Strona 1 z 1

MAZDA RX7 ZPYTANIE O TUNING

PostNapisane: 29 cze 2006, 00:56
przez RUMPELSTILSKI
Witam wszystkich na tym forum ,pisze pierwszy raz i mam nadzieje ze mi cos podpowiecie,mianowicie kto wie cos na temat tuningu mechanicznego silnika Mazdy Rx7 wersja Japonska 1300 poj ,poniewaz kupilem taki samochod i chcialbym cos przy nim zrobic zeby poprawic osiagi bo z zewnatrz juz jest zrobiona, i gdzie kupic tylne lampy do tego samochodu rocznik 1995 podpowiedzcie cos .

PostNapisane: 29 cze 2006, 01:16
przez Briareos
Tuning mechaniczny, powiadasz... nie bardzo jest gdzie ugryźć. Na pierwszy rzut to można zdjąć ogranicznik (jak jest) i wyciągnąć z 1000 obrotów więcej. To oczywiście ryzykowne i nie bez wpływu na żywotność jednostki... Potem zostaje dołożenie drugiego/większego turbo i zabawa z ilością paliwa. Wyżej to już tylko modyfikacja bloku, żeby wydech był tak jak w tych najnowszych wanklach – ale tu się nie obejdzie bez wymiany bloku chyba, a co za tym idzie tłoków i wydechu. Praktycznie inny silnik. No jest jeszcze ten system podwójnego/potrójnego zasilania paliwem, ale tego oryginalny ECU nie obsłuży, zostaje wymiana na robiony.
Tyle moich pomysłów.

PostNapisane: 29 cze 2006, 01:27
przez RUMPELSTILSKI
Dzieki za odpowiedz tez o tym myslalem ,wydajniejsze wtryski ,pompa paliwa turbiny i inne zeczy ale na razie mam problem zeby dokupic tylna lampe bo bez tego nie moge klepnac blotnika bo jest troche uszkodzony do tego auta u nas nie ma nic przynajmniej nic nie udalo mi sie znalez a, inna sprawa to kto mi to wszystko pouklada w calosc nawet gdybym mial te zeczy kupione w serwisie jak dzwonilem to po numerze nadwozia nie mogli nic znalezc bo nie jest to normalny numer vin

PostNapisane: 29 cze 2006, 06:45
przez Boris86
Wszystko posklada Ci Kamilll z Lodzi. Najlepszy spec od wankli w tej czesci Europy... czlowiek znany na tym forum i posiadajacy aktualnie chyba najmocniejsza RX-7 w PL. Nr masz na PW. Jego tez pytaj o modyfikacje. Sadze ze obrobkqa kanalow dolotowych, zabawa z rev limiterem .... a potem juz Ciezsze grzebanie elektronika, wieksze suszarki i wydajniejszy uklad paliwowy.
PZDR

PostNapisane: 29 cze 2006, 12:23
przez Pit
Kupiłeś auto, które śni mi się po nocach :) zapodaj fotki w dziale "Nasze Mazdy" :)

PostNapisane: 29 cze 2006, 12:46
przez Bender
Piotruś napisał(a):Kupiłeś auto, które śni mi się po nocach


to moze sobie spraw :)

http://www.allegro.pl/item111508992_maz ... _lodz.html

PostNapisane: 29 cze 2006, 13:46
przez Papajo
To jest RX7 Andre
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23240

A Andre jest kolegą Kamila z Łodzi ;)

PostNapisane: 29 cze 2006, 15:53
przez Pit
Papajo napisał(a):To jest RX7 Andre
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=23240

A Andre jest kolegą Kamila z Łodzi ;)

...tak, a jego RX-7 kiedyś była do kupienia z grzejącym się motorem, na pięknych felgach za 19 tys. Dokładnie wiem, ile Andre dał za to auto, co z nim zrobił (naprawa) i ile to kosztowało :)

PostNapisane: 29 cze 2006, 22:32
przez RUMPELSTILSKI

PostNapisane: 29 cze 2006, 22:46
przez Briareos
Ale to biedne maleństwo ma kierownik po złej stronie?!

PostNapisane: 29 cze 2006, 23:04
przez Pit
Briareos napisał(a):Ale to biedne maleństwo ma kierownik po złej stronie?!

ma po dobrej – to my mamy po złej przez Napoleona wywrotowca...

wyjeśnie po krótce – wiadomo, że przed szlakami drogowymi – były szlaki piesze. Większość ich użytkowników była praworęczna. Idąc więc i mijając nadchodzącego z przeciwka człowieka po prawej stronie (a więc jak w UK) łatwiej było podac mu prawą rękę celem przywitania. Z reguły też kabury na miecz noszone były przy lewej nodze, więc mijanie po prawej likwidowało problem "stukania się" tymiż kaburami. Mam nadzieję, że troszkę ws przekonałem do ruchu lewostronnego :) jest bardziej naturalny

PostNapisane: 29 cze 2006, 23:06
przez jacobs
Piotruś napisał(a):wyjeśnie po krótce – wiadomo, że przed szlakami drogowymi – były szlaki piesze. Większość ich użytkowników była praworęczna. Idąc więc i mijając nadchodzącego z przeciwka człowieka po prawej stronie (a więc jak w UK) łatwiej było podac mu prawą rękę celem przywitania. Z reguły też kabury na miecz noszone były przy lewej nodze, więc mijanie po prawej likwidowało problem "stukania się" tymiż kaburami. Mam nadzieję, że troszkę ws przekonałem do ruchu lewostronnego jest bardziej naturalny

hahaha

PostNapisane: 29 cze 2006, 23:10
przez Grzyby
Piotruś napisał(a):jest bardziej naturalny

ja jakiś dziwny chyba jestem – wole to co nienaturalne :P

PostNapisane: 29 cze 2006, 23:35
przez Lcfr
no dobra....
ale jak to po polandzie bedzie jeździć?

tak jak teraz to porazka....
a zmiana na RH to kupa kasiory i problem-wiedza....

PostNapisane: 29 cze 2006, 23:38
przez jacobs
Lcfr napisał(a):ale jak to po polandzie bedzie jeździć?

fajnie sie wyprzedza takim autkiem <lol>

PostNapisane: 29 cze 2006, 23:42
przez Lcfr
jacobs napisał(a):
Lcfr napisał(a):ale jak to po polandzie bedzie jeździć?

fajnie sie wyprzedza takim autkiem <lol>


nooooo
tylko czasem 300kM to mało.....