ravo napisał(a):wieksza wredota odemnie hehehe


Wredota ?? hahaha bo ja wiem czy to az tak wredna koncepcja?? widziałem wredniejsze :D np. Fiat 126p z silnikiem Alfy 1,7 litra <szok>

PostNapisane: 5 lis 2006, 13:35
przez Xionc
Tak jak mówią koledzy. Wsadź silnik od 323GTR albo GTX, będzie na pewno najmniej problemów ze wsadzeniem, a masz już zakuty silnik turbo. Potem możesz sobie turbinę większą wsadzić.

PostNapisane: 29 gru 2006, 13:12
przez Łukasz
A ja mam pytanie czy wejdzie silnik 1.8 v6 lub 2.0 v6 do 323Bg?? Czy będą problemy z mocowaniem silnika??

PostNapisane: 29 gru 2006, 13:18
przez Pit
thx :)

PostNapisane: 29 gru 2006, 20:51
przez mX-MEN
krzynio323f napisał(a):1.8 turbo silnik BP


Ma ktoś namiary na tego typu silniki?? Chodzi mi tylko o w miarę wiarygodne i sprawdzone źródła :)

PostNapisane: 29 gru 2006, 22:59
przez OLI W.D.R.
Widziałem kiedyś >> jakis miesiąc temu >>
na allegro za 2500 >> uszkodzona turbina ale na chodzie >> pęknięty był dolot turbiny przy mocowaniu :/

PostNapisane: 1 sty 2007, 21:35
przez corey
BP macie od zajebania na allegro

ogolnie chlopaki macie jakis kompleks V6 i duzych pojemnosci – jak dzieci w przedszkolu podniecacie sie cyferkami

do BG nie ma lepszego silnika niz BP

swap jest banalny , wiazka jest b.prosta

Zmiana silnika z Mazdy 323F 90r 1.8 SOHC 105 KM na silnik 1.

PostNapisane: 10 cze 2007, 16:12
przez Gość
Witam!!!
W związku z brakiem doświadczenia w sprawie pisania na owym forum proszę o wybaczenie pewnych niewybaczalnych naruszeń regulaminu o ile takowe wystąpią. Łagodny wymiar kary byłby wskazany :) . W mojej Madzi po roku użytkowania stała się rzecz (zdaniem serwisu mazdy ) niemożliwa. Strzelił wałek, który napędza koniki. Podejrzewam, że wcześniej ktoś grzebał w silniku (jeszcze nie za mojej kadencji) powiedzmy nieumiejętnie poluzowane śruby wypchały wałek i stało i się jak się stało. Mazda takowych części nie produkuje a i o dziwo na szrotach o nie trudno. Straciłem cierpliwość i namierzyłem s dobrej cenie silnik z Mazdy z taką samą budą tylko, że DOHC. Co muszę prócz samego silnika zmienić w Mazdzie ewentualnie co trzeba będzie jeszcze dokupić aby ten silnik wymienić. Czy prócz silnika muszę coś jeszcze zmieniać okablowanie kolektory komputerek?? Czy biorąc pod uwagę tą samą pojemność i tą samą budę będzie DOHC pasował 1:1 do mojej Mazdy. Z góry dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość dla mojej ignorancji . Prosiłbym jedynie o możliwie szybką odpowiedź :) gdyż jak wiadomo sprzedawca silnika nie będzie wiecznie czekał.
Pozdrawiam Klubowiczów
Zm@Rti

PostNapisane: 10 cze 2007, 17:35
przez Adaś
skoro ktoś już odgrzebał temat to jak idzie swapowanie, uturbianie nosowanie silnika OLI?? ;)

PostNapisane: 10 cze 2007, 18:55
przez Gość
:) Wszystko bardzo dobrze :) . Czyżbyśmy się znali?? Osobiście że się tak wyrażę??

PostNapisane: 10 cze 2007, 19:25
przez Adaś
zmarti napisał(a)::) Wszystko bardzo dobrze :) . Czyżbyśmy się znali?? Osobiście że się tak wyrażę??

nie sądzę, a moje pytanie było skierowane do założyciela tematu OLI W.D.R. ;)