Strona 1 z 1

Czyszczenie wkładu K&N

PostNapisane: 16 sie 2006, 15:04
przez mpwt
Witam

Przy okazji zmiany filtru powietrza w moim autku okazało się, że mam wkład K&N.

<wow>

Czy ktoś już z grupowiczów bawił się w czyszczenie tego wkładu? Jeśli tak to poprosiłbym o porady jak się do tego zabrać.

Dzięki za pomoc!

PostNapisane: 16 sie 2006, 15:10
przez tomekrvf
Ja czyściłem ale żeby za długo nie opowiadać to:
http://www.knfilters.com/clningins.htm
Jedna wskazówka: płucz filtr dopóki przestanie lecieć jakikolwiek brud. To może trwać dłuzej jak 10 minut
PS Do zobaczenia na KJS :D

PostNapisane: 16 sie 2006, 16:16
przez mpwt
tomekrvf napisał(a):PS Do zobaczenia na KJS :D


A na który się najwcześniej wybierasz?

PostNapisane: 16 sie 2006, 16:25
przez tomekrvf
Jak złożę auto to w październiku

PostNapisane: 17 sie 2006, 09:27
przez carlo80
a przy okazji koledzy, czy jest duza roznica w filtrze K&N a seryjnym dla Madzi?
Moment obrotowy lub KM jak sie ksztaltuje? Czuc jakas roznice?

PostNapisane: 25 sie 2006, 10:47
przez carlo80
no to ziuuuup ^

PostNapisane: 13 wrz 2006, 14:20
przez Globy
Dzwiek i jakies malutkie roznice w przebiegu mocy/momentu? Ale trzeba miec juz caly dolot :D

PostNapisane: 13 wrz 2006, 14:29
przez jacobs
albo też spadek :P, przynajmniej miałem wykres 626 z K&N znaleziony w necie i moc byłamniejsza od serii :/

PostNapisane: 13 wrz 2006, 16:04
przez carlo80
no to tylko pozostaje stozek chyba w takim razie jesli chce sie modyfikowac standardowy filtr

PostNapisane: 13 wrz 2006, 16:15
przez tomekrvf
carlo80, zlituj się nad tym biednym 1.3. Kup porządny filtr powietrza (Knecht, Purflux) i będziesz miał taki sam efekt jak przy stożku. Tyle że mniej syfu będzie leciało do silnika.

PostNapisane: 26 gru 2006, 12:44
przez memfis67
Mam pytanko!Czy moja mazda moze zamulac przez to ze,filt powietrza jest juz zarypany??bo moj broblem polega na tym ze obroty mi skacza jak stoi na wolnych obrotach i jak jade najbardzie osczuwam na 2,3,4,5, biegu na 1 jeszcze sie zbiera prosze o pomoc :) :) :)

PostNapisane: 18 sty 2007, 11:22
przez Lcfr
carlo80 napisał(a):no to tylko pozostaje stozek chyba w takim razie jesli chce sie modyfikowac standardowy filtr


stozek to wyzsza technika :)
potrzebny do niego dolot oraz nawiew chlodnego powietrza (albo chociaz termoizolacja co by cieplego na postoju nie zasysał)
temat jest złozony bo długosc dolotu trzeba miec jakas sensowną (nie z nieba) i pozostaje kupno czegos markowego lub homemade wzorowane na czyms markowym.
Samo załozenie stozka na seryjny dolot w 90% konczy sie pogorszeniem osiagów.


Wkładka K&N ma spory sens...
Nie widziałem wykresu w którym by pogorszyła sprawe a czesto mozna liczyc na przyrost (mały – w granicach 1-2KM ale zawsze
Zaleta jej jest to ze kupujesz ja raz i nie wydajesz pieniadzy na kolejne filtry tylko czyscisz oraz to, ze nic nie przerabiasz-wkaldasz w seryna puszke.
M mazdzie Eternity auto po zalozeniu wkładki hamowalo sie na 90KM a w serii powinno miec 88KM

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23052



memfis67 napisał(a):Mam pytanko!Czy moja mazda moze zamulac przez to ze,filt powietrza jest juz zarypany??bo moj broblem polega na tym ze obroty mi skacza jak stoi na wolnych obrotach i jak jade najbardzie osczuwam na 2,3,4,5, biegu na 1 jeszcze sie zbiera prosze o pomoc :) :) :)


moze to byc jedna z przyczyn...