Modyfikacje mechaniczne – Mazda 3 BK 2.0 150KM
Witam.
Zamierzam kupić Mazdę 3 2.0 BK 150KM z zamiarem przeznaczenia na udział w Track Day-ach.
Mam pytania:
1. Jak wygląda dostępność części do prostych modyfikacji na potrzeby amatorskiej jazdy torowej, a mianowicie:
– gwintowane zawieszenie (budżetowe chińczyki tylko na uwadze – które polecacie? Ewentualnie używki)
– rozpórki kielichów
– układ dolotowy / stożek
– mocowania foteli kubełkowych
– uturbienie
– kompresor
Czy może ktoś ma wiedzę czy będzie można używać części przeznaczonych do MPS-a?
Czy ktoś w ogóle z grupy użytkował w ten sposób samochód i czy nadaje się on jako baza do pierwszych podejść jazdy na torze?
Zamierzam kupić Mazdę 3 2.0 BK 150KM z zamiarem przeznaczenia na udział w Track Day-ach.
Mam pytania:
1. Jak wygląda dostępność części do prostych modyfikacji na potrzeby amatorskiej jazdy torowej, a mianowicie:
– gwintowane zawieszenie (budżetowe chińczyki tylko na uwadze – które polecacie? Ewentualnie używki)
– rozpórki kielichów
– układ dolotowy / stożek
– mocowania foteli kubełkowych
– uturbienie
– kompresor
Czy może ktoś ma wiedzę czy będzie można używać części przeznaczonych do MPS-a?
Czy ktoś w ogóle z grupy użytkował w ten sposób samochód i czy nadaje się on jako baza do pierwszych podejść jazdy na torze?