TURBONATOR – nie wirująca turbina

czytałem regulamin, wiem że o pierddołach nie piszemy, ale nie jednokrotnie spotkałem się na ebay bądź w innych źródłach z czymś podobnym
http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... artid=8443
też to zlewałem, ale ostatnio robiąc mini przegląd w aucie kuzyna ( dodge intrepid 2002)razem z nim odkryliśmy że w silniku 2.7L v6 OHC 24V, w plastykowym kolektorze dolotowym znajdują się dwie nie wirujące turbinki ( fabrycznie). oczywiście nie w przewodzie dolotowym tylko kolektorze tuż nad glowicą, jedna rozprowadza powietzre na jedną glowice a druga na drugą. auto ma 5,5 m dl. waży ponad 1,5 T, ma 225 koni , silnik wkręca się jakw iertarka, i pali 12 l/100km, na trasie przy prędkościach powyżej 130 km/h zuzywa mniej Pb niz moja mazda LPG( licząc w złotówkach/ 100km) więc może ten patent na obniżenie zuzycia PB to nie mżonka? dziewne ze w usa brak jest patentów w oparciu o magnesy neodymowe.
prosze o opinie
http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... artid=8443
też to zlewałem, ale ostatnio robiąc mini przegląd w aucie kuzyna ( dodge intrepid 2002)razem z nim odkryliśmy że w silniku 2.7L v6 OHC 24V, w plastykowym kolektorze dolotowym znajdują się dwie nie wirujące turbinki ( fabrycznie). oczywiście nie w przewodzie dolotowym tylko kolektorze tuż nad glowicą, jedna rozprowadza powietzre na jedną glowice a druga na drugą. auto ma 5,5 m dl. waży ponad 1,5 T, ma 225 koni , silnik wkręca się jakw iertarka, i pali 12 l/100km, na trasie przy prędkościach powyżej 130 km/h zuzywa mniej Pb niz moja mazda LPG( licząc w złotówkach/ 100km) więc może ten patent na obniżenie zuzycia PB to nie mżonka? dziewne ze w usa brak jest patentów w oparciu o magnesy neodymowe.
prosze o opinie