FS 2.0 + Turbo, kilka pytań o podłączenie.

Siema! Przychodzę tutaj jako osoba która w życiu posiadała kilka mazd 626, mx6 i 323F, a teraz posiadam bliźniaczy mechanicznie z mx6 samochód czyli Probe II. Szukam osób które podejmowały się turbienia starszej wersji FS, na aparacie zapłonowym, bo potrzebowałbym znaleźć odpowiedzi na kilka pytań.
1. Czy ktoś zna pinout aparatu S3, gdzie są wyjścia z czujników halla? (posiadam schemat elektryczny wiązki ale nie mogłem się nic doszukać na temat wspomnianych wyżej wyjść)
2. Jak to zgrać z DET3 żeby na ori aparacie mogło banglać, żeby nie przerabiać tego od razu na czujnik z wieńcem i np edisa.
Aktualnie złożyłem silnik od podstaw zakuty i przygotowany, teraz robię wiązkę pod det3 i stanąłem w momencie podpięcia pod deta pinu "crank sensor" nie wiedząc gdzie właściwie się z tym wpiąć żeby wszystko odpowiednio śmigało później. Stroić oczywiście nie będę sam tylko oddam to do kogoś kto zna się na rzeczy.
A teraz troche o specyfikacji:
-FS '95r zapłon S3
-Silnik zakuty, CR około 9/9,5:1
-Turbo TD04H, doładowanie zobaczymy ale coś 0,5-1bar
-IC mondeo MK3 2.0TDCi, docelowo jakiś z Fmic
-Blowoff podjebka HKS (dawała rade i spoko brzmiało)
-Wydech 2,25" na jednym tłumiku środkowym i końcówce RM motors z dośc niestety fikuśnym downpipe w kształcie "S"
-DET3 z mapsensorem
-Dodatkowy osprzęt: chłodnica oleju, czujniki ciśnienia/temp oleju, czujnik EGT, czujnik AFR (docelowo AEM/Innovate )
-Sprzęgło z kevlarze z jakąś większą lekko niż fabryczna którą miałem od nowości tarczą (zakrywa cały docisk, a tamto nie zakrywało)
Jeśli uda mi się ogarnąć sprawę DETa i to wszystko poskładać, odpalić, wystroić itp to pochwalę się efektami. Z góry dzięki za rady i odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie wszystkich maździarzy
!
1. Czy ktoś zna pinout aparatu S3, gdzie są wyjścia z czujników halla? (posiadam schemat elektryczny wiązki ale nie mogłem się nic doszukać na temat wspomnianych wyżej wyjść)
2. Jak to zgrać z DET3 żeby na ori aparacie mogło banglać, żeby nie przerabiać tego od razu na czujnik z wieńcem i np edisa.
Aktualnie złożyłem silnik od podstaw zakuty i przygotowany, teraz robię wiązkę pod det3 i stanąłem w momencie podpięcia pod deta pinu "crank sensor" nie wiedząc gdzie właściwie się z tym wpiąć żeby wszystko odpowiednio śmigało później. Stroić oczywiście nie będę sam tylko oddam to do kogoś kto zna się na rzeczy.
A teraz troche o specyfikacji:
-FS '95r zapłon S3
-Silnik zakuty, CR około 9/9,5:1
-Turbo TD04H, doładowanie zobaczymy ale coś 0,5-1bar
-IC mondeo MK3 2.0TDCi, docelowo jakiś z Fmic
-Blowoff podjebka HKS (dawała rade i spoko brzmiało)
-Wydech 2,25" na jednym tłumiku środkowym i końcówce RM motors z dośc niestety fikuśnym downpipe w kształcie "S"
-DET3 z mapsensorem
-Dodatkowy osprzęt: chłodnica oleju, czujniki ciśnienia/temp oleju, czujnik EGT, czujnik AFR (docelowo AEM/Innovate )
-Sprzęgło z kevlarze z jakąś większą lekko niż fabryczna którą miałem od nowości tarczą (zakrywa cały docisk, a tamto nie zakrywało)
Jeśli uda mi się ogarnąć sprawę DETa i to wszystko poskładać, odpalić, wystroić itp to pochwalę się efektami. Z góry dzięki za rady i odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie wszystkich maździarzy